Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mimmuska ja kp 61/32

13.08.2007 |

tänään sitten viimenään uskaltauduin sinne lääkäriin soitella ja sain heti lähetteen raskaustestiin.. siis verikokeena otettavaan.

ja ens viikolla olis ihan lääkärille aika ett kattoo ihan ultralla ja muuten nuo paikat ett mikä siellä on oikein homman nimi.. raskauteen en kyllä enää oikein usko kun ainakin apteekin testit näyttää negaa edelleen. mutta niinku äskönen vastaanottovirkailija sanoi, kaikkihan voi hyvinkin olla mahdollista, ett ootellaan verikokeen tulokset ja mietitään sitten uudestaan :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullahan alkoi kans kierrot venymään noin pitkiksi kunnes menin lääkäriin ja sain Terolutit lyhentämään kiertoa. Nyt siis kestää 25vrk kierto ja olen paljon toiveikkaampikin lapsensaannin suhteen :)

Tsemppiä sinulle ja toivotaan että olisi vain hedelmöitys tapahtunut myöhään :)

Vierailija
2/4 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja arvatenkin negaa näytti! nyt vaan sitten ihmetellään että missä viipyy menkat. ens tiistaina olis lääkäri missä selviää sitten ehkä jotain..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
4/4 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi menkat muutama päivä sitten kymmenen päivän Primolut kuurin jälkeen. Kierto venyi lähes 60. päivään ja vuoto oli hukassa. Sain " lääkkekesi" keltarauhashormonikuurin. Joku hormonihäiriö se oli, mutta Primojen jälkeen vuoto alkoi heti.

Jos kerran olet lääkäriin menossa, niin saat varmasti vastauksia kysymyksiisi. Kyllä sinullekin varmasti joku kuuri määrätään, koska menkat ovat noin paljon myöhässä. Tiedän itse hyvin, kuika raivostuttavaa on odotella menkkoja! Tsemppiä ja pitkää pinnaa.