Mies varastaa rahaa yhteiseltä tilitä :(
Huomasin just, kun vahingossa avasin miehen tiliotteen ja kävin sen läpi, että oli laittanut omasta palkastaan 400 e omalle tililleen. Oon tällä hetkellä hoitovapaalla, ja ollaan sovittu, että laitetaan kaikki rahat yhteiselle tilille nyt kun on vielä vähän tiukempaa.
Ja mä hölmö oon tehnyt ylimääräisiä töitä ja laittanut joka pennin yht tilille.
Sinne meni sekin luottamus :(
Olis edes sanonut. Mutta salaa. Ei oikein kiinnosta elää valehtelijan kanssa.
Kommentit (6)
Ei yhteiseltä tililtä voi varastaa!!
tai johonkin muuhun. olisi meilläkin hyvä kun mä olen niin tuhlaavainen.
" Vierailija:
Huomasin just, kun vahingossa avasin miehen tiliotteen ja kävin sen läpi"Käsittääkseni kirjesalaisuuden rikkomista, eikös? Ja varmaankin avattuasi huomasit, että ei ole sinun tilioteesi, ja jatkoit vaan penkomista. Kaunis luottamussuhde teillä siellä, onneksi olkoon vaan. Ja asiasta: onko joku yhteinen maksu jäänyt nt sen 400e:n takia hoitamatta? Vuokrat maksamatta yms?
Meilläkin on miehen kanssa yhteinen tili ja rahat.
Mun tulot on n. 900 äitiyslomalla ja miehen 1400.
Kyllä minäkin hermostuisin jos mies käyttelisi monta sataa noista rahoista " salaa" kun minä yritän venyttää penniä ettei tarttis viedä 9kk ja 1v 10kk ikäisiä tarhaan.
Mieskin arvostaa pienten lasten kotihoitoa joten ei pitäisi olla valittamista siitä että työni on toistaiseksi kotona.
Ja jos mennään sille linjalle että on " sun ja mun rahat" jolloin kotonaoleva jää selkeästi pienempituloiseksi niin miksi mies ei itse jää hoitamaan lapsia?
Niinpä...
että rahat on yhteiset, ja ottaa niistä salaiselle säästötililleen ilmoittamatta.
Kyllä se mun mielestä vastaa varastamista.