JOULUtonttujen maanantai!
Kommentit (16)
Tänään olisi toka neuvola ja varmaan saan todistuksen äippälomaa ja rahoja varten. Pitää heti rynnätä hakemaan;-D
Eilen kävin pitkästä aikaa kunnolla uimassa hallissa ja ai että tuli hyvä fiilis. ja lauantaina kävin kunnon sauvakävelylenkin. Taas on puhtia vaikka mihin. Tänään täytyy ehdottomasti taas päästä lenkkipolulle. On tullut oltua tosi vähällä liikunnalla koko kesä, niin ihana nyt taas aloittaa. Jossain vaiheessa oli hallit kiinni ja vettä satoi kaatamalla, sitten tuli oltua tosi tiiviisti töissä, nyt on hyvä kun on loma. Ja kun loma loppuu, on aika mukavan sopivasti töitäkin. Ehtii liikkumaan:-D
Obsidania täälläkin popsitaan ja raskausvitamiinejä. 4d ultra 29.8, meinaan pyöriä tuskissa, lomalla olisi ehtinyt vähän neuloa ja ostella juttuja mutta päätin, että ostokset saa odottaa siihen saakka, että tietää, kumpi tulee
Ei mutta suihkuun ja aamupalalle, sitten neuvolaan varttia yli kahdeksan:-D
P-M 22+1
Minäkin hereillä viidestä ja sitten joskus puol seiskan aikoihin nukahdin siihen asti, että seiskalta soi kello... Minä kanssa vietän päivät sellasessa vuoristoradassa, että oksat pois! Ja kuuluu kyllä raskauteen, mulla ainakin. Ikään taas taitaa kuulua kaikenlainen asioiden pohtiminen, asioita tulee murehdittua nykysin paljolti jo etukäteen, ennen tein ja sitten mietin jälkeenpäin..
Meillä päin alkaa tänään koulut, yksi tokaluokkalainen ja eskari on sitten tänään saatettava koulutielle, olen sitäkin jo kevätlukukautta jo stressannut, kun sitten on puettava kaksi pientä talvitamineisiin, käytettävä koirat ja suoriuduttava tästä torpasta ulos viemään ja hakemaan lapsia koulusta/eskarista satoi tai paistoi..Tosin pihassa on auto ihan tätäkin tarkoitusta varten, mutta olen päättänyt kävellä näitä matkoja ainakin syksyllä niin pitkälle kun jaksan ja synnytyksestä heti vaan nämä ja toivottavasti vielä lisää siihen päälle, niin jos nilkkavaivat antavat sitten myöten :-(
No eihän tässä muukaan auta, kun alkaa herätellä lapsia koulutielle, niin vain meni tämäkin kesäloma :-/
ponnari ja itu 22+3
Meillä viimenen lomapäivä, koulut alkaa huomenna.
Yksi tokaluokkalainen ja eskari meilläkin starttaa koulutielle. Onneksi taksikyydillä mutta vahtaaminen siinäkin kun ainakaan kahtena edellisvuonna ei ole sellasta " viiden minuutin sisään" aikaa millon taksi tulisi..
Kovastihan nuot on menossa kouluun, tyttö varsinkin odottaa eskaria ihan mahottomasti, poikahan ei oikeen ollut kouluun menossa kun puinnit alkaa eikä oikeen joutas mutta nyt alkaa puhkua jo ihan intoakin=)
Pienimmäinen jää äidin kanssa kahdestaan, kyllä se varmaan aina iltapäivisin innoissaan odottaa koululaisia!!
Ja koululaiset, isompi varsinkin pitää puhutella kun pikkuveikka on niin rakast,että se pitäs aamusellakin keretä nähdä ennen kouluun lähtöä(kahdeksan jälkeen hakee taksi) niin jos ei pikku-ukko ite herää niin tahtoo mennä velimies herättämään..
Mä oon tän viikon sairaslomalla, toivon harttaasti, ettei tarvisi jatkaa mutta vähän uskallan epäillä kun on kaksi edellisraskautta menny samalla kaavalla..Torstaina alkoi mahaa juilimaan, tosissaan ilmavaivoina ja ummetuksena pidin ja oli sitäkin mutta perjantai lauantai välisenä yönä alko sellanen juiliminen ja polte tuolla alakerrassa ettei unikaan tullut, aamulla kävin lääkärissä ja pissatulehdus se ei vissiin ole joten todennäkösesti vanha tuttu streptokokki innostunut, eilis aamusta suppariakin tullut tosi herkästi. Muuten kipuilu on kyllä helpottanut, että eihän sitä tiedä josko vaan oli liitoskivut niin kovat..Masun kasvuspurtti tms.??
Mutta pienikin väärä asento tai nosteleminen saa masun kovaksi.
Mutta alakerta oli ihan kiinni ja kiinteä ja vauva potkunyrkkeili mahassa, sen puolesta asiat ok. Istukkakin oli siirtynyt toiselle sivulle ja osittain taaksekin ja huomaa kyllä kun liikkeitä tuntuu tosi paljon enemmän. Aivan ihana kyllä kun liikettä tuntuu koko ajan enemmän!
Tää vauva valvottaa mua kyllä nyt ihan tosissaan, tai ei ite vauva vaikka touhuili sekin tuossa kun pyörin sängyssä, hormonit kai ne on kun viimeyönkin suunnittelin meiän makkariremppaa ja tuota vanhaa autotallia mistä pitäs tehä kodinhoitohuone, lisäksi kestovaippa-asiat pyöri mielessä..
Ihan tylsää kun päiväsaikaankin kyllä vois näitä tuumia eikä yöllä....(=
Tota tyttöä kun ootin niin oli sama peli mm. äippäpakkaus vaivas mieltä yökaudet, se että saanko uuden vai vanhan..siis ihan tuollaista niin typerää kun vaan olla ja voi piti miettiä ja valvoa.., ja sitä unettomuutta ja yöllisiä tuumailuja kesti sitten syntymän jälkeenkin vielä kauan..
Jo vain, pakko alkaa jotain touhuamaan omaan tahtiini..
Lahja ja masukki 20+3
Tämä kuumuusko tekee hulluksi, olen niin kärttyinen ollut viimisen viikon, ihan hävettää itseäänkin. On tullut tiuskittua ihan älyttömistä asioista ja ihan kaikille. Etupäässä miehelle ja lapsille :(( .
Päänsärkyä täälläkin ollut parina päivänä ihan armotonta, eikä panadol todellakaan auta yhtään. Hiki valuu ja koko ajan on on yökkis nihkeä olo, eritoten rinnat hikoilee ja oikein haisee, yh!
Tuo 1v on myös harvinaisen kärttyinen ollut, kait sitäkin helteet ahdistaa. Hän kun ei ymmärrä että voisi joskus ihan vaan istua ja leikkiä, ei, kokoajan pitää juosta ja hiukset on aivan hiestä säkkärällä, hällä on ihan korkkiruuvikikkarat, ja vielä poika :). Sellainen pelle Hermanni tukka..
Vauva potkii ja nyt olen alkanut tuntea hikan! Ja selkeät aikataulut milloin on tosi eloisa ja sitten taas on hissukseen, nukkuu kait. Maha on valtava, neuvolassa viimeksi rv 19 sf mitta oli jo 20, eli reippaasti yli yläkäyränkin menee mahani jälleen kerran.
Meillä alkaa huomenna koulut, tyttö menee tokalle, poika kolmannelle! Sinänsä ei enää tarttis kuljetella tms, mutta luulen että tyttö vieläkin kaipaa ainakin saattajaksi alkumatkalle aluksi. Koko ekan luokan kuljetin kouluun ja kotiin, mutta nyt olen päättänyt että tämän mahan ja 1v kanssa en enää ole hovikuskina. Ja varsinkin kun vauva syntyy menisi jo liian monimutkaiseksi. Ja kun matkaa on vain se 1km. Ainoa ikävä asia tuossa matkassa on se että viime vuonna seudulla pyöri pedofiili :(((!! Siksi siis kuljetin. Poika kulkee pyörällä kaverien kanssa eikä enää huolisikaan äitiä saattajaksi. Saas nyt nähdä miten tytön kanssa alkaa sujua ja jos pedofiilistä vielä kuuluu koulun taholta tai muualta niin toki se on vaan sitten jaksettava saattaa. Inhottava maailma nykyään. Juuri jossain lehdessä päiviteltiin kun nykyään äidit ja isät kuskaa lapsiaan ihan liikaa, että antaisivat vaan kulkea itse jalan tai pyörällä, juu, anna siinä sitten kulkea yksin kun joka pusikossa vaanii jotain kaheleita!! Luin myös lehdestä kun mies oli napannut vantaalta kaupasta 5v tytön ja käyttänyt seksuaalisesti hyväksi. Todella alkaa olla jo pelottavan amerikkalaismaista meininkiä täällä suomessakin. Ja näin raskaana kaikki tällaiset asiat iskostuu jotenkin potenssiin sata mieliin. :(
Nyt vikasta lomapäivästä nauttimaan!? Hikoillen siis ja juosten tuon 1v viikarin perässä. Pitäis jostain kaivaa vielä todistuksetkin esiin ja pakata koulureput lasten. Tästä se taas alkaa työntäyteinen vuosi.
t. mariadee ja poika 21+1
Minäkin olen miettinyt otanko vai en? Kaikista kolmesta olen ottanut joten luulen että otan tälle vikallekin. Rahamäärä on kuitenkin suht pieni, toki sen voisi laittaa vaikka kaksostenrattaiden ostoon, mutta tuntuu vaan että ehkä se pakkaus kuitenkin kuuluu meikäläisen raskauksiin ;). Ja se pieni toppapukukin olis kiva, vauvamme kun ovat kuitenkin pieniä ekan talven, ja meillä ei ole kellekään mahtunut pakkauksen 80cm toppis enää 1-vuotiaana. Toki tälle voisi mahtua koska täyttää sen 1v vasta talvella, edelliset kun on syntyneet enemmän kesäaikaan..eli ovat olleet jo liki 1.5v talvella sitten. Mutta sittenhän se puku taas ei mahdu kun se on tänä vuonna niin pieni, jaa-a.
mariadee, meillä ruukaa kanssa joka syksy koulunliepeillä pyöriä " namusetä" , en tiedä onko aina sama eikä ketään oo saanut kyytiin mutta yrittänyt on ja muutama poika nipinnapin päässeet karkuun..
Meiltä on melkeen 4km koululle ja yksinäistä metsätaivalta melkeen koko matka eikä kavereita pyöräilemässä että porukalla voisivat mennä niin en millään taho uskaltaa poikaa pyörällä kouluun yksin päästää vaikka kovasti se aina tahtoo. Keväällä jokusen päivän kyllä kulki mutta näin syksyllä en päästä. taksilla onneksi saa vielä tämän kouluvuoden kulkea.
Tappotuomion sais antaa kaikille lapsiinsekaantujille, jostain niin syvältä tollaset tyypit. Sairaita. Ihan pimeitä.
Ja mekina sutaan maalla, että kyllä täälläkään ei alpset saa rauhassa turvassa kasvaa..
Lapset lähti onnellisina vaarin matkaan leikkipuistoon, että saan levätä. Ovat tuohon siestaa asti sitten mummon asunnolla ja mennään isin kotiin tulessa syömään läheiseen pizzeriaan. Ohjeeksi sain, että ei saa siivota ollenkaan, vain maximissaan lukea naisten lehtiä, joita mummi toi mukanaan vinon pinon. Yritän pitää tehokuuria Floravitalilla, kun on tainnut hemppa laskea rajusti. Mä en jaksa mitään.
Mä kolaroin auton tässä yks päivä parkkihallissa sellaiseen typerään pieneen tolppaan, jonka mä periaatteessa tiesin olevan siinä, mutten sitä vaan nähnyt väsymystäni. Vauhtiakaan ei juuri ollut, kun ykkösellä etsin parkkipaikkaa, mutta kuskin ovi on aivan rutussa. Korjaamolla arvioivat, että menee reippaati yli omavastuun, joka on 300e. Mies olikin riemuissaan. Silloin mä vasta tajusin, kuinka väsynyt mä olen.
Mummi ja vaari lentää huomenna takaisin kotiinsa, mutta lasten kesäloma jatkuu vielä syyskuun puoleen väliin. Pitää vain kylmästi niiden olla omissa oloissaan ja mennä sängylle päikkäreille, jos mahdollista.
Supistelee myös ilkeästi just tuolta alhaalta vatsasta. Eivät tunnu harjoitussuppareita kummemmilta, mutta ovat tosian aika ilkeitä.
Vauva tuntuu kovin hentoiselta, liikkeissä on harvoin voimaa. Edellisissä raskauksissa olen myös valvonut joskus yöllä meuhkaamisen takia, mutta tämä näyttäisi nukkuvan tai sitten vaan en herää hentoihin liikkeisiin. Jospa vauvakin on väsynyt alhaisen hempan takia?
Auton ruttaus veti mielen niin matalaksi (ja kukkaron litteäksi), etten nyt jaksa miettiä enää hankitoja vauvalle. Lähempänä sitten.
Meille tulee elokuun lopussa kymppi täyteen ja juhistetaan sitä pienissä erissä jo nyt, kun mitään isompaa ei jakseta (mä en jaksa). Oltiin 19v, kun mentiin naimisiin puolen vuoden seurustelun jälkeen. Mummi ja vaari tarjosivat ihanassa pihviravintolassa hienot illallset ja saatiin 150e lahjarahaa. Sitten käytiin tuossa Välimerellä pienimuotisella päiväristeilyllä. Niin ja saatiinhan me tässä yksi vapaa iltakin miehen kanssa.
Sitten haluaisin vielä käydä nappaamassa automaatissa " teinikuvia" minusta ja miehestä :) Joku kaveri voisi ottaa 10v -kuvan meistä vielä rannalla muksujen kanssa ja ilman. Miten te juhlistatte hääpäiviänne?
Doshijas (kalenteriii!!!) ja Nuppu 22+0
Minjuska,onneksi selvisitte pelkällä säikähdyksellä. Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti. Pelottavia nuo tuollaiset selittämättömät verenvuodot,mulla oli sellainen edellisessä raskaudessa v14.
Mä juuri eilen luin elokuisten syntyneiden pinoa,siellä oli ensimmäinen vauva syntynyt rv24+4. Pelottava ajatus,jos tämäkin pikkuinen syntyisi jo viiden päivän päästä!!
Kauheita nuo teidän pedofiilijutut. Itse ei ole vielä joutunut noita asioita juurikaan miettimään,kun omat lapset on vielä niin pieniä,etteivät kulje vielä missään ilman aikuisten seuraa.
Me ei olla naimisissa,joten meillä juhlitaan vain kihlapäiviä. Syömässä ollaan yleensä käyty ja viime vuosina on ollut lapsetkin mukana,eli eihän nuo ateriat ole kovinkaan rentouttavia olleet...
Meillä on kyllä viime aikoina ollut kovasti puhetta naimisiin menosta,kun kohta lapsiakin on jo kolme ja yhteisiä vuosia on kertynyt kymmenen. Mistähän sitä saisi haalittua rahaa moiseen lystiin...?
Mulla on kanssa kova pähkäily menossa sen äitiyspakkauksen suhteen. Haluaisin kovasti sen toppapuvun,mutta se onkin sitten varmaan lähes ainoa vaate joka siitä tulisi käyttöön,varsinkin jos tämä pikkuinen sattuisi olemaan tyttö.
Nyt ruokkimaan lapset ja sitten puistoon!
Himpula rv23+6
Vähän on nyt mieli matala... Äiti soitti tossa, että mun mummulla on nyt löydetty rintasyöpäleikkauksen yhteydessä etäispesäkkeitä jokapuolelta ja mm. aivoista.. :( Elinaikaa ei kuulemma ole paljoa. Tuli niin surku olo! Vaikka meillä onkin aina ollut mummun kanssa viha-rakkaus -suhde ja välillä otettu yhteen kyllä niin komeesti, että ihme, että edes väleissä ollaan mutta nyt taas ku mummu selvis tuosta shokista minkä tää tuleva lapsenlapsenlapsi sille aiheutti niin hän alkoi vaan odottaa mun pikkuvauvani näkemistä. Ja varsinkin kun se on tyttö. Suku täynnä poikia ja tyttö olisi niin odotettu. Nyt voi sitten olla, että mummu ei tuu näkeenkään tätä pikkuista. Voi kuinka surullista! Ja jokalailla tuntuu pahalta, että mummua ei kohta enää oliskaan. Oli ennuste kuinka huono tahansa niin koko sydämestäni toivon, että mummu ehtisi nähdä mun pikkunyyttini. Eihän se joulukuu niin kaukana ole! Eihän?
byhyy!
Jotain mukaavakin sentäs, meen tänään sinne 4D-ultraan ja maksan täällä Treellä siitä itteni kipeeks mutta ihan sama. Siellä ainakin pitäisi näkyä jos mitään pienintäkään vikaa löytyy ja tässävaiheessa on varmasti vielä hyvä aika tarttua toimeen jos jotain yllättävää tulisi vastaan. Kaikissa ultrissahan lapsi on saanu terveen paperit mutta silti aina jännittää. Ja jos tämäkin lääkäri (oikeen proffa, että luulis olevan ammattitaitoo) toteaa pikkuisen tytöksi niin paljon tippuis harteilta. Ja saahan siitä sen dvd:n. Meen kyllä heti näyttään sen mummullekkin vaikka sairaalaan jollain kannettavalla soittimella jos ei muu auta. Ja ainiin, tietokoneessahan näkyy dvd:t. Näkee mummukin sitten edes vähän tulevasta sukulaisestaan.
Huomenna tulee muuten taas talonkattojat, ovat kuulemma käyneet jo lainaneuvottelutkin ja haluavat vielä tulla uudestaan kattomaan asuntoa. Jännittää sekin! Tai ei se, että ne tulee vaan se, että jos ne nyt ostaa multa talon esim. kuukauden sisään niin oon sitte koditon.. Mulla on pari taloa katottuna mutta kumpainenkin valmistuu vasta ensi helmikuussa!! Missä mä tän väliajan elelen? Viimeisilläni raskaana ja ensimmäiset kuukaudet lapsen kanssa....Hui!!
Muuta mikä kaihertaa... Tänään jäi pikkuinen koiranpentuni ensimmäistä päivää yksin kotiin työpäivän ajaksi. Onneks olen vain neljätuntia töissä mutta silti! Ollaan kyllä harjoiteltu yksinoloo jo. Käyny kaupassa jne ja aina ku oon tullu kotiin niin pikkuinen on unisena heränny vastaan. Onneks on koirista paljon kokemusta, että osaa välttää eroahdistuneisuutta. Eiköhän Sammy pärjää hienosti! On ruokaa, leluja, luita, possunkorvia jne. Toivottavasti ei itke tai ulvo.
Ja hei... pakko kertoo.... Ku teille voi aina kertoo nää syvimmät tunnotkin... Mä oon vähän ihastunut... *pinkki* Yhden pojan kanssa ollaan tunnettu jo pitemmän aikaa (kohta vuosi) ja vietetty paljon aikaa yhessä ihan " kaveripohjalla" . Tottakai kipinää on ollut aina mutta kumpikin osaa hallita tunteensa jne. Tää poitsu on ollu mulla kokoajan suurena henkisenä tukena koko raskauden ajan ja suoraansanottuna ollut kuin " isä" tälle vauvalle. Hän on ainoo mies joka mua ei oo tuominnu milläänlailla ja selvästi pitää tästä vauvelista. Ollut jopa ultrassakin mukana jne. Hänellä on lempinimet Wanillalle ja tietää aina, että jos munkaa jotain tulee niin mut saa vain 2 in 1 -paketissa. Hän vain kovasti pelkää, että osaisko olla esimerkillinen isä. Hei kamoon! Oonko mä nyt sitten maailmanparas äiti??! Kattoo nyt mitä tästä tulee vai pidetäänkö edelleen kaverilinja. Ei olla koskaan edes pussailtu vaikka kummallakin on mieli tehnyt... Hitaasti hyvä tulee. Ja nyt miettii noi miesasiatkin todella sataankertaan ennenkö tekeen siirtoja koska nyt ei ole enää vain musta kysymys vaan Wanillasta ja eikä ole sitten kiva, että sillä isäehdokkaat vaihtuis kokoajan.. Pitäkää peukkuja! On ihan teini-kiherrys olo ton tiimoilta...
Ainiin, hääpäivistä oli puhetta, oon ollu kaks kertaa naimisissa ja ekan miehen kanssa aina oltiin esim. hotellissa yötä, käytiin syömässä jne. Ja jokavuosi oltiin myös viikko jossain ulkomailla häämatkalla. Ihanaa oli kyllä aina! Ja tuliasina tuotiin, mitäs muutakaan kuin mäyräkoira. Siis ihan oikee koira. Kun mullahan on se kenneli. Toisen miehen kanssa en ehtinyt edes ekaa hääpäivää viettää mutta häämatkalla oltiin Italian Milanossa ja arvatkaa mikä tuli tuliasena?! Nyt sen tuliaisen pentu odottaa mua kotona...
Noniin... läpäläpä, mulla iski puhetulva...
beibi07 ja wanilla 22+0
kaikki niin hyvin kun olla ja voi. Hemoglobiini 144:-D
Ja tosi vilkas sintti loikki dopleria karkuun. Paino noussut noin kilon.
Neuvolan jälkeen olen istuksinut puistossa, miten sitä jaksoikin niin monta tuntia. Illaksi olisi vielä runsaasti ohjelmaa luvassa, lenkille on pakko ehtiä, ja parasta aikaa on lenkkeillä yhdeksän jälkeen.
Hääpäivistä, yhdestoista on seuraava. Aina on syöty jotain hyvää ruokaa ulkona tai kotona. Ei mitään mittavia järjestelyitä mutta jotain pientä ja sievää.
P-M samoilla viikoilla ku aamullakin
Mä inhoan kyllä tätä hellettä nyt tällä kertaa. Ollapa jossain terassilla kylmän oluen kanssa...
Hääpäivistä kyseltiin..me ollaan yleensä illalla kokkailtu jotain " parempaa" ruokaa ja istuttu rauhassa illallinen kun lapset on saatu nukkuu. Tosin on ollut niitäkin iltoja kun lapset on ollut yrjötaudissa ja jäänyt pippuripihvit kaappiin ja naurettu ja manattu että tätä tämä nyt sitten on, ylä- ja alamäessä...
Tänä kesänä meille tuli 10v hääpäivä täyteen, mä repäsin kerrankin ja ostin salaa miehelle ja mulle yllätykses Pariisin matkan, eli oltiin pitkä viikonloppu Pariisissa kesäkuussa. Olipa ihanaa, vaikkakin könyäminen eiffeleihin ym alkoi jo silloin ottaa mahaan, siis kiipeily ja jatkuva jonotus ja seisoskelu ja kävely. Ja illalliset oli vähän kuivia ilman hyvää viiniä, mutta ihanaa oli olla ilman lapsia ihan kaksin. Hotellihuone oli pieni ja aika ankea mutta olipa ihanaa herätä kun halusi ja pötkötellä vaikka kesken päivän miten lystäsi ja ennenkaikkea ehdittiin jutella kaikenlaista. Tästä raskaudestakin aika paljon koska tämä oli täydellinen vahinkoraskaus ja miehelle varsinkin alkuun aika shokki. Saatiin setvittyä sitäkin asiaa.
Nyt tuntuu ihan kauhealta ajatella että harkitsin jopa katumuspillerin hakemista silloin kun tämä " vahinko" tapahtui, huh. Kuinka onnellinen olenkaan kun tämä vauva on meille tulossa. Ja varmaan kun vauva vihdoin syntyy en voi olla ajattelematta mitä meinasin tehdä hälle :(. Vaikken katumuspilleriä ihan abortin luokkaan laskekaan mutta silti. Hyvä että päädyttiin tähän ratkaisuun!! Nyt tuntuu jo ihan luontevalta että meillä on kohta 4 lasta :)).
Ja jotenkin erityisesti nautin tästä raskaudesta kun tiedän että tämä ON viimeinen, mulla on jo sterilisaatiopaperit vetämässä, eli synnytyksen yhteydessä laitetaan piuhat poikki, aika haikeeta kylläkin!
Lahja-Unelma (toivottavasti muistan oikean nikin), mullakin oli kova kynnys laskea poika pyörällä kouluun. Vasta tokan luokan keväällä päästin toukokuussa kokeilemaan pyöräilyä kouluun. Ihan hyvin on mennyt, mutta matkaa onkin tosiaan vaan se 1km ja reitti menee asuintalojen ohi, eli ei ole mitään yksinäisiä teitä. Meidän koululla pyöri kaksi eri pedofiilia, toinen napattiinkin poliisin toimesta mutta koska hän jäi kiinni vain " melkein" itseteossa niin hänet laskettii vapaalle seuraavana päivänä. Tämä ko mies kuulema siirtyi autostaan jo pusikoihin ihan kirjaimellisesti ja yhdeltä tallilta oli napannut kyytiinkin yhden tytön joka pääsi kuitenkin pakenemaan! Käsittämätöntä ettei noita hulluja voida sulkea loppuiäksi johonkin vaikkakin " vain" pelkän yrityksen jälkeen. Ihan selkäpiitä karmii taas ajatella laskea lapsia koulutielle. Ja tosi ikävää oli kertoa lapsille viime talvella näistä hulluista ja varoitella. Ei toki ihan kaikkea mitä mahtavat tehdä lapsille mutta tajuavathan ton ikäiset jo itsekin jotain rivien välistä. Pojalle varsinki tuli jo vähän outoja pelkoja liikkua yksin kun mietti missä kaikkialla voi olla lasten nappaajia. Yhden kaverini lapsen koulun edessä oli ollut tällainen kaheli jolla oli kissanpentuja autossaan, lupasi antaa pennun omaksi ja viedä tytön kotiin jos tulee kyytiin. Loput voipi arvata :(. Yhtä poikani ystävää ahdisteli " salapoliisi" , oli siis kertonut että hän on salapoliisi, siksi ei ole poliisin pukua ym., kyllä tuntuu pahalta ettei lapset voi luottaa keneenkään. :((( Paha paha maailma..
t. mariadee jälleen ja synkät ajatukset
Olipa mukava kokemus kaikinpuolin! Lääkäri oli oikeen pätevä ja tutki Wanillan todella tarkkaan. Kaikki napanuorien virtaukset ja kaikki katto ja mitään vikaa ei löytynyt mistään kohtaa. Koko tutkimus on nyt dvd:llä ja samalla tuli mukaan parisenkymmentä kuvaa. Naamasta ei saatu huippukuvia kun pikkunen oli tunkenut itsensä niin pieneen väliin, että oli kokoajan napanuora ja istukka edessä. Mutta kyllä se sieltä välillä aina vilahti ja juu, ihan äitinsä näkönen on! Kovasti yritti lääkäri saada pientä kääntyyn mutta ei se millään suostunu.
Ainiin, painoarvio oli hieman vajaa 440 g.
Hieno kokemus ja oli ihana kuulla, että kaikki on hyvin pienellä. Ja se tosiaan on nyt sitte tyttö. Äiskän tyttö!
huh hei! mä jaksan aina valittaa tätä kuumuutta mut ku ei jaksa...meil neiti edistyy pottatreeneis ja vahinkoja ei niin usein enää tule mut tänään sohval tuli pikkasen pisua ja neiti säikähti itse ja itki pitkään ennen kuin rauhottui...
yöt on ihan hirveitä kun hiki valuu itellä ja en saa kunnon asentoo vaik on tyyny haarojen välis ja millon mitenkii mut aina kolottaa johonkii kohtaa ja jaloista vetää suonta... sit saa juosta juomas ja sit taas pissil yhtenää...
päivät sit on kuin ois humalassa ku ei öitä saa nukuttua...hampia vihlonu taas ja se hampilääkärikii on vasta lokakuussa jihaa sinne asti jaksettava...
meil on vaihteeks raha huolii ja vetää mielen alas...muutto ois tehtävä ennen lapsen syntymää ja ei taida olla mahdollista meille muutto ku ei oo rahaa ei kyl ollaa tiukil mut menty päivä kerrallaa..
nyt iltapalaa neidille
NIIN JA BEIBI07(OLIKOHAN NOIN) MUT ONNEA TYTTÖ TIEDOSTA=)
himpulalla varsinkin. mahtoi olla todella helpottavaa saada kuulla ultrassa hyvät uutiset*halaa*
mekin käytiin tänään 4D ultrassa ja kaikki näytti oelvan ookoo, painoa 450g ja vastasi viikkoja tai ehkä jopa himapn isompi, la kuitenkin pysyi samana. ja arvatkaa mitä tonttujoukko lisääntyy sitten vielä yhdellä pojalla, kivekset oli hienosti laskeutuneet, saatiin oikein dokumenttia :))) että meille tulee sitten näillä näkymin toinen poika, eipähän tartte hankkia uusia vaatteita :))))))
muuten nämä helteet tekee olon tukalaksi, samoin alkava flunssa ei tunnu yhtään kivalle...
äh. nukkumatti kutsuu esikkoa, mentävä se viemään nukkumaan
tamatu rv 20+3 siis puoliväli ylitetty myös täällä
miten sitä jaksaa odottaa vielä yli 2 viikkoa.
ONNITTELUT TYTÖSTÄ JA POJASTA!!!
Heräsin käymään vessassa ja eihän sen jälkeen väsytä! lähes joka yö sama juttu..
Huomattavasti mieliala parantunut niiden eilisten valitusten jälkeen ;) Mukava kun on paikka minne voi valittaa!
Lueskelin edellisiä pinoja äsken.
Himpula: Aivan ihanaa että kaikki on vauvelilla hyvin!!! Onneksi tyttökin päässyt jo sairaalasta.
Minä odottelen innolla että pääsen tekemään huomenna miehen kanssa polttopuita! vaikka vettä sataisi niin niitä nyt tehdään kun on mahdollisuus ;)
Pitääpä muistaa syödä obsidania että jaksaa touhuta jatkossakin.
Mullakin luultavasti supistelee. tosi tympeältä tuntuu ja pitää oikein keskittyä hengittämiseen. maha ei mene kokonaan kovaksi, siis alhaalta menee mutta ylempää ei.. oisko ylempänä sitten läskiä niin ettei tunnu? Mutta touhutessa ei yleensä supistele. Autossa istuessa kyllä ja yleensäkkin levossa.. Aika satunnaisia kuitenkin nuo supistukset.
Mieliala on ollut kyllä aika herkkä ja melkoista vuoristorataa..välillä itkettää ja sitten naurattaa ja raivostuttaa..kuuluu varmaan asiaan? Mä oon miettinyt että onko mulla joku kolmenkympin kriisi..vaikka muutama vuosi on vielä matkaa siihen. Vaikka en mä edes tiedä mitä siihen kriisiin kuuluu! pitääpä googlata :D Lomatressi mulla ainakin on. miehen puolesta.. hirveästi pitäisi tehdä hommia ennen kuin voi olla tyytyväinen!
Pesänrakennusviettikin on valloillaan. Suunnittelen verhoja ja uusia lamppuja. Mutta vasta joulukuussa voi ne hankkia. verhotangotkin vielä puuttuu. Ihanaa laittaa paikkoja nätiksi!
Kukahan näitä mun löpinöitä jaksaa lukea..
Mukavaa päivää kaikille!!
Puolkymppi rv 23+5
(laiton äitiyspvrahapaperit jo postiin, äitiysavustus rahana niin saa vaunurahaa :)