Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällä viikolla tulee yli 200e huuto netistä!

Vierailija
12.08.2007 |

Hieno juttu loma veikin rahaa ihan kivasti...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hyväntekeväisyyteen menee esim. 150e kuussa.

On täällä helvetin kateellista porukkaa.

Ja sinulle joka ei jaksaisi tästä 200e:stä iloita niin ok, mutta mielestäni tällä palstalla voi ILOITAKIN! Ei ainoastaan märistä ja veetuilla.

Kivaa kesän jatkoa!

ap

Vierailija
2/13 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluksi ajattelin että häh, miksi joku hehkuttaa paria sataa euroa mutta luettuani viestisi tajusin, että jollekin 200e on iso raha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt siis vain minimoit tappion, et varsinaisesti ansaitse. Koska kirpparillahan - netissäkin - saa myydä vain vanhaa tavaraa.

Vierailija
4/13 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja nyt siis vain minimoit tappion, et varsinaisesti ansaitse. Koska kirpparillahan - netissäkin - saa myydä vain vanhaa tavaraa.

200¿ on rahaa, oli se saatu myymällä vanhaa tai ei.

Vierailija
5/13 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se todellakin on ainakin mulle iso raha.

Vierailija
6/13 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olet itse melkoinen tuhlari. Siihen puoleen kannattaisi kiinnittää enemmän huomiota kuin myyskentelyyn, jos kerran talous on tiukalla!

Vierailija
7/13 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lelusta tulee enemmän kuin se maksoi, samoin osasta asusteista sain enemmän kuin olin maksanut.

Että silleen.

ap

Vierailija
8/13 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todella katsotaan mitä ostetaan!!

ap

Vierailija
9/13 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt selvä, että kierrätys vanhaa kamaa myymällä kaiken kaikkiaan hyödyttää kaikkia! Myyjä pääsee eroon tavarasta, jolla ei tee enää mitään (kenelläpä sellaista ei olisi, ja MITÄ JÄRKEÄ sitä on nurkissaan säilöä; vie vaan tilaa ja luo kaaosta), myyjä saa siitä vielä vähän rahaa. Ja ostaja saa itselleen tarpeellisen tavaran/huonekalun/vaatteen reippaasti kauppahintaa halvemmalla säästäen selvää rahaa. Luonto tykkää!

Meilläkään ei ole rahasta pulaa (sanotaan sitten suoraan: perintöä löytyy ja minun+miehen yhteen lasketut bruttotulot n. 6500 + miehen osingot) ja TODELLAKIN myyn sekä kirppareilla (saa kivan rusketuksen kun istuu päivän Hietsun kirpparilla ja muutenkin on kivaa kaverin kanssa hörppiä kahvia, juoruta ja samalla myydä paskaa nurkista pois) että netissä (nyttenkin keltaisessa pörssissä paljon kamaa menossa kiertoon, helppoa ja käytännöllistä). Ja joka kerta olen tyytyväinen muutamastakin kympistä, jota käteen jää. Sen takia, että KAIKKI VOITTAA.

Ja kuka oikeasti on niin kroisos, ettei parisataa euroa ole mukava raha? Emme me ainakaan. Paljonkohan näiden ihmettelijöiden liksat sitten oikein ovat? Ja vähintään sen 200 e voi laittaa hyväntekeväisyyteen, jossa se tosiaan on iso raha. Ja hyödyttää ainakin enemmän kuin ne turhat kamat pantattuna jossain varastossa...

Vierailija
10/13 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelleen tavarat vanhenee, leluista kasvetaan ulos samoin monista vaatteista jne. Kaikille tulee turhaa tavaraa. Me vaan laitetaan hyvä kiertoon ja lumpuistakin usein yritetään ottaa jotain iloa vielä irti : )

ap

Vierailija
11/13 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

nojoojoo mutta vielä ekologisempaa olisi kun ET ALUNPERINKÄÄN OSTAISI SITÄ TURHAA KAMAA!

Ei ap välttämättä ole ostanut turhaa tavaraa, kaikille käy niin ettei enää vain tarvitse jotain.

Sain itse lahjaksi kameran, toki myin vanhan pois.

Vierailija
12/13 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelin miksi joku viitsii hehkuttaa parin sadan saldoa huutiksesta. Se ei kuitenkaan tarkoita ettenkö arvostaisi kierrätystä tai itse kierrättäisi tavaraa.

Sisälukutaitoa please.

200e ei ole minulle sellainen summa jota alkaisin missään hehkuttelemaan. Myyn paljon esim juuri huutiksessa eikä koskaan ole tullut mieleen asiasta aloitusta tänne väsäilemään. Edelleenkään mielestäni 200e ei ole sellainen summa jonka takia nyt hirveästi olisi aihetta hehkuttaa.

t. nro 5

Vierailija
13/13 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyviä kokokesän. Ihan siistin näköisiä ihmisiä, vähän ylitällättyjä, ja kamat kipataan läjissä ympäri ruutua, ja itse istutaan naama rasvassa siinä keskellä juoruamassa kaverin kanssa, olenkin ihmetellyt miten joidenkin omaisuus voi olla sellaista epämäräistä sörppää, ja millaista heillä on kotona. Kiitos selvennyksestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan