Lähiöperheen tunnusmerkit!
Kommentit (14)
se paras ja ainoa varma tuntomerkki
ainoa mikä osui oli reima, eikä sekään ihan oikein kun reimateciähän sen olla pitää ;).
Vierailija:
Miehelläkin Marimekon raitapaita. ei ole
Lapsilla tietty Reimaa ja Marimekkoa. ei ole
Jalassa ne ihme muovihässäkät. ei ole
Tila-auto.
ei ole (mitä autolla tekee lähiössä, jossa on kaikki palvelut lähellä??)
muita tunnusmerkkejä ei ole,koska täällä lähiössä asuu niin monenlaisia ihmisiä ja perheitä.
kavereita. ajattelen nyt kerrostalolähiötä. Täällä vanhalla omakotitaloalueella asuu pääasiassa keski-ikäisiä ja vanhuksia eikä lapsella ole lähitaloissa yhtään kaveria. :(
AP TARKENTAA:
Tarkoitin lähiöperheellä sellaista perhettä, joka siis asuu tyyliin kaupungin vuokrakerrostaloissa, pahamaineisilla alueilla, jonne ajautuu alkkiksia, narkkareita yms.
Itse en kyllä mitenkään miellä lähiöperheeksi ihmisiä, joiden lapsille on reimatecit tai marimekot yllään. Olen kai ymmärtänyt termin väärin.....
Ainahan puhutaan kerrostalolähiöistä ja käsittääkseni sillä on paha kaiku.
Vierailija:
AP TARKENTAA:Tarkoitin lähiöperheellä sellaista perhettä, joka siis asuu tyyliin kaupungin vuokrakerrostaloissa, pahamaineisilla alueilla, jonne ajautuu alkkiksia, narkkareita yms.
Itse en kyllä mitenkään miellä lähiöperheeksi ihmisiä, joiden lapsille on reimatecit tai marimekot yllään. Olen kai ymmärtänyt termin väärin.....
Ainahan puhutaan kerrostalolähiöistä ja käsittääkseni sillä on paha kaiku.
vvo:n vuokratalo vantaalla. todellakin kaikenlaista sakkia, juuri löytyi yhdestä rapusta kaksi likaista ruiskua mikä on todella ikävää. paljon alkoholismia, jne. mutta myös meitä " tavallisia" . ja kyllä, lähiön lapsillakin voi olla reimatecit, kuten esimerkiksi minun tytöllä ;).
Pahamaine on vain legendaa ja porukkaa on tänne jatkuvasti jonossa. Mutta ihana paikka tämä onkin, rivitalo rauhallisessa ympäristössä. Ja jotkut luulee tätä levottomaksi paikaksi sen perusteella, että tämä on kaupungin vuokrataloja... ;) Mutta ei ainakaan tämän taloyhtiön asukkaita voi mihinkään muottiin tunkea. Ehkä yksi yhteinen piirre on lapset, joita lähes jokaisessa asunnossa on.
t. Onnellinen lähiöläinen =)
Miehelläkin Marimekon raitapaita.
Lapsilla tietty Reimaa ja Marimekkoa.
Jalassa ne ihme muovihässäkät.
Tila-auto.