Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tyhmää tehdä kolmas lapsi nyt kun esikoinen täytti jo 4v ja kuopuskin täyttää kohta 3v?

Vierailija
12.08.2007 |

Olen vaan niin kyllästynyt työssäkäyntiin ja tahtoisin olla lasten kanssa enemmän. Kova vauvakuumekin vaivaa sekä minua että miestäni.

Taloudellinen tilanne ei ole kovin hyvä mutta pärjäillään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinä sekä mies kolmatta lasta toivotte ja kolmen kanssä pärjäätte niin mikäs siinä sitten.

Vierailija
2/7 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuten kai tuo elämäntilanne on kolmalle lapselle mitä mainioin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei työ miellytä niin vaihda työtä äläkä elele muiden kustannuksella.

Vierailija
4/7 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun esikoinen on koulutaipaleensa alkumetreillä. Olisi sitten äiti kotona.

Vierailija
5/7 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

logiikkaa tehdä kolmas lapsi niin että äiti on sitten kotona, kun esikoinen aloittaa koulun. Kuuluuko sitten tehdä neljäs vauva, kun kakkonen aloittaa koulun. Entäs mitä sitten tehdään, kun se kolmas lopulta aloittaa koulun? :o

Vierailija
6/7 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsi aloittaa koulun, hänen päivänsä yht´äkkiä ovatkin huomattavasti lyhyempiä kuin aiemmin hoidossa. Kaikkialla ei ole tarjolla järkeävvä iltapäiväkerhotoimintaa, joten on kiva jos äiti voi silloin olla kotona.

Kyllä mekin ollaan ajateltu, että sitten kun esikoinen menee kouluun. on meidän kolmannen lapsen aika. JA todennäköisesti, jos asiat sujuu kuten suunnittelemme, neljäs lapsi tulee niihin aikoihin kun kuopus aloittelee koulutaivaltaan. Sen enempää lapsia ei ole suunnitteilla : ) Mutta jos ajoitus on meistä kiinni, se menee noin.

Vierailija:

logiikkaa tehdä kolmas lapsi niin että äiti on sitten kotona, kun esikoinen aloittaa koulun. Kuuluuko sitten tehdä neljäs vauva, kun kakkonen aloittaa koulun. Entäs mitä sitten tehdään, kun se kolmas lopulta aloittaa koulun? :o

Vierailija
7/7 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen vaan niin kyllästynyt työssäkäyntiin ja tahtoisin olla lasten kanssa enemmän. Kova vauvakuumekin vaivaa sekä minua että miestäni.

Taloudellinen tilanne ei ole kovin hyvä mutta pärjäillään.

Ikäeron puolesta sanoisin että nyt jos koskaan. Toisaalta, ethän tee kolmatta vain sen takia että haluat olla taas kotona?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi