Brion uudet värit
Ihan mielenkiinnolla kyselen, joko ootte huomanneet Brion rattaiden ja vaunujen uudet värit? Katoin tänään ja huomasin, että olivat tulleet. Myös uusi ratas malli! Raceissa näköjään jalkaritilän suojus myös vakiona.
Minun mielestä ei ollu mitään ihanaa väriä, kun lähinnä noitten Racejen värejä oottelin... Mitä mieltä ootte?
www.brio.fi
Kommentit (3)
hankittiin vastikään. Eivät ole noin tunkkaisen väriset kuin kuvissa vaan oikein kirkkaan oranssit, joku sanoisi varmaan räikeiksi. Tosin ymmärsin myyjän puheista, että ne olivat vanhaa väriä/poistumassa, kun en seuraile lainkaan milloin mikäkin väri ja malli on uutuus. Oranssit oli tosiaan tarjouksessa tummansinisten kanssa ja ne oli niin synkät, että ei kiitos.
Huh, tämä mamma on nyt onnellinen. Varastossa odottavat pinkki-mustat ponyt - jotka ostettiin ihan pari viikkoa sitten. Selvisi, että saimme viimeiset pinkit. Aluksi ajattelin odottaa uusien värien näkemistä, varsinkin kun alle vuoden vanha matkustaa vielä pääsääntöisesti yhdistelmien ratasosassa, mutta sitten huomasin haluavani hömppäväriset vaunut, kun jo kahdella olleet yhdistelmät ovat niin neutraalit, beiget. Ja hankimme ne heti.
Muistan kysyneeni myyjältä väreistä, ja ymmärsin niin, että värit eivät juuri vaihdu, että kirkkaampi oranssi vaihtuu poltetumpaan ja lisäksi tulee lila - mutta eihän tuolla ollut ponyissä/raceissä mitään herkullisen punaista, fuksiaa/pinkkiä tms. Ehkä ymmärsin väärin, tuskin asiakkaille palturia puhuvat, mutta nyt olen kyllä iloinen aikaisesta hankinnasta. Näköjään syysvärit ovat tummempia - vai tulivatko ne viime vuoden kirkkaat pinkki ja turkoosi vuosi sitten? Ei kai rattaissa värit uusiudu kovin montaa kertaa vuodessa?
Kiva kuitenkin, että vaihtuvia värejä löytyy, näin jokainen saa mieleisensä :-) Jos nyt odottaisin syksyvauvaa syntyväksi, niin haluaisin varmaan ne lilat vaunut :-)
- Reeta
Aika karseet värit mielestäni, kovin synkkiä. Ainoa hyvä väri oli mielestäni tuo ihan perus harmaa-musta. Ostin juuri itseasiassa lapsillemme harmaa-mustat Ponyt. Täytyy sanoa, että sisarusrattaista Brio Duetet oli aivan järkyttävän näköiset, itse en kyllä ostaisi mistään hinnasta ;) Ihan mielenkiintoista kuulla, mitä muut ovat mieltä. Makuasioitahan nämä ovat tottakai!