Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipas taas ukkomiehiä viikonloppuna vonkaamassa ravintolassa...

Vierailija
12.08.2007 |

Jotenkin surullista, kun ukkomiehet yrittävät kaikkensa saadakseen seksiä vieraalta naiselta.

Ilta tuli edulliseksi ja seura oli mukavaa. Mutta jotenkin säälittää kun ukkomiehillä on vaimot ja lapset kotona. Ja silti miehet pelaavat härskiä peliä...

Olenko turhan tiukkis, kun en suostu seksisuhteeseen varatun miehen kanssa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, missäpäin olit? Ystävän mies oli juuri prätkäreissussa kaverinsa kanssa...

Vierailija
2/14 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et oo tiukkis, nostan hattua sulle !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No löysin sen oikean sitten netin kautta sokkotreffeillä 10 v sitten.

Vierailija
4/14 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa heistä on mukavia ja hauskojakin. Usein maksavat koko illan (siinä toivossa?), että saavat lähempää hellyyttä.

Itse rakastuin juuri viikonloppuna yhteen ukkomieheen, joka oli kaverinsa kanssa prätkäreissulla viikonlopun. Tuskin pidän yhteyttä jatkossa, vaikka kuinka kovasti on ikävä...

Toisaalta tekisi mieli ilmoittaa miehen vaimolle, että mitä peliä mies pelaa... toisaalta en halua satuttaa turhaan sillä tiedolla ketään...

Vierailija
5/14 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten kun olin vielä sinkkumarkkinoilla, niin fakta oli se, että raflassa sai aina hätistellä kiimaiset ukkomiehet suorine ehdotuksineen pois kimpusta ja sitten vasta alkaa katselemaan vapaita sinkkumiehiä, jotka olivat, kuten jo joku mainitsikin - ei niin helppoja nakkeja...

Vierailija
6/14 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vonkaavat sitäkin innokkaammin...

Yleensä työmatkan yhteydessä tai kaverin kanssa prätkäillessä viikonloppuna tai mikä tahansa tapahtuma, jossa voi olla vähän kauempana kotoa yön yli...

Lauantaina yks nappisilmä Mäntsälästä oli aivan valmis naku-uinnille ja petipuuhiin...

Vierailija
7/14 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua erota, mutta kun mies pihtaa! Miksi helvetissä tästä ei puhuta. Aina sanotaan että nainen pihtaa, mutta miehet tekee sitä yhtälailla!

Vierailija
8/14 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko vielä missä tapasit tämän nappisilmän?

Vierailija
9/14 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, missäpäin olit? Ystävän mies oli juuri prätkäreissussa kaverinsa kanssa...

Vierailija
10/14 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä en halua erota, mutta kun mies pihtaa! Miksi helvetissä tästä ei puhuta. Aina sanotaan että nainen pihtaa, mutta miehet tekee sitä yhtälailla!

Vierailija
11/14 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

7

Vierailija
12/14 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin surullista. Ja mua ärsyttää se, ettei tänä päivänä voi kenenkään kans enää jutella, kun ihmiset on vaan sen yhden asian perässä. Joskus jaksan sanoa, että sori oon varattu ja toisinaan taas ohitan vonkaamiset mitään sanomatta. Ällöttävää!

Vierailija
13/14 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miestäni ärsytti kun eivät tajunneet yhdestä sanomisesta, ettei kiinnosta kun on ihana vaimo kotona.

Että ei se aina miehilläkään ole helppoa.

Vierailija
14/14 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on niin totta!

Me käydään välillä isommalla porukalla ravintolassa. Koko ajan ei istuta miehen kanssa välttämättä samassa pöydässä. Käydään moikkaamassa tuttuja, käydään tilaamssa tiskiltä juotavaa, mies saattaa käydä pelipöydässä jne. Mielettömän usein oon huomannut että joku vonkaaja " hyökkää" heti mieheen kiinni, kun luulee että mies on ilman vaimoa liikeellä. Ei näytä sormus sormessa paljon näitä naisia liikuttavan.

En vedä siitä hernettä nenuun, lähinnä se vaan huvittaa ja ihmetyttää. Joskus on ollut pakko käydä näyttäytymässä näille naisille, että ne on tajunneet jättää miehen rauhaan.

Ja nyt puhun näistä iskuyrityksistä. Pikkuflirtti ja muutaman sanan vaihto on ihan ok!