Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkuraskauden väsymys! Olen jatkuvasti kuin lääkkeillä rauhoitettu, väsynyt ja tokkurainen..

Vierailija
12.08.2007 |

Onko tämä nyt enää normaalia??

Mikä voisi auttaa??

Ja nää helteet ei paljon auta!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sentään helpottaa aikanaan.

Vierailija
2/8 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus ei ollut valittaa, vaan olen vähän ihmeissäni kun en esikoisesta muista näin väsynyt olleeni!!

Voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 11+3 tms.

Vierailija
4/8 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun jatkuvasti on aivan rätti, tiskit jos saa koneesta on jo aivan puhki.. Ja öklötys on jatkuvasti!!

En kyllä muista, että ois toi esikoinen ollut ihan näin paha.. Se oli minusta hyvin pientä.. Esikoiselta oksensinkin sitten viimeiset 3 kk..

No ehkä tämä tästä helpottuu.. Tuntuu kurjalta kun mies joutuu tekemään kaiken kun ei jaksa persettä penkistä nostaa.. Ja jos nostaa joutuu melkein päikkärit ottaan päälle!!

Mutta onnellinen olen, että oireita nyt on! Edellinen meni kesken ja siksi ehkä vähän varoen tässä olenkin ja koitan itselleni jankuttaa, että oireet ovat vain hyvä asia!!

Vierailija
5/8 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt rv 7+. Aamuisin törkeän paha olo, ja iltaisin olo on kuin olisi lekalla päähän lyöty: sekava ja väsynyt. Kyllä tämä pian helpottaa, kun päästään vähän pidemmille viikoille. Tsemppiä!

Vierailija
6/8 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta kun vauva syntyi.

Nukuin varmaan varastoon koko raskausajan, kun vauva valvotti ensimmäiset kaksi vuotta :-)

Vierailija
7/8 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rv 7+1 ja väsymys aivan kamala. Sanoin kanssa miehelle, että olo on, kun olisi jotain unilääkkeitä napsinut. Nukun yössä 9 tuntia, eilen nukuin viiden tunnin päikkärit, tänään 6,5h!!!

Odotan esikoista, joten en osannut odottaa, että väsymys voi olla näin hirveä. Meillä kanssa koti kuin pommin jäljiltä. Pahoittelin miehellekin, että hän ja koira on kuin heitteille jätetty=/.

Vierailija
8/8 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helle ei tosiaan helpota yhtään. Varsinkin, kun työt alkoivat ja naapurin opiskelijaporukka ottaa iltaisin takaisin alkukesän sadesäitä eli istuksivat lämpimässä elokuun illassa kailottamassa ja pelailemassa myöhään :-(.

Stressaa. En odota mitään muuta kuin syksyä: oma olo helpottaa ja tulee viileä. enpä olisi nuorena arvannut, että syksyä voi odottaa kiihkeästi :-O.