Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa sitten mita ostaisin lahes 10 v sukulaistytolle nimpparilahjaksi jos nuo toisessa viestissa mainitut kerailyelaimet ovat liian lapsellisia?

Vierailija
12.08.2007 |

Hinta saisi olla about 25 ¿. Vinkkejä?? Lapsihan tuon ikäienen vielä on :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän 9-v tykkää ainakin kovasti littlest petshopeista, tai sitten osta jotain ihania koulutarvikkeita, kun koulut alkavat

Vierailija
2/8 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjakortin levy-/kirjakauppaan. Aina hyödyllistä, mutta tulis todella käyttöön, jos lapsi saa itse valita. Mä leikin nukeilla 13-vuotiaaksi asti, mutta kuuntelin pelkästään klassista musiikkia ja luin Keltaisen kirjaston teoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hevosaiheisia kirjoja, heppapusero kouluun tms.

Vierailija
4/8 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevoskirja häneltä jo löytyy. Nyt kyllä meni vaikeaksi tämän lahjan osto kun olin mielessäni jo nuo keräilyhevoset funtsinut. Vuosi sitten toivoi taskukoiria ja -kissoja.

t: ap, joka odottaa lisää vinkkejä

Vierailija
5/8 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä maksavat jne?

ap. kiittää vinkistä

Vierailija
6/8 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi aikaa juosta montaa kauppaa.

t: ap

Vierailija
7/8 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kans semmosia " pikkuhäiskiä" , niitä on paljon erinäköisiä. Hintakin riippuu siitä, että ostaako vaan jonkun pakkauksen, jossa on pari petshopia (maksavat alle 10e), vai ostaako niille sitten jonkun leikkipaikan, linnan tms. mukaan. Kallein linna taitaa maksaa jo 100e, eli hintahaitari suuri :). Mutta siis jollain 25 eurolla saa jo tosi kivan jutun!

Vierailija
8/8 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat päivittäisessä leikeissä ja niitä toivotaan joka lahjaksi - tytöt 10 ja 9 ja naapurin lapset ja koulukaverit leikkivät niillä kanssa =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme