Minua vaivaa yhä vuosia jälkeenpäinkin eräs nolo seksikokemukseni.
Miten ihmeessä voisin tuon asian jo antaa olla?!? Oli vain lyhyt suhde, mutta tosi tärkeä ihminen kyseessä. Ja kuinka ollakaan meillä meni sängyssä kaikki aivan sähläämiseksi.
Muuten tuo mies kutkuttaa mahanpohjasta yhä kun hänet näen, mutta taisi viedä liika jännitys pohjan meidän sänkykokeiluilta. Muuten niin täydellistä...
Piti tuokin nyt jossain sitten tunnustaa. ;)
Kommentit (13)
Tuon viestin jälkeen en tiedä pitäiskö mun noloilla enää ollenkaan. Ei onneks ihan noin pahasti käyny. Onko sulle käyny noi kaikki...? :)
No ensinnäkin mä oon varmaan " ylihygienisti" eli mun mielestä on käytävä pesulla ennen tositoimia. Tää tyyppi ei moisesta välittänyt vaan juttu lähti turhankin innokkaasti etenemään. Mua kauhistuttaa ajatus siitä, että mun pesemätöntä alapäätä nuollaan. Mut niin siinä kävi. Olin järkyttävän liukas ja muutenkin jännittynyt.
Nyt siellä muutama teistä nauraa " partaansa" , mut tää on mulle joku ihmeen tabu. Enkä mä ennen ollut mikään siveydensipuli, miten tää iän myötä tulee aina vaan vaikeemmaks!!!
ap
Ei tuossa ollut yhtään mitään noloa minusta. En oikein osaa samaistua.
mitään noloa??? Nautitko seksistä ollenkaan, kun noin neuroottinen olet?
Olet neuroottinen! Käytkö vakituisessa suhteessakin aina suihkussa ennen seksiä???
Siis parastahan nimenomaan on spontaani kiihko eikä mikään " odota hetki käyn peseytymässä, saetu sillä aikaa peiton alle" .
mutta siihen liittyy paljon muutakin kuin tuo tökerösti kirjoittamani esimerkki... Tämä " neuroottisuus" on tullut kiusakseni vasta aikuisiällä. Sääli, sillä se on tosi raskasta minulle ihan perusarjessa nykyäänkin. Ja voin kuvitella että vastapuolellekin.:/ Mutta tosiaan tilanteeseeni on johtaneet monet asiat, ei vain edellä mainitut, jotka olivat pintaraapaisu aiheesta.
alkup.
Jos miestä ei nuoleminen häirinnyt, vaikket ollut käynyt pesulla, en tajua miksi sinua pitäisi. Tuskin maistuit yhtään pahalta. Ja jotkut eivät ole ollenkaan niin herkkiä, vaikka toinen ei olisikaan ihan suihkunraikas. (Ja eräät peräti pitävät siitä, usko tai älä.)
Vierailija:
Jos miestä ei nuoleminen häirinnyt, vaikket ollut käynyt pesulla, en tajua miksi sinua pitäisi. Tuskin maistuit yhtään pahalta. Ja jotkut eivät ole ollenkaan niin herkkiä, vaikka toinen ei olisikaan ihan suihkunraikas. (Ja eräät peräti pitävät siitä, usko tai älä.)
Itse asiassa tuon miehen kans oon naimisissakin jo, ja silti joskus pitää sanoa että sori, mut viimeks aamulla kävin pesulla, ootatko hetken jos käyn..mut eipä tuota tunnu haittaavan, ei päästä enää pesulle kun on aikomuksensa ilmassu;)
Niin se vaan on. Erikseen ei ole tarvinnut montaa kertaa lähteä pesulle kun olen jo yleensä käynyt jos aavistelen että aiotaan sekstailla. Meillä ei juurikaan ole spontaania seksiä johtuen lapsista.
Mutta minusta on toisenkin kunnioittamista että on puhdas.
sitä se elämä hei on.. mutta hanki itsellesi joku kehittävä harrastus, niin saat jotain fiksumpaa ajateltavaa, mene vaikka työväenopistoon ruotisnkielen kurssille.
" No musta on kyllä paljon nolompaa olla rutikuiva
kun " liian" liukas."
Jos se vaikka auttaisi hälventämään noloutta.