Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana tietämättä?

Vierailija
12.08.2007 |

Itselläni on ollut nyt reilun vuoden hormonikierukka. Sen myötä kuukautiset jäi kokonaan pois. Nyt kesän aikana on ollut poikkeuksellise paljon alavatsakipuja ja olen lihonnut noin 5kg. Olen myös ollut tosi väsynyt ja nukkunut paljon päiväunia kuopuksen kanssa. Tänään järkytyksekseni tuntui ihan kuin vauvan liikkeitä vatsasta.

Minulla on ennestään 4 lasta ja raskausaikoina olen aina aikaisessa vaiheessa lihonnut paljon ja vatsa on tullut tosi nopeasti esiin. Nyt sen sijaan ei ole kyllä vatsa yhtään sen tuntuinen, että olisin raskaana. Yleensä sen kyllä on selkeästi tuntenut, ollut kova ja erilainen, joten en itse kyllä todellakaan usko että olisin raskaana. Jäin vain miettimään, että mitä nuo perhosen lepattelut vatsassa voi olla. Onko kellään kokemuksia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin kyseessä oli ensimmäinen raskaus. Ei mitään oireita (paitsi kuukautisten poisjääminen). Vatsakipujen takia päädyin sairaalaan, jossa raskaus ultran kautta ilmeni.

Vierailija
2/2 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkailepa mitä syöt ja miten liikut, stressi ja elämäntavat. Maha on herkkä, ja ilmavaivat tuntuu hyvinkin turvotuksena ja kipuina ja haamupotkuina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme