Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kierukka - kannattaako?

12.08.2007 |

Olen kuullut juttuja puolesta ja vastaan. Alkaa pillereitten syöminen tympiä eikä ole tarkoitus enää lapsia hankkia. Lekuri suositteli kierukkaa, mutta epäröin vielä. Kokemuksista kiittäisin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläki on jo kolme lasta ja se riittää oikein hyvin...Menkat oli ennen tosi runsaat nyt selviää pelkällä pikkuhousunsuojalla!!! Mieliala tosin on välillä katossa ja välillä sitte taas lattian alla...

Vierailija
2/5 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa oli vähän iho-ongelmia,mutta (ollut melkein 3v.) nekin ovat olleet pois jo pari vuotta.Pikkuhousunsuojalla pärjää, eikä kuukautiskipuja ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikierukka oli minulle tosi hyvä ratkaisu, kun pillerit tuntuivat aiheuttavan mielialan vaihteluita ja iho-ongelmia. Ei sisällä ollenkaan hormoneita, ei mitään sivuoireita, eikä tarvinnut viiteen vuoteen muistaa huolehtia mistään! :D

Vierailija
4/5 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on nyt jo 3 vuotta ollut käytössä hormoni kierukka ja olen todella tyytyväinen. Ja kun tämä kierukka loppuu toimimasta niin laitatan samanlaisen uudelleen. Mitään sivu vaikutuksia ei ainakaan minulle ole tullut.

Vierailija
5/5 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli hormoonikierukka vuodenpäivät, muuten ois ollu hyvä, mut sain ihan järkyttävän ihottuman. Siis päänahka, kaula ja kaikki maholliset taipeet peitty kiristävään ja kutiavaan ihottumaan, mihin ei auttanu kun hydrokortisooni ja sekin autto vain hetken :( Enkä muuten ole allerginen millekkään. Otatin sit kierukan pois ja kahen viikon kuluttua ei ollu ihottumasta jälkeäkään eikä ole ollu sen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan