Tuhruttelua?
Moi!
Kaipaisin vähän neuvoja, tai kokemuksia!
Mulla kp24 myöhään illalla tuli ihan vähän vaaleanpunaista limaa. Sitten kp25 tuhrutteli rusehtavaa vuotoa. Tänään kp26, eikä enää tuhruttele, ehkä hiukan sitä limaa tulee taas?! Ovulaatio oli ilmeisesti kp14, menkkojen arvaan alkavan, kun oviksesta mennyt noin 13-14 päivää, eli ehkä tiistaina kp28.
Kysynkin, onko ajankohta liian myöhä ns. kiinnittymisvuodolle??? Vai mitä ihmettä tuo tuhrutteli oli? Kun mulla ei koskaan menkat ala tuhruttelemalla vaan suoraan verisellä vuodolla. Antakaahan mulle toivoa! :)
Niin ja eilen kp25 tein negatestin.
Kiitos, jos joku osaa sanoa tähän jotain...Nelliina kp26/23-28
Kommentit (2)
Voi olla kiinnittymisestä johtuvaa, toivotaan että on! :)
Voi olla kyllä ihan normaalia kiertoonkin johtuvaa. Tuossa vaiheessa kiertoa tulee uusi estrogeenipiikki, sen voi huomata esim. lämpökäyrässä, kun tulee sellainen yhtäkkinen lämmönlasku. Samassa yhteydessä voi olla myös joskus tuhruttelua.
Malta vielä muutama päivä ja tee uusi testi, plussaonnea!
En kyllä tiedä asiasta kummemmin, mutta itsekin lueskelin kirjoituksia kiinnittymisestä ja siellä oli monessa paikassa kirjoiteltu, että voi olla 10kin päivää oviksesta ja siinä tapauksessahan se olisi sinullakin hyvin mahdollista olla kiinnittymisvuotoa.
Toivotaan siis niin! Sanokaas enemmän asiasta tietävätkin jotain!
- Salsatar