Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ejakuloin eilen kun sekstasimme mieheni kanssa, vasta neljäs kerta

Vierailija
12.08.2007 |

ja olemme olleet yhdessä yli kymmenen vuotta. Mites muut? Milloin olette ejakuloineet/oletteko koskaan, ja tapahtuuko niin usein? Kiinnostaisi tietää, mikä sen saa aikaan.

Saan itse usein tavallisia orgasmeja, rajujakin, mutta tuo ejakulointi tapahtuu todella harvoin. Kerran seurusteluaikoina tapahtui (en tiennyt itse tästä, mies kertoi), kaksi kertaa raskaana ollessa ja nyt eilen pitkän kiusottelun ja esileikin päätteeksi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä kolme kertaa ja tänä keväänä kaksi kertaa. Harmikseni en tiedä, että mikä sen aiheuttaa... :( Sen tiedän kuitenkin, että mun pitää olla äärimmäisen kiihottunut.

Vierailija:

ja olemme olleet yhdessä yli kymmenen vuotta. Mites muut? Milloin olette ejakuloineet/oletteko koskaan, ja tapahtuuko niin usein? Kiinnostaisi tietää, mikä sen saa aikaan.

Saan itse usein tavallisia orgasmeja, rajujakin, mutta tuo ejakulointi tapahtuu todella harvoin. Kerran seurusteluaikoina tapahtui (en tiennyt itse tästä, mies kertoi), kaksi kertaa raskaana ollessa ja nyt eilen pitkän kiusottelun ja esileikin päätteeksi.

Vierailija
2/3 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikää on yli 40 vuotta.

Jokaisella kerralla olen ollut tosi kiihottunut ja pari noista kerroista sellaisia että useampi akti peräkkäin.

Ensimmäinen kerta hämmästytti minut totaalisesti ja luulin laskeneeni alleni.

Eroaa orgasmista niin että naiselta lentää nestettä joka ei ole virtsaa vaan jotain rauhasnestettä. Olen maistanut sitä ja se ei ole kusta.

Sen jälkeen on ollut " puhkinussittu" olo ja en ole voinut/halunnut enää jatkaa - täydellistä täydellisempi tyydytyksen tunne. Saan orgasmeja helposti ja useitakin samassa yhdynnässä ja tiedän tuon tunteen todella hyvin.

Tämä on erilaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi noin ensimmäisellä kerrallani. Ejakuloin silloisen poikaystäväni uudelle sohvalle. Poikaystävä sai raivarin että hänen mielestään kusin hänen hienolle uudelle sohvalleen. Sen jälkeen en ole saanut yhdynnässä orgasmia. Jonkinlainen trauma siitä jäi. Tästä en ole puhunut nykyisen miehenikään kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi