Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko teillä...

Vierailija
11.08.2007 |

...mökötetään? On nii hemmetin rasittavaa kun mies mököttää aina kaks päivää ja ite oon valmis sopuun kunhan riita on lopetettu. Vinkkejä siihen et miten pitkävihaisen kanssa saa sovun nopeesti aikaan. Oon ennen aatellu et mökötys on akkojen hommaa mut oonpahan nyt saalistanu itelleni miehen joka kaikin puolin on muuten " äijä" mut sit mökötys...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssasisar. Mökötetään 1-4 päivää. Järjetöntä. Mies oikea alfa-uros ja sitten *tana mököttää kuin akat. Itse myös tulistun ja lepyn helposti. Ja ei siihen mökötykseen ole mitään konstia. Itsekin mies sanoo aina, kun kysyn, että vieläkö mökötät ja kauanko ajattelit nyt mököttää, että Enpä tiedä. On vaan möks. Voi miehiä. :)

Vierailija
2/2 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mökötetty ekan kerran 1,5 vkoa. Olin ihan pihalla mitä tapahtuu ja kun ei asuta yhdessä en myöskään saanut häneen mitään kontaktia. Käski vain olla pommittamatta. No lopetin yhteyden oton, jossain vaiheessa laitoin viestin, että olikohan tämä homma tässä ja että halaun tavarani takaisin. Ei vastausta. No yli viikon jälkeen pyytelikin jo anteeksi ja halusi nähdä. 

Sittemmin suutahtanut ihan älyttömistä ja turhista jutuista ja aina kestänyt sen vajaan viikon. Nyt viimeinen räjähdys taisi olla mulle liikaa. Vajaa vko taas mennyt ja äijästä ei kuulu mitään. Ilmoitti että tämä oli tässä ja kuitenkin mun tavarat on sielä, avaimet ja mulla sen avain. En viitsi ottaa yhteyttä ennen kuin rauhottuu. Ei lue viestejä yleensä tuossa mielen tilassa, joten en niitä laita. 

Raskasta itselleni kun en koskaan tiedä missä mennään. Miten te olette saaneet mököttäjän leppymään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla