Olin sektiossa ja tarkkailussa oli samaan aikaan hiihtäjä nainen
Kommentit (9)
Kaavintaan muitakin syitä, esim. vuotohäiriöt, keskenmeno..
hitostako sen sinä tiedät että varsinainen abortti vai keskeytyneen keskenmenon kaavinta.. vai puhuivatko koko ajan epätoivotusta raskaudesta?!
Kyllä minä luulen, että tää on provo ja ap:lle ei ole mitään sektiota tehtykään. Sektiomammat saavat kyllä aina yksityishuoneen!
sektiosta on nyt 6vuotta eli en tiedä onko muuttunut..
Ja nömä tehtiin kyllä eripaikoissa. Kaavinta tapahtui päiväpoliklinikalla (on sairaalan yhteydessä)ja sektio ihan siellä sairaalassa. Kummallakaan kerralla en tiennyt minkä vuoksi muut siellä olivat. Katsos kun ei siellä kukaan moisista huudellut. Tai no sektion jälkeen kätilö kävi kyllä painelemassa mahaa joten siitä joku voinut jotain päätellä, utta semin vetivät eteen eivätkä asiasta sen enemmän puhuneet. Kaavinnassa juttelu puoli hoidettiin ihan erillisessä huoneessa.
kun oli keskeytyneen km:n kaavinta. en tiedä miksi muut siellä olivat mutta itse kyllä menetetystä vauvasta puhuin vielä aineista itkuisena ja sekaisena. varmaan ei jäänyt vieruskaverille epäseväksi että mitä siellä tehtiin.
mutta joku muu ei ehkä puhu...
Oma vika jos käy höpöttämään! En minä edes tiedä oliko siellä miehiä vai naisia ja minkä ikäisiä olivat, kun eihän siellä ketään nähnyt. Kolme tuntia olin heräämössä, verenkierto-ongelmien takia.
wi...usekä aborttia, että sinua. Ootte molemmat ällöttäviä!
Toinen sitt repostelee yksityisasioilla täällä ja on niin pyhimystä. yök