Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Madonnan tyttärellä on viikset, yhteenkasvaneet kulmakarvat ja tuuheat käsikarvat

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääli Loudresia, mielettömäksi tummaksi kaunottareksi kasvavaa rikasta, sorjaa ja kuuluisaa tulevaa muoti-ikonia, koska sillä on runsas karvankasvu (jonka säilyttäminen, kuten sanottu, on ihan valintakysymys. Laser-hoidoilla saa tosiaan runsaammankin karvankasvun pysyvästi kuriin). Sallikaa mun nauraa!

Ootetaan kun tuo tyttö on parikymppinen, ja sitten voi av-mamma laittaa käden pikku sydämelleen ja sanoa, olisiko hän mieluummin itsensä vai Loudresin näköinen.

Oikeesti; ihmisillä on oikeitakin ongelmia, ja pelkistä ulkonäköongelmistakin 99 sadasta on vakavampia kuin runsas karvankasvu. Loudde saa karvansa pois sheiverillä minuutissa, entä te teidän liikakilonne ja raskausarpenne, pottunenänne ja polvissa roikkuvat rintanne? Säästäkää säälinne sitä kaipaaville.

Vierailija
62/77 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sirkuksen parrakas nainen, en muista sen nimeä, Jennifer joku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääli Loudresia, mielettömäksi tummaksi kaunottareksi kasvavaa rikasta, sorjaa ja kuuluisaa tulevaa muoti-ikonia, koska sillä on runsas karvankasvu (jonka säilyttäminen, kuten sanottu, on ihan valintakysymys. Laser-hoidoilla saa tosiaan runsaammankin karvankasvun pysyvästi kuriin). Sallikaa mun nauraa!

Ootetaan kun tuo tyttö on parikymppinen, ja sitten voi av-mamma laittaa käden pikku sydämelleen ja sanoa, olisiko hän mieluummin itsensä vai Loudresin näköinen.

Oikeesti; ihmisillä on oikeitakin ongelmia, ja pelkistä ulkonäköongelmistakin 99 sadasta on vakavampia kuin runsas karvankasvu. Loudde saa karvansa pois sheiverillä minuutissa, entä te teidän liikakilonne ja raskausarpenne, pottunenänne ja polvissa roikkuvat rintanne? Säästäkää säälinne sitä kaipaaville.

Vierailija
64/77 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meissä av-mammoissakin on kauniita ja hyvännäköisiä, ei kaikki ole rupsahtaneita kotiäitejä.

Vierailija
65/77 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehti vielä nyppimään kulmansa aikuisena, anna olla

Vierailija
66/77 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieletön postitulva Madonnan tyttärelle josko älyäisivät käydä parturissa.

Vierailija
67/77 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pikkutyttönä karvaset käsivarret, on vieläkin ellen tee mitään asialle. Viiksetkin on ja kulmakarvat rehottaa, nyt ja lapsena. Toki nyt todellakin teen asialle jotain. Lisäksi olen kalju. Voi kauheeta.

Vierailija
70/77 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrättekö että eteläeuroopassa ihmiset ovat keskimäärin a) karvaisempia b) tummempia. Sama koskee esim. etelä-Amerikkaa. Ihmiset ovat mielestäni siellä silti pääsääntöisesti kauniimpia kuin täkäläiset pliisut. Eritoten kun katselee noita kaljuja, sairaanvaljuja vauvoja niin HUH!

Vierailija
71/77 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pikkutyttönä karvaset käsivarret, on vieläkin ellen tee mitään asialle. Viiksetkin on ja kulmakarvat rehottaa, nyt ja lapsena. Toki nyt todellakin teen asialle jotain. Lisäksi olen kalju. Voi kauheeta.

Vierailija
72/77 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö ja kaikki me naiset jotka huolehdimme itsestämme, tiedämme että kauneus vaatii työtä. Karvoilla tai ilman.

Vierailija
73/77 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskon että ne karvatkin siitä sitten jossakin vaiheessa kuvasta häviää. Aika harva meistäkään tuossa iässä kulmiaan on nyppinyt?

En minä ainakaan.

Vierailija
74/77 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka hänen isänsäkin lienee.

Turha nälviä meidän suomalaisten haituvahapsisten tuota tyttöä, jolla on myös kunnolla hiuksia päässä. Varmaan 90 %:lla meistä on alle kolmasosa hänen kutriensa määrästä.

Vierailija
75/77 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo älkää vaan rakastako ja arvostako lapsianne sellaisena kuin he ovat. Opettakaa ihmeessä tyttärillenne jo pienestä pitäen se "oikea" malli olla ulkoisesti kaunis tässä maailmassa. Jos on liikaa ihokarvoja, voi jo 10-vuotiaan viedä laseriin, ja hei, jos on ruma nenä, niin viedään krurgille. Sanokaa HETI lapsellenne, joka ei vastaa täysin länsimaisen naisihanteen kriteereitä, että hän on liian lyhyt, tukeva, karvainen, isonenäinen tai muuten epäsopiva. Ja sitten yhdessä mamman kanssa mennään alan asiantuntijoille korjaamaan tilanne.

Onhan se nyt paljon tärkeämpää, että oma tytär vastaa tismalleen sitä kaikkein kapeinta, median luomaa, kauneuskäsitystä, kuin että hän kasvaa arvostamaan autenttista itseään, omaa ulkonäköään ja ihmisten erilaisuutta, saa terveen itsetunnon eikä kuluta koko ikäänsä tietyn suppean ihanteen perässä juoksemiseen ja omien "vikojensa" syynäämiseen ja vihaamiseen.

Mietin itse paljon miksi toiset saavat työelämässä ne paremmat paikat ja minä perunanenäisenä persjalkaisena ne pienempipalkkaiset duunit? Pitäsikö muokata itseään kirurgisesti vai onko kyse jostain muusta?

Vierailija
76/77 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit silmät, pitkät tummat ripset ja ihanat hiukset. Kulmakarvat on kyllä aika tuuheat, mutta varmaan tekee niille jotain sitten kun tulee siihen ikään että rupeaa ärsyttämään tai vaivaamaan. Onneksi niitä voi nyppiä.

Vierailija
77/77 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

runsaasti mutta kaunis siltikin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä