Madonnan tyttärellä on viikset, yhteenkasvaneet kulmakarvat ja tuuheat käsikarvat
Kommentit (77)
Mun mielestä on tosi tervettä, että noin nuorelle ei olla ruvettu vouhottamaan karvanpoistoista sun muusta. Eiköhän tuo pian itse ota asiakseen hoitaa ihokarvoja, niinkuin muutkin nuoret tytöt jossakin vaiheessa, ja sen jälkeenhän hän onkin oikea kaunotar.
elämä ei ole karvankasvusta kiinni.
Kummaa että ei saa olla liikaa mutta kyllä jotain karvaa kuitenkin pitää olla. Naiset varsinkin tyrmätään kaljuina ja karvattomina friikeiksi. Huhhuh, en kyllä ymmärrä tämmöistä.
Karvat on pikkujuttu, jotka tosiaan saa pois kun se aika tulee. Minä arvosta ettei Madonna ole tosiaan lähtenyt mihinkään kulmakarva-showhun tuon ikäisen kanssa.
Tulee muuten todella paljon nuori Madonna mieleen tuosta ensimmäisestä kuvasta.
Ei sillä oikeesti tollasia karvoja ole. Eikä tuon ikäisellä edes kasvaisi vielä viikset! Ihan turha edes yrittää! Joku typerys on tykännyt väritellä tietokoneella kuvia.
kaikissa muissakin kuvissa näkyy tuo karvaisuus.
Ei sillä oikeesti tollasia karvoja ole. Eikä tuon ikäisellä edes kasvaisi vielä viikset! Ihan turha edes yrittää! Joku typerys on tykännyt väritellä tietokoneella kuvia.
lapsi jonka äiti on Madonna? kukas sinun lapsesi äiti on?
että nyt pitäs kehitysapuna heti toimittaa intialaisille Veetiä.
joilla on tummat viikset :(
ap:n aikuista karvatonta makua... sairasta.
antaa lapsien olla ihan vaan lapsia karvallisia, karvattomia tai ihan minkälaisia tahansa, kyllä ne ulkonäköpaineet sieltä ilmestyy ihan itsestään ajan kanssa
ei vielä pahasti mut mikähän on tilanne 5 vuotiaana... pakko kai sitten nyppiä ne pois vai vahallako? Otanko jo 3v niin ei enää 5v edes kasva???
esim. latinot, intialaiset. Ihan normaalia.
Tämä karvattomuus on tullut muotiin vasta 90- luvun lopulla.
korreloivat, ihan siis suomalaisissa.
Omista lapsistanikin tämän huomaan: ovat erittäin tummatukkaisia, tummat kulmakarvat ja tuuheat pitkät ripset, mutta myös untuvaista tummaa karvaa esim. niskassa. Ovat perineet värityksen isältään (onneksi!), itse olen tylsän keskiruskea lättätukka ja naama pitää piirtää paikoilleen.. Tyttärelläni ei tule olemaan tätä ongelmaa ;)
Mutta on tossa karvaisuudessa hyväkin puolensa: katsokaas Lourdesin hiuksia! Tollaisia ei moni suomalainen saa syntymälahjana. :)
poikkeuksellisen kauniit kasvot ja tuuhea, upea tukka? puhumattakaan sirosta ruumiinrakenteesta. Tyttö on todellakin äärimmäisen viehättävä karvoineenkin (hyvä vaan, jos ylpeänä kantaa), mutta jos ei halua isompana olla noin karvainen, niin muutama käsittely kosmetologilla, ja eipähän enää kasva ylimääräiset karvat. Sitten tyttö on enää äärimmäisen kaunis. Niin ja rikas ja tyylitietoinen.
Voi voi kun av mamman käykin sääliksi rikasta nuorta kaunotarta...
Madonnan tytär on mielettömän kaunis. Ja ennemmin pitkät mustat ripset ja kulmakarvat, kuin hailakka suomityyppinen pullukka pinkillä iholla varustettuna...
Madonnan tytär on mielettömän kaunis. Ja ennemmin pitkät mustat ripset ja kulmakarvat, kuin hailakka suomityyppinen pullukka pinkillä iholla varustettuna...
Pitkät mustat ripset ja kulmakurvat on muuten monella vaaleatukkaisellakin, ilman yhteenkasvamista tms.
Hän on kaunis, rikas ja kuuluisa ja onnellinen!
Minä säälin aptä.
joskus olen tästä laittanut avauksen vuosi tai pari sitten (en tätä) ja samanlainen haukkuryöppy tuli.
Apinaahan tuosta on yritetty. Luulisi Madonnalla olevan rahaa viedä tyttö laseriin ja poistattaa häiritsevät karvat. Kulmakarvojen välin vois putsata pysyvästi samoin huuliparran, kädet joskus myöhemmin ja pitää pitkähihaisia vaatteita.
Kauniit piirteet jää kyllä unholaan ja huomio kiinnittyy tohon karvapeitteeseen.
Mielikuvitus lähti laukkaamaan miltähän kroppa vaatteiden alla näyttää.
Madonnan rahoilla kai tehdään sellaiset käsittelyt pian, ettei enää kasva lainkaan ylähuulella karvaa...