Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mammaksin kaupanpäälliset

11.08.2007 |

Moi!

Tein aamulla testin Mammaksin kaupanpäällistestillä. Testiin tuli nippa nappa erottuva viiva. Sitten tein toisen testin Mammaksin erittäin herkällä testillä, johon ei tullut toista viivaa. Mitä ihmettä? Tuli mieleen, että onko nuo kaupanpäällisinä lähetettävät testit viallisia. Vai voisi tosiaan olle kyse raskaudesta (jota meillä toivotaan kyllä hartaasti).

t. Vauva73

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein eilen testin mammaksin 25-testillä, se näytti haaleeta viivaa, ja tänä aamuna samainen testi ei näyttänyt mitään. En taida enää luottaa kyseisen kaupan testeihin ollenkaan...

Vierailija
2/4 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan nyt muutaman tunninkin päästä, tuossa toisessa testissä on selvästi kaksi viivaa ja siinä herkässä testissä ei ole toista viivaan lainkaan. Taidan kanssa lopettaa Mammaksin testien tilaamisen. Jatkossa ostan testit apteekista.

Vauva73

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai-iltana tuli vessassa käydessä ruskeaa vuotoa vähän. Sen jälkeen ei mitään. Eilen tuli kerran vähän punertavaa vuotoa ja taas ei mitään. Mä olen aivan pihalla, mitä tää nyt on. Taidan lähteä apteekkiin hakeen vielä yhden testin. Voi kun mä toivon, että nyt olisi tärpännyt. Saataisiin meidän perheeseen kauan kaivattu pikkukakkonen.

vauva73

Vierailija
4/4 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko tulla kertomaan että suosittelen käymään Cittarissa. Olin pari vuotta sitten itse tosi tyytyväinen Citymarketista ostamiini sekä ovis- että raskaustestien " perhepakkauksiin" . Käytin ylijääneitä ovistestejä myös raskaustesteinä ja hyvin toimi eikä näyttänyt virheellisesti kertaakaan. En valitettavasti muista nyt nimeä, mutta pakkaus oli lila-valkoinen.