Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi oli kaverilla, jossa äiti ilmeisesti kulki stingeissä koko ajan.

Vierailija
10.08.2007 |

Ok, tiedän kyllä, että on kuuma. Minusta ei kuitenkaan ole soveliasta tai hyvien tapojen mukaista olla pikkuhousuissa (stringeissä?) lasten kavereiden nähden.

Poikani 6v oli lähistöllä tulevan eskarikaverinsa luona kylässä (tunnemme toisemme puistosta). Kotiin tullessa poika ihmetteli, kun kaverin äidillä oli koko ajan peppu paljaana. Edessä oli kuulemma ollut pikkuhousut. Yritin kivasti selittää, että toiset kärsivät tästä helteestä kovasti ja viilentää, jos ei ole paljon vaatteita päällä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ykkösasu näillä keleillä.

Vierailija
2/13 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva että ajattelet noin musta. tai siis tuomitset. auts, hävettää tavata enää. ei varmaan pojat paljoa tapaa enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sillä housut kuitenkin ollut jalassa.

Te ilmeisesti kuljette kotona toppahaalari päällä ettei vaan mitään näy ja saunassa olette uimapuvut päällä.

Vierailija
4/13 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kiva että ajattelet noin musta. tai siis tuomitset. auts, hävettää tavata enää. ei varmaan pojat paljoa tapaa enää.

Kaveri oli tyttö :)

Vierailija
5/13 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun lapsi sanoi ettei naapurin tädillä ollut pimpissä karvoja!!!

Vierailija
6/13 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotonaan kukin saa olla kuten tykkää.

Vierailija
7/13 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän voi olla muitakin ihmisiä.

Vierailija
8/13 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en laskisi lastani enää tuollaiseen kylään ja sanoisin kyseiselle äidille asiasta..

Vierailija
9/13 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minun lapsi sanoi ettei naapurin tädillä ollut pimpissä karvoja!!!

Kävi meinaan taas yksi päivä niin, että tulin suihkusta (aamupäivä) ja naapurin tyttö oli tullut meille jälleen kerran kuin kotiinsa. Ok, meillä ei ovet ole lukossa yleensä.. Isäntä oli lähtenyt lasten kanssa jätskiostoksille ja ei ollut lukinnut ovea. Minä siis tulin suihkuhuoneesta vain pyyhe päällä - meidän suihkuun käydään makuuhuoneesta - ja tämä naapurin tyttö seisoi meidän makuuhuoneessa ja hölmistyneenä katsoi minuun kun tulin suihkusta pois. No minä äkkiä vetäisin pyyhkeen päästäni ja kiedoin ympärilleni.

Ja sanoin tytölle, ettei toisten kotiin saa tulla soittamatta ovikelloa, ja jos kukaan ei avaa, ei saa tulla sisään.

Vähän tapakasvatusta lapsillenne, kiitos ;)

ps. tää samainen tyttö kerran aamulla tuli makuuhuoneeseen ja pällisteli siinä ovella, heräsin siihen että joku seisoo ovella. Oli tullut takaoven kautta sisään (isäntä oli lasten kanssa etupihalla). Siinä tää tyttö vaan toljotti kunnes kysyin mitä asiaa, sanoi vain että ei mitään ja jatkoi tuijottamista kunnes pyysin poistumaan.

Vierailija
10/13 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma muksu menisi kyläilemään paikkaan jossa perheen isä kulkisi stringeissä? Ai mut sehän on ihan eri asia...

Vierailija
11/13 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: se jonka perheessä nakuillaan

Vierailija
12/13 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään miestä joka käyttäisi stringejä mutta kalsarithan nekin on.

Vierailija
13/13 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aina laittaa jotain muutakin päälle jos joku tulee käymään.

16

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi