Minne kirjoittaa julkinen blogi?? Neuvokaa aloittelijaa
Mä haluan aloittaa kirjoittamaan päiväkirjaa nettiin. Missä ilmaisia? Mä en tykkää mistään modauksista kun on kuitenkin aika olemattomat taidot tän tietokoneen kanssa.. Kiva perussivusto, mistä löytyy?
Kommentit (10)
Mitä kaikkea pitää huomioida ennenkuin päättää..
älä kirjoita kenestäkään tutusta mitään mitä et voisi sanoa hänelle kasvotustenkin
Sieltä löytyy ohjeet suomenmaan kielellä ja helppoa on.
Ilmaisia blogipalveluita ovat mm. vuodatus ja blogger.
Eli tyhmä kysymys, näkyykö se nyt kaikille vai ei? :/
ap
" Käyttöoikeuksien hallinnassa voit määrittää, ketkä voivat lukea blogiasi ja kirjoittaa siihen. Jos kirjoittajia on useita, ryhmäblogi on hyvä työkalu. Sitä voivat käyttää pienet tiimit, perheet tai muut porukat. Jos olet ainoa kirjoittaja, voit luoda oman verkkosivun keräämillesi uutisille, linkeille ja ideoille, joko omaan käyttöösi tai jaettavaksi haluamasi lukijamäärän kanssa."
Ilmoita blogisi blogilista piste fi -palveluun niin kiinnostuneet sen sieltä voivat merkitä suosikkeihinsa ja näkevät milloin olet päivittänyt.
Kappalejakoon en osaa sanoa, mulla ei ole ollut ongelmia.
Mä oon kyllä aika käsi..
Lisäks mulla on ongelmia kappalejaon suhteen.. Vaikka kirjoitan eri kappaleeseen niin teksti tulee yhtenä pötkönä.. En käsitä.. Yritin jälkeenpäin muokata ja lisätä enemmän väliä mut ei.. !
Perkele!
:D
Auttakaa nyt idioottia.
ap
etenkin ne, joilla on oma blogi kyseisessä paikassa niin help..
Jos siis on julkinen niin sehän näkyy kaikille joten se on vaikeata kirjoittaa ihan kaikki mitä ajattelee. Toisaalta taas haluisin et kaikki vois lukea.. Mitä valita?