Ihanaa! Nyt on kiva menna maanantaina toihin, kun hankin uudet Janina-farkut ja fleecetakin. Mulla on tapana joka syksy loman jalkeen vahan hemmotella itseani, ettei lomalta
palaaminen tunnu niin ankealta. Ja varmasti myös työkavereista on kiva katsella itsestään huolehtivaa, kivannäköistä työkaveria! Ihan vaan vinkkinä!
Kommentit (10)
Ovatko oikeasti nätit? Miten joku fleece vaate voi olla kiva? Eikö se ole kuuma näillä ilmoilla?
Ihan kirpputoreilta saa mahtavat asut, jos vaan haluaa. Pitääkö sitten ajatella, että jep,jep, kirppiskamaa, ush.
siellä kulahtaneis farkuissaan... nuorisonohjaajat jotka narisee kun joutuu olemaan iltaisin töissä
ihan kivan näköiset, sellaiset kruunun tyyliset brodeeraukset takataskuissa.. maksoivat 29,90¿. muut janinan vaatteet olivat kyllä aika taviksia. nuo farkut voisin ehkä ostaa, mutta en varmaan muita sen vaatteita. samanlaisia saa halvemmallakin.
Kiva, kun sitten joka toisen persettä koristaakin tuo Janinan kruunu :/
Itse ajattelin huomenna mennä tarkistamaan Valintatalon Janina-kokoelman. Mulle ei oo tärkeetä mistä vaatteeni ostan, kunhan ovat mun näköisiä ja hinta-laatusuhde kohdallaan!
Siis miksi ihmeessä Janina on antanut nimensä tollasille todella halvan näköisille retkuille, eivätkä olleet edes laatuunsa nähden halpoja.