Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JEEEEEEEEEEE

10.08.2007 |

Voi vitsit,tos reilu viikko sitten alkoi kaamee veren vuoto ja olin lähes varma et taas se tapahtuu,kesken menee...

Tänää kävin kättärillä kontrollissa veren vuodosta ja kaikki näytti hyvältä ja sikiökin on kehittynyt viikkoihin nähden ok!

Pikkuisen sydän sykki kovaa vauhtii monitorissa ja pikku kädet ja jalat oli jo hahmottumassa:))!65mm elämän alkua:)!

Okei,viikkoja on reilu 8,että vielä on varhaista,mut nyt tuntuu niin superhyper hyvältä!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva kuulla, että sait mukavan yllätyksen ultrasta.

Tuli vaan viestistäsi mieleen yhden erittäin kokeneen ultralääkärin kommentti, kun kävin hänellä kolmannen lapseni alkuraskauden ultrassa pari kuukautta sitten. Hän sanoi, että jos alkuraskauden ultrassa (n. vkot 7-9) on kaikki ok ja sydämensyke on voimakas, on hyvin epätodennäköistä, että raskaus enää keskeytyy, vaikka periaatteessa sanotaan, että kolme ensimmäistä kuukautta on epävarmaa aikaa. Jos taas syke on tipahtanut lähelle sataa ja vaikka muuten tilanne näyttäisi sillä hetkellä olevan kunnossa, on melko todennäköistä, että raskaus tulee keskeytymään lähiviikkoina.

Itse en ollut tällaista asiaa ennen tiennyt, että syke kertoo noin paljon sikiön tilanteesta. Oon aina ajatellut, että pääasia kun sykkii ;-). Onneksi teillä sydän sykki kovaa vauhtia, joten hyvältä vaikuttaa!

t. Jogu (14+1)

Vierailija
2/2 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhannesti onnea sinne! kerrothan miten raskaus sitten etenee :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla