Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klitoriksen hyväily

Vierailija
10.08.2007 |

Miten saisin naiseni hyväilemään itseään,itse hän ei koske siihen

samalla,enkä minäkään saa koskea ku ollaan sillai,myöskään

dildot ei tule kysymykseen.

Kuiteskin sanoo et tuntuu hyvältä ku kaluni koskee sitä

vinkkejä!!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että sinua kiihottaa kun hän hieroo sitä, mutta älä tuijota tai katso koska naista saattaa hävettää.

Vierailija
2/4 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vinkistä,kokeillaanpa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sano, että sinua kiihottaa kun hän hieroo sitä, mutta älä tuijota tai katso koska naista saattaa hävettää.

Kannattaako aikuista naista noin hävettää ja olla estoinen huh huh. Mä en kykene ymmärtämään naisia jotka ei tutustu itseensä.

Vierailija
4/4 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän oli kyse aloituksen tekijän vaimosta/puolisosta. Ilmeisesti häntä hävettää/ujostuttaa itsensä hyväily seksin aikana. Joillekkin se on vain niin sisään rakennettu, että sitä on vaikea saada pois.

Itse olen aina seksissä hieronut klitoristani, kunnes vastaan tuli mies jonka mielestä se oli vastenmielistä. Hänen mielestään nainen ei saanut kosketella itseään seksin aikana. Se oli kuulemma vastenmielistä ja merkki siitä ettei mies riitä naiselle. Muutenkin oli kyseinen mies huono sängyssä ja kun ei kerran klitoristakaan saanut hieroa niin enpä minä sen suhteen aikana saanut kertaakaan orgasmia. Suhde ei kestänyt kuin muutaman kuukauden,

mutta kun tapasin uuden miehen niin olinkin aivan lukossa. Ennen olin seksin suhteen avoin, villi, kokeilun haluinen, tiesin mitä halusin. Mutta sitten. En osannut koskea enää itseäni, olin epävarma, olin aivan lukossa. Kesti kauan ennenkuin sain luottamukseni takaisin ja minusta tuli taas oma itseni sängyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän