Miten saan vatsani toimimaan?
Kommentit (10)
Mulla meni viime raskauden aikana vatsa niin kovalle, että kirjaimellisesti jouduin lusikoimaan paskaa suolesta, kun se ei muuten tullut ulos...
Pitemmällä aikavälillä riittävä neste, kaurapuuro ja kauraleseet auttoivat.
se on vähän hellävaraisempaa kuin peräruiskeet. Ja sitte perinteisiä konsteja luumuja, leseitä, paljon vettä ja jos kahvi saa mahasi sekaisin, niin sitä.
Olen kohta syönyt kilon lakritsaa ja pari pussia kuivattuja luumuja. Ihan oikeasti olen jo todella epätoivoinen. Auttakaa nyt joku!!! t. ap
Olin ollut jo 5 vrk:tta ulostamatta enkä pystynyt kunnolla pinnistämään pahojen repeytymien takia. Mies ramppas apteekissa, kunnes myivät sellaisen suhteellisen ison peräruiskesysteemin, jossa jotain vesiliuosta. Sen mies pisti pisti suoleeni, niin johan alkoi p***a lentää! En ehtinyt edes vessaan, kun liikkuminen oli sen verran huonoa. Joutui mies sen jälkeen kuuraamaan lattioita.
Ja uskokaa tai älkää, ollaan edelleen yhdessä :)
ja salaatteja!
Vettä sinun pitäisi juoda ainakin 2 l/vrk.
Vähennä lihaa sekä rasvaisia ruokia, äläkä yhdistä happamia tuotteita hiilihydraattien kanssa.
Pellavansiemenetkin voivat auttaa.
Joudun syömään Panacodia kun olin perjantaina leikkauksessa. Lääke aiheuttaa ummetusta eikä vatsa ole toiminut sen jälkeen. Olen tänään laittanut jo 2 Mikrolax peräpuikkoa eikä kumpikaan auta. Ohjessa sanotaan että vaikuttaa 5-15 min päästä. Ei vaikuta ei :(