Miehen entiset naisseikkailut
Olen umpirakastunut miesystävääni. Hän on kaikkea sitä mitä olen aina halunnut. Olemme molemmat olleet pitkissä suhteissa kolmesti. Mies on hellä, huomioon ottava ja oikea herrasmies. Nyt minua kuitenkin on alkanut vaivaamaan hänen tapansa " retostella" entisillä naisillaan... enkä nyt tarkoita noita vakituisia. Naisia on matkan varrella ollut ilmeisesti useita kymmeniä. Mies on sängyssä jumalainen eikä pahan näköinenkään. Usein olen kuullut miten " rumimpia on saanut potkia ympäriltä" , olen kuullut missä on otettu suihin, moniko nielasi ja moniko oksensi. Olen kuullut kiihkeitä " naitiin koko yö" -juttuja. Minulle on tullut selväksi etten seksissä pysty mitään uutta antamaan... kaikki on jo koettu. Mies on kertonut pettäneensä kaikissa pitemmissä suhteissa... aaarrrgghhh.... tiedän itsekin miten tyhmä olen jos luulen olevani jotenkin erikoisempi kuin nuo muut. Minä en ole mustasukkainen mutta nuo jutut loukkaavat minua todella syvältä. Olen sanonut monesti ettei minua kiinnosta tuollaiset jutut ollenkaan.
Lisäksi hän on saanut minut muutenkin hyvin epävarmaksi suhteemme tilasta... Esimerkki: Päätimme mennä kihloihin, pari tuntia sen jälkeen hän sanoo: " olisitkos uskonut vuosi sitten että olet täällä ja kihloissa minun kanssani" .... " ja vuoden päästä voit olla vaikka maapallon toisella puolella jonkun toisen miehen kanssa" ???? MITÄ??? Onhan se mahdollista.... mutta loukkasi minua aika paljon, noinko vahvana hän pitää suhdettamme?? Hän saattaa sanoa kun menen hänen luokseen " Kulta, ihana nähdä sinua.... kai" " no, ei vaiskaan tottakai sinua on kiva nähdä.... ehkä" " no, tietenkin on" . Vitsejä, juuri niitä, olenko ihan pöllö kun tuollaisista loukkaannun? En loukkaantuisi jos näitä olisi vain harvoin, mutta keskustelun taso on usein tuollainen.
Pari viikkoa sitten tilanne kärjistyi niin pitkälle että lopulta löin häntä avokämmenellä poskelle (olin humalassa). Nyt sitten olen väkivaltainen alkoholisti... Olenko? Tekeekö yksi lyönti minusta väkivaltaisen? Oikeasti käytän alkoholia melko harvoin ja kohtalaisesti, tämä perskänni oli ehdoton poikkeus. Lyömisen taustalla oli liian viinan lisäksi miehen puolelta mulllittelua, retostelua entisillä naisilla, vihjailua siitä että olen kiinnostunut eksistäni. Oliko tekoni todella NIIN hirvittävä mitä minun on annettu ymmärtää?? Tiedän että lyöminen oli väärin, en minä sitä puolustele, mutta nyt tuntuu siltä että ihmisarvoni on kokonaan mennyt tuon typerän virheen takia. Nyt on kaiveltu kaikki pienetkin hermostumiseni ja niistä on tehty " pahoinpitely-klömppi" , vaikken muuten ole väkivaltaisesti käyttäytynyt.
Voiko tällaisesta edes tulla enää mitään? Vaikka kuinka keskusteltaisiin?
Kommentit (34)
Et varmaankaan ole väkivaltainen, mutta ei mies sinusta tunnu niitä parhaita puoliasi esiin saavan.
Itse olisin lähtenyt heti, ensimmäisten rehentelyjen jälkeen.
Tulet ennemmin tai myöhemmin pettymään. Tulee myös sua pettämään. Tuskin on niin sitoutunut sinuun.
Itsessä ei ole mitään vikaa.
Kannattaa lähteä vielä kun voi.
Jos lyöt vielä kerran, niin minä tapan sut, ja isken jollain millä sinäkin oot mua hakannut. Mä astun harhaan taivaan tieltä jonnekin pimeään, mut viedään sinne, missä ei ees tarvitse nimeään.
PMMP: Joku raja
Kyllä tirvaisesin minäkin jos pitäis jatkuvasti kuunnella tuollaisia juttuja, mutta olisin kyllä jo miehen jättänyt.
Kirjoituksestasi saa sellaisen kuvan, että mies retostelee koko ajan muilla naisilla ja koettaa saada sinut mustasukkaiseksi. Jos et ole ennen lyömistäsi pahemmin jutuista hermostunut, niin se varmaan on ärsyttänyt miestäsi. Kokee varmaan, ettet välitä hänestä, jos et ole näyttänyt mustasukkaisuuttasi. Sairas tuollainen mies ja sairastuttaa sinutkin jos ei muutu tai sinä lähde suhteesta.
Miehesi yrittää alistaa sinut pelleksi ja annoit siihen aseen lyömällä. Hän varmaan tajuaa, että jos et hermostu muista jutuista, niin lyömistä et itsekään oikeasti hyväksy ja se kaduttaa sinua. Hän käyttää tilannetta hyväkseen, muistuttamalla ja alentamalla.
Rakasta sen verran itseäsi, että jätät tuollaisen moukan. Kyllä maailmassa riittää terveen itsetunnon omaaviakin miehiä.
Sano sille et susta se tuntuu pahalta ja sun mielenkiinto miestä kohtaa lopahtaa noilla jutuilla. Ilmoita selkeästi et joko mies lopettaa retostelun tai alat katsella muita. Tämä voisi auttaa.
hän on narsisti tai hänellä on heikko itsetunto. Ehkä Mies on oikeasti vain tosi idiootti. Tuollaisia miehiä on tullut nähtyä ja itseäni kuvottaa niin paljon tuollaiset retostelijat etten tuollaista moukkaa alentuisi katselemaan. Surullista¸ että menit vielä kihloihin tuollaisen aikuisen nulikan kanssa.
lukenut pelimiehen käsikirjan :D Luepa ap huvikses kasikirja piste fi...
Siis tuo omituinen käyttäytyminen on juuri kuin tuosta " käsikirjasta" , mies antaa välillä siimaa, kelaa takas jne..
Olet ilmeisesti kohtuu hyvännäköinen nainen, kun mies noin uskaltaa härnätä ja kiusata.
Jos et halua ainaista veivaamista, niin jätä mies ja etsi normaali tilalle. Siinä on vaan sellainen ongelma, että saatat kyllästyä piankin :)
Nii, ja et sä mikään väkivaltainen ole, jos toinen tarpeeksi härnää, niin ymmärrän jos joku tinttaa. Itse häipyisin ja olisin häipynyt aikaa sitten tuollaisen miehen luota. En jäisi kuuntelemaan. Tietty helppo sanoa näin.
on aika pitkä luettava, mutta jos sitä selaa eteenpäin, niin kyllä sieltä löytyy just tuota härnäämis ja kiusoittelujuttua. Toi ap:n mies vaan tuntuu menneen aika pitkälle siinä..
Ei känni saa olla selitys mutta niin sitä voi erehtyä ja läpsäistä kun nurkkaan ahdistetaan. ei toki ole sallittua mutta ei se tarkoita että niin tekisit jatkossa. tiedät itse että oli poikkeus.
Mutta miehesi käytöstä sun ei tarvitse sietää. hän ei siitä muutu. lyö sua henkisesti lyttyyn , älä anna noin tapahtua!! pian itsetuntosi on miinuksella .
Tuollaisiin piirteisiin ei taida kovin helposti muutosta tulla.
Mitkä puolet miehessä sinua eniten kiehtovat ja minkä vuoksi olet tähän asti ollut hänen kanssaan ? Nuo luettelemasi " huonot" luonteenpiirteet ja taipumukset kuulostavat sen verran epämiellyttäviltä, että ne näin ulkopuolisen mielestä kyllä riittäisivät jättämiseen vaikka positiivisia puolia jonkin verran löytyisikin. En haluaisi olla liian kyyninen, mutta jotenkin uskon sanontaan " kerran pettäjä, aina pettäjä " .
Tyttö-parkaa ;((
Oletpas soppaan itsesi laittanu...