Voi vitsi mua ahdistaa tämä ilma!!
Tuntuu ettei saa edes hengitettyä kunnolla ja joka paikka on hikinen ja kutiaa!
Kommentit (17)
täynnä. Sekä tätä kuumuutta että mahaa, tänään on 37 rvkoa täynnä. Oon ollu jo 2x suihkussa, ja taas pitänee kohta mennä.
kuulaita syyspäiviä. Ja hämäriä iltoja. Helle sucks.
oli sitten helle, sade, pakkanen tai mikä vaan...
Taakse on jääneet aurinkoiset pikkupakkas syksypäivät. Marraskuussa vielä oli lämmin tuuli ja vettä vaan sataa..
ensin ihan paska alkukesä ja sit liian kuuma... syksyllä tietty sataa ja talvella tulee lunta sekä on pakkasta
Eikä lääkärikään anna lääkkeitä...
Ja nyt vielä vähemmän tämän alkuraskauden pahoinvoinnin kanssa. Tuntuu ettei jaksa olla.
Sateita, kylmyyttä ja pimeyttä odotellessa!
Ihanaa kun on helle, voisin asua maassa jossa on aina näin lämmintä. Vihaan talvea ja kylmää. Tänäänkin koko päivän olen ollut pihahommissa.
odotan innolla syksyisiä pimeitä iltoja, kynttilälyhtyjä ja ulkorysanteemeja! =D ja ekoja pakkasöitä!
mutta nyt kun raskaus on viikolla 39 ja maha aikas iso, kieltämättä rupeaa ahdistamaan juu!
Enkä muutenkaan pidä tukalasta olotilasta. :P
asuntoon edes yhta ilmastointilaitetta jos noin ahdistaa? Saakartan mukaan siella on aivan ihanteelliset ilmat, meilla on +35 ja 75%kosteus ja ihan hyvin parjataan.
ihmettelen kenestä on kiva olla koko ajan hikinen ja nihkeä, en ole ollenkaan helteen ystävä. kunnon kesäsää on vaihteleva.
toivottavasti jatkuu pitkään.....
yötkin on näin viileitä!
Minä en sitten taas milläään tajua sitä että pitää valittaa ja valittaa. Ostakaa perkele sellainen jäähdytin tai muuttakaa napajäätikölle.
Asioille voi tehdä jotain jos ei miellytä, valittaminen ei auta mitään... ei saa kuin pahan mielen. Sää on mikä on, sopeudu tai hakeudu mieleiseesi paikkaan vaihtoehtoja kyllä riittää...
Tulis talvi ja lumi, mä en koskaan valita talvella!
ap