Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Uskallatteko käydä uimassa/kylvyssä/kylpylässä raskaana ollessa??
09.08.2007 |
Musta on tullu keskenmenojen jälkeen tosi arka raskaana ollessa.
Nyt sain lahjakortin day spahan rentoutumaan, mutta haluan varmistella että sinne uskaltaa mennä.
Siis jotain kylpyjä ja hierontaa (hoitaja kuulemma oli jo sanonut, etät raskaana olevalle ei aromaattisia öljyjä ja räätälöi oman hoidon, toivottavasti tietää mitä tekee...)
Haluaisin oikeasti rentoutua siellä, enkä pelätä keskenmenoa sen takia...
Mulla on rv 27 menossa. Kaikki on hyvin. Kohdunsuu kiinni ja kohdunkaula pitkä. (just tsekattu)
Hermoilija, joka olisi kai rentoutuskäynnin tarpeessa...
Kommentit (2)
Jos paikat on kiinni niin hyvin voi mennä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ja uimassa senkin jälkeen.
Eli en usko että mitään vaaraa on,mutta tietenkin kannattaa tehdä niin kuin itsestä tuntuu.