Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi parempi: luomut 70AA (= pelkät nännit ;)) vai silikonit 70B?

Vierailija
09.08.2007 |

Imetyksen jälkeen siis pelkät nännit tissien paikalla. Kaksi ihanaa lasta olen kantanut ja imettänyt, sitä en kadu. Imetyksen lopettamisesta 1v2kk.

Harkinnassa silinkonit, joilla saisi söpön B-kupin.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta silikonit ovat vasta siinä vaiheessa ällöt, kun naisesta ei mitään muuta näykään kuin ne tissit.

Vierailija
2/17 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio ottaa silikooneja. Mies on valittu ja hän pysyy rinnallani oli tissit mitkä oli. Juhliin voin kaunistautua vaikka topatuilla rintsikoilla.

Pienet tissit on oikeasti kyllä kätevät, esim urheillessa ja nukkuessa. Mitään muuta vikaa ei ole kuin nykyinen isotissi-villitys johon varatut vakisuhteessa elävät eivät onneksi välttämättä mene mukaan.

Silikooneissa on paljon terveyshaittoja.

En ottaisi.

Opettele sen sijaan olemaan sinut itsesi ja kroppasi kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikoneja en kuitenkaan laita, koska en halua leikkaukseen turhaan. Voihan sitä käyttää geeliliivejä yms

Vierailija
4/17 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kans suunnilleen pelkät nännit. Tosi vaikee löytää sopivia rintsikoita ja ilmankaan ei osaa olla. Jotain silikonitäyttesiä pitää ostella et näyttäis et olis edes jotain... Mä oon imettänyt kolmea lasta kutakin 10kk. Aiemminkaan ei ollut isot tissit mut nyt ei sitäkään vähää... Mies aina vitsailee silikoneista, puoliks varmaan kuitenkin tosissaan. Tyytyväinen on kuitenkin näihinkin. mua vaan itteeni toisinaan ahdistaa...

Vierailija
5/17 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jyrähti heti että " et kai ole tosissasi!? En mä halua mitään keinotekoisia puristella!" Sanoin että " mitä jos joskus jouduttaisiin esim toinen rinta poistamaan, enkö silloinkaan saisi ottaa silikoneja?"

Hän vastasi että " tietysti saisit jos sitä itse kovasti haluaisin, mutta hän ei mitään keinotekoista tarvitse pitääkseen minua rakkaana ja haluttavana!"

Ihana mies. :)

Vierailija
6/17 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia on mahdollista korjata, niin tottakai se kannattaa korjata itseään pois häiritsemästä!

Ei kaikista tule mitään Michael Jacksoneita, jotka sitten korjaavat itseään vähän väliä.

Rintojen suurennus on kuitenkin varsin pikkujuttu, ellei tosiaan halua heittäytyä A-kuppikoosta H:n tienoille...

Vierailija
7/17 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen pohtinut, ennen rinnat oli kiinteät pystyt b-kupit, nyt tyjät nahkalätyt kahden imetyksen jäljiltä.

Miinuksena silikoneissa komplikaatioriski ja hinta, ja sit en tiedä hankaloittavatko ne liikuntaa (ottaisin c-kupit)

Vierailija
8/17 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se suomalainen näyttelijä on, joka on levottomissa se pappi? Siinä on super seksikäs nainen todella pienillä rinnoilla. Ja juhlapuvussakin tämä näyttelijätär on loistanut avonaisessa kaulaaukossa ja ollut illan kaunein nainen.

Kaikki on kiinni siitä miten itsensä kantaa!

Vierailija
9/17 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en minä ainakaan arvosta naisia jotka leikkelevät itseään typerien kauneusihanteiden takia. Te teette tästä maailmasta kurjan paikan tyttärelleni kasvaa aikuiseksi! Hävetkää!

Vierailija
10/17 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: luomu 75B

Vierailija
11/17 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AA-rintaliivejä ei löydy, joskus tahtoisin ostella kauniita, pitsisiä rintsikoita. Samoin kaikki paidat ja mekot ovat ihan hirveän näköisiä, kun ei ole mitään täytettä...lautasuora vartalo edestä :( Pelkät nännit vaan töröttää. Ja uimaan en edes kehtaa mennä..

ap

Vierailija
12/17 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tehtäväsi on kasvattaa tyttärellesi sellainen itsetunto, että hän voi ottaa tai olla ottamatta silikoneja, riippuen miten hän tahtoo eikä riippuen toisten mielipiteistä.

Vierailija
13/17 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen harkinnut samaa, mutta komplikaatiot ja hinta mietityttää. kolme lasta, rintsikat " jopa" B80 tai C75 mallista riippuen, mutta kuppikoko ei todellakaan kerro miltä rintani näyttävät... ihan kärpäslätkät. :)

ryhdikkyyttä ja hiukan lisää " push-upia" , niin olisin tyytyväinen. onneksi miehelle kelpaa.

Vierailija
14/17 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo raskausaikana ja imetyksessä isommista tisseistä oli vain haittaa. Urheillessa huomaan nämä pienetkin, joten ei taida isot tissit olla kivat. Ulkonäöllisesti ne joskus toki olisivat hyvät, esim. juhlamekon kanssa.

Vierailija
15/17 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkään ei mitkää isot ole (b-75), ja tyytyväinen olen niihin, vaikka onhan noi vähän pyöreyttä menettänyt kahden lapsen vuoksi. Mutta jos ei oikeesti olis kuin nännit, niin kyllä mä siitä kärsisin. Eikä auttais edes se vaikka mieheni kuinka kehuisi niitä.

Suunnattoman isot silokonipallot, tyyliin pamela anderson, on jo liikaan. Ne on koomiset ja tylyt tissit!

Vierailija
16/17 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on F-G-kuppi ja ylipainoakin on. Ei ole kiva kun joskus pitäisi juosta ja se on mahdotonta. Tissien aluset hautuu ja tulee finnejä, yäk.

Tämä kymmeniä vuosia kestänyt hartia kipu ei ole mukavaa. Tissit roikkuu mahan päällä, eikä ole kiva olla miehen aikana alasti. Saahan nämä nostettua " väkisin" liiveillä ja sen kun laittaa avokauluksisen paidan, ei vain sovi mun tyyliini (aina mahdollisimman peittävät vaatteet)

Tämähän on tietysti toinen ääripää.

Vierailija
17/17 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jo raskausaikana ja imetyksessä isommista tisseistä oli vain haittaa. Urheillessa huomaan nämä pienetkin, joten ei taida isot tissit olla kivat. Ulkonäöllisesti ne joskus toki olisivat hyvät, esim. juhlamekon kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi