Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään puistossa tapahtunutta. ov

Vierailija
08.08.2007 |

Olin tänään lasten kanssa puistossa ja siellä oli toinen äiti lapsensa kanssa. Meiltä unohtui hiekkamuotit kotiin, joten meidän esikoinen (3v) kysyi siltä vieraalta äidiltä, josko hän saisi lainata sen toisen lapsen hiekkamuottia. Äiti antoi luvan ja meidän lapsi teki innoissaan hiekkakakkuja.

Meni hetki ja eikös tuo vieras lapsi hyökännyt paikalle ja repi muotin meidän lapsen kädestä ja rääkyi, että TÄMÄ ON MINUN, MINUN, MINUN. ÄLÄ ota, sä hajotat tuon jne. Vieras äiti yritti selittää lapselleen, että meidän lapsi vaan lainaa sitä muottia, mutta ei. Lapsi kaappasi kaikki lelunsa kainaloonsa ja vahti niitä kuin haukka.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli pointtisi?

Vierailija
2/2 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsella on nyt tosi vahva vaihe menossa siitä että mikä on sinun ja mikä on minun.

Hyvinä hetkinä kaikkea saa lainata. Mutta jos on huonohetki niin sitten ei saa.

Kyllähän lapsen pitää tuo vaihe saada käydä lävitse että oppii ymmärtämään asioita.

Mutta, jos lapsi antaa toisen puistossa lainata lelujaan niin sitten kaikki ok.

Mutta jos ei anna. Niin en minä ala pilaamaan meidän leikkihetkeä sen takia että joku toinen ei muista ottaa lelujaan mukaan. Miksi minun lapseni pitäisi kärsiä siitä ettet sinä muista.

Ja jos taas itse ei olla muistettu ottaa mukaan eikä keltään saa lainaksikaan niin sitten leikitään muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi