Rohkenevatko uskovaiset tutkimaan toistensa mättäitä vai onko avioelämä pimeässä peiton alla ähkimistä ?
Kommentit (6)
Miksikö? Ensinnäkin siksi, että heidän suhteensa perustuu rakkauteen ja kunnioitukseen ja luottamukseen eikä ole mikään pikaistuksissa tehty " hynttyyt yhteen vaan, katsotaan sit toimiiko tää vai ei" -juttu. Kun toiseen luottaa 100%, voi estot heittää huoletta roskakoriin ja antaa palaa. Toisinnakin seksihän on uskovaisille mitä kaunein ja antoisin tapa osoittaa aviopuolisolleen rakkautta ja kokea läheisyyttä samalla. Kolmanneksikin: ei kai niitä lapsia turhaan kutsuta rakkauden hedelmiksi? Jokainen lapsi on Jumalan lahja, mutta ilman seksiä ei lapsiakaan kovin helposti alulle saa...
Seksi on kaunista kahden toisiaan rakastavan ja toisiinsa sitoutuneen ihmisen välillä. Se, millaista se seksi sitten lopulta on, taitaa kyllä olla kiinni jostain ihan muusta kuin uskovaisuuden asteesta.
Nimittäin ihminen on sen verran suuri Jumalan ihme, että mitäpä osaa siitä uskovainen ei haluaisi tutkailla tarkemmin ;) No ei vaan, ihan tosissaan, kummallisia käsityksiä täällä on uskovaisista. Mitä ihmeen tekemistä uskolla ja seksielämän ankeudella/kukoistuksella oikein voi olla toistensa kanssa? Eiköhän aktiivisuus ja kokeilunhalu liity enempi persooniin. Tosin uskiksilla on siitä mukavampoi tilanne, että omaan aviopuolisoon voi tosiaan luottaa 100% ja toiseen saa tutustua
kaikin tavoin
rauhassa ja rakkaudella...
että jos kysyt olenko nähnyt mieheni peniksen tai hän minun pimpsani niin tottamaar on
Sinun rintasi ovat kuin peuranvasat,
kuin gasellin kaksoset,
jotka käyvät laitumella liljojen keskellä.
6 Kun tuulenhenki illalla viriää
ja varjot pitenevät,
minä nousen mirhavuorelle,
suitsukekukkulalle.
7 Rakkaani, kaikki sinussa on kaunista, sinä olet täydellinen!
Hänen suunsa maistuu makealta -- kaikki hänessä houkuttaa!
Sinun lanteesi kaareutuvat kuin kaulakorut,
kuin taitajan muovaamat taokset.
3 Sylisi on kuun tavoin kaartuva malja --
olkoon se täynnä mausteviiniä!
Sinun vatsasi on vehnäkumpu,
liljoilla ympäröity.
Miten kaunis, miten ihana oletkaan,
rakastettuni, riemuni!
8 Sinun vartalosi on kuin palmupuu,
sinun rintasi ovat sen tertut.
9 Minä ajattelen: tuohon palmuun minä nousen,
sen hedelmiin minä tartun!
Kuin rypäletertut ovat sinun rintasi,
hengityksessäsi on omenan tuoksu,
10 sinun suusi maistuu jalolta viiniltä, joka kiihdyttää rakkauttani ja kostuttaa uinuvien huulet.
11
Kuningas lepää ateriallaan,
ja nardukseni levittää tuoksuaan.
13 Kuin mirhakimppu
rakkaani lepää rintojeni välissä,
14 kuin hennakimppu, En-Gedin viinitarhoista poimittu.
Minä olen rakkaani oma, minuun hän tuntee halua!