Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Montako Marimekon tuotetta teillä on kotona?

Vierailija
08.08.2007 |

Minulle kertynyt 20; vaatteita ja kodintekstiilejä. :)

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka sisustustyyli on tanskalaisranskalaisruotsalais maalaisromanttista romuantiikki tyyliä ja äähh Marimekon kankaat ovat astetta moderneja, värikkäitä tai graaffisia, puuttuu sellaset ultraromanttiset kukkaiskuosit, sellaista söpöä :)

Itse olen myös hyvin siro, hoikka ja pienikokoinen ja vaatetyyli aika vaihtelevaa, mutta en Marimekosta ole löytänyt mitään kivaa.

Mä en tykkää tasaraitapaidoista edes lapsille, jotenkin niin tylsää. Ja muutkaan lastenvaatteet eivät innosta, liian värikkäitä tms.

Edellisessä kodissa meillä oli Marimekon unikkoa keittiössä (värit vaihteli vuodenaikojen mukaan ja lähes kaikki mahdollinen ja mahdoton oli sitä unikkoa, sinne keittiöön sopi se unikko loistavasti), mutta nyt tekee hyvää unikoton keittiö :)

Arvostan kyllä Marimekkoa ja olen siitä ylpeä suomalaisena, onhan se vieraillut suosikkisarjassani Sinkkuelämää... mutta itse en vain sieltä löydä mitään ostamisen arvoista perheelleni.

Vierailija:

Oletteko koskaan käyneet liikkeessä? Mitä upeampia kankaita (esim. Fandango, Ananas) upeissa väreissä, tyylikkäitä business-vaatteita.

Vierailija
22/22 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhokappa

5 käsipyyhettä

2 tyynyliinaa

5 kahvimukia

2 mariskoolia

8 kivituikkua

laukku

2 meikkipussia