Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänä aamuna meillä tapahtunutta...

Vierailija
16.10.2008 |

Ensinnäkin, ostettiin tollanen usb-levari ja sain mun siskolta tänä aamuna kaikkia ihania lp-levyjä, joita ajattelin cd:lle vääntää. No, mies rupesi mua opettamaan, että miten tää homma tapahtuu ja huomattiin, että lapsi on katkaissut levysoittimen neulan.

Mä soitin maahantuojalle ja kysyin, mistä uusia saa. Neuvoi stockmannille, jonne soitin ja siellä ei tietenkään niitä hyllyssä ollut. Myyjä lupasi ottaa asiasta selvää ja soittaa mulle. Soitti ja kertoi, että neuloja saa, mutta hän ei nyt saa ostajaa kiinni, mutta soittaa sitten mulle, kun saa tietää milloin neuloja tulee.

Puhelinrumban aikana lapsi otti omin lupinensa kimalleaskartelupaketin ja levitti kimalteet lattioille, sänkyihin ja itsensä päälle (keijupölyä, you see...). Isänsä pesi lattian ja lapsen, mä puistelin kaikki petivaatteet ja siivosin parvekkeen. Keijupöly ei lähtenyt lapsesta irti, eli meidän lapsi nyt kimaltelee ihanasti...

Lapselta on evätty lauantainen karkkipäivä ja tän päivän telkkarin katsominen. Pidetty puhuttelua aiheesta "pitää uskoa äitiä ja isää, eikä jatkaa vaan kiellettyä toimintaa useista kielloista huolimatta".

Haluaisko joku vaikka adoptoida ton lapsen? Mä oon ihan puhki.

Ei vaiskaan, en mä anna tota kenellekään, mä rakastan tota kakaraa enemmän ku mitään:)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi, mutta tulin hyvälle tuulelle!

Aurinkoista päivää teille!

Vierailija
2/8 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

höh. toinen vaan halusi kokeilla ihanaa keijupölyä, kun siinä on vielä hänen silmissään taikaa. pieni mieli ei kyennyt hahmottamaan siivoamiseen väsyneille vanhemmille koituvia seurauksia, kun innostus ihanasta kimalteesta otti ylivallan. ja nyt on pienellä paha mieli, kun äiti ja isi on vihaisia vaikka hän vaan halusi leikkiä sillä ihanalla.

myönnän, en tiedä tapauksen taustoja, mutta tuollainen kuva siitä mun päähäni tuli. jos ei halua lapsen liikuttavan jotain tavaraa omin lupineen, ei sitä pidä jättää harkintakyvyttömän lapsen ulottuville. se on mun kantani tähän asiaan. ei lapsi kykene hallitsemaan impulssejaan, ja maksaa sitten pahalla mielellä vanhempien kyvyttömyydestä pystyä ennalta arvioimaan tilanteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kolmosen kanssa samaa mieltä. Ja myös sitä mieltä, ettei karkit kuulu sen ikäisille.

Vierailija
4/8 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapset kokeilee kaikkea "kivaa" ja erityisen kiva oli että vanhemmat ei suuttunut kuitenkaan hirveesti ja lasta selvästi rakastetaan tossa perheessä, vaikka välillä (kai jokainen vanhempi joskus) väsyy lastensa tempauksiin.

Surulliseksi olisin tullut jos juttu olisi edennyt niin että äiti/isä olisi karjunut lapselle miten tuhma jne hän on ja kenties läpsäyttänyt tätä.

Mutta täytyyhän lapselle rajat kertoa, mikä kiellettyä, mikä sallittua.

-2-

Vierailija
5/8 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskipallerot, joilla on karkkipäivä joka päivä.

oikea karkkipäivä rules!

Vierailija
6/8 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuo ollut mikään vakava juttu? Mitään ei mennyt rikki, lapsi sai hetken verran olla ihana keiju :) Minusta aika ankara rangaistus, ellei ole jo eskari-iässä, koulussa. Omani olisi vastaavassa tilanteessa saanut rangaistuksena siivota jäljet äidin avustuksella ja äiti olisi vähän murpattanut.

Mutta ihanaa, että rakastat keijutyttöäsi :)

Vierailija
7/8 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos noi rangaistukset tuli vaan siitä keijupölystä, niin aika isot rangaistukset laitoitte. ja jos lapsi on alle 4 v. niin vastuu sekä levysoittimesta että kimalteesta on kyllä aikuisella, sen pienempää estetään, ei vain kielletä.

Vierailija
8/8 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

namia ostan itselleni aika usein ja tulevat osingoille jos huomaavat karkkini. Lapseni ovat tosin molemmat todella hoikkia. 5v esikoinen painaa 16kg ja 2v kuopus 11,5kg. itse olen tietysti läski :) namista kun en eroon pääse millään. oisko vinkkejä? no joo mutta ap textiin voin vaan kuvitella ap:n tunnelman. Meidän 2v keksii hyvinkin usein saman kaltaisia juttuja :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi