Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko teille painoa näin helteellä?

Vierailija
07.08.2007 |

Minulle tullut 1-2 kiloa ihan hetkessä, joten oletan että helteet voisi jotenkin vaikuttaa, normaalisti olen syönyt. Eli voiko painonnousu johtua kuumuudesta??

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta varmaan näillä helteillä on vaikutusta, nestettä kertyy tavallista enemmän. Seli seli ;-)

Multa ainakin tippuu ruokahalu kokonaan pois ja syön minimaalisesti.

Silti olen turvoksissa, tuskin keho kerää läskiä ilmasta. Hoikka olen,turvotus liittynee myös univajeeseen kun kuona aineet ei poistu normaalisti.

Vierailija
22/36 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juodaan mehuja,limsoja, tulee kaloreita pitkin päivää.

Lisäsuolaa ei tarvi ellei  oikeasti urheile helteellä.  Tuo on todettu monta kertaa .

Jos ilma tuntuu kuumalta, ihminen hikoilee. Helteellä jokainen hikoilee. Hiki on suolaista ja se ulosvuotanut suola pitää korvata suolalla. Tämä on tosiasia, minkä jokainen koulunsa käynyt ihminen tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes ole uskaltanut punnita itseäni. 

Vierailija
24/36 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helteellähän hikoillaan pois enemmän kuin yleensä.

Jos paino nousee niin epäilen että syy löytyy suun ja raksupussin välillä seilaavasta kädestä tai pakastimen jäätelöosastolta.

Nestehukka aiheuttaa elimistöön epätasapainon jolloin elimistö alkaa jossain vaiheessa kerryttämään nestettä kuivumisen ehkäisemiseksi > turvotusta kertyy.

Siksi myös pitäisi juoda paljon ja tarvittaessa ottaa lisäsuolaa.

Itseä ainakin oksettaa kaikki ruoka näillä helteillä, raskaasta mässäilystä puhumattakaan.

Vierailija
25/36 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut kahdessa viikossa 3kg. En ymmärrä tätä. Eilisestä pelkästään 1kg lisää. Miten tää on mahdollista ja miten saan nämä turvotukset pois?

Vierailija
26/36 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos paino nousee niin epäilen että syy löytyy suun ja raksupussin välillä seilaavasta kädestä tai pakastimen jäätelöosastolta.

Kukaan ei pysty jäätelöä syömällä lihomaan 2 kiloa vuorokaudessa.

Vierailija
27/36 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tullut kahdessa viikossa 3kg. En ymmärrä tätä. Eilisestä pelkästään 1kg lisää. Miten tää on mahdollista ja miten saan nämä turvotukset pois?

Ne lähtee itsestään sitten kun lämpötila laskee.

Vierailija
28/36 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turvotusta. Nestettä lisää ja suoloja. Pelkkä vesi ei riitä näillä helteillä. Lidln Saskia kivennäisvesi on hyvää, kun siinä on natriumia.

Natrium on suolaa. Sitä on kaikissa kivennäisvesissä. Siksi ne ovat kivennäisvesiä.

Onhan noita suolattomia/natriumittomia kivennäisvesiä vaikka kuinka paljon. Niissä on muita kivennäisiä. Siksi ne ovat kivennäisvesiä.

Vierailija
29/36 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyy mutta se on kans nestettä, ei läskiä.

Itsellä on ainakin näillä helteillä suolen toimintakin ihan sekaisin. Jotain jos saa syötyä niin jotain tulee myös heti kohta ulos.

Vierailija
30/36 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ilmeisesti vasta joskus kuukauden päästä.. Ja siihen mennessä turvotusta onkin jo enempi kuin pari-kolme kiloa.

Vierailija
31/36 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyy mutta se on kans nestettä, ei läskiä.

Itsellä on ainakin näillä helteillä suolen toimintakin ihan sekaisin. Jotain jos saa syötyä niin jotain tulee myös heti kohta ulos.

Vain läski on lihomista.

Vierailija
32/36 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakohan tätä helleturvotusta tosiaan jotenkin pois?

Tein 45 minuutin treenin ja hikoan norona, olen juonut varmaan kaksi litraa vettä jo.

Painoa on 50 kiloa eli ei ole läskistä kiinni enkä tosiaan mässäily kun ei ole minkäänlaista nälän tuntoa.

Sukatkin puristaa ja jättää jäljet ihoon, inhottavaa.

Vierailija
33/36 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ilmeisesti vasta joskus kuukauden päästä.. Ja siihen mennessä turvotusta onkin jo enempi kuin pari-kolme kiloa.

Ei sitä välttämättä tule koko ajan lisää, vaan todennäköisesti pysyy noilla paikkeilla niin kauan kun lämmintä kestää. Ja uimalla/vesijuoksemalla saa hyvin pois vettä kropasta.

Vierailija
34/36 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saakohan tätä helleturvotusta tosiaan jotenkin pois?

Tein 45 minuutin treenin ja hikoan norona, olen juonut varmaan kaksi litraa vettä jo.

Painoa on 50 kiloa eli ei ole läskistä kiinni enkä tosiaan mässäily kun ei ole minkäänlaista nälän tuntoa.

Sukatkin puristaa ja jättää jäljet ihoon, inhottavaa.

Edellisessä kommentissa jo sanoinkin, uinti/vesijuoksu auttaa. Veden paine parantaa imunestekiertoa.

Vierailija
35/36 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä välttämättä tule koko ajan lisää, vaan todennäköisesti pysyy noilla paikkeilla niin kauan kun lämmintä kestää. Ja uimalla/vesijuoksemalla saa hyvin pois vettä kropasta.

Oi, pääsisikin johonkin uimaan..

Vierailija
36/36 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Pohkeet on turvonneet kaksinkertaisiksi. Nilkat ja varpaat hädintuskin kääntyvät. Ja yleinen turvonnut olemus toki muutenkin. Olen syönyt vähemmän helteellä, kun koko ajan on huono olo.