Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurini, kananpersetukkainen, läski vie multa hermot!

Vierailija
07.08.2007 |

Naapurini on kauhean ruma. Sillä on punaiseksi värjätty, lyhyeksi kynitty ja takaa vahalla pöyhitty (edestä pinnillä litistetty) kananpersetukka, se painaa 70kg ja on vain 160cm pitkä (pitää itseään normaalipainoisena) ja sillä on huono iho ja hampaat. Sen ääni on kimeä, sillä on ruma nimi, sen lapsilla on lähiönimet ja sen mies sopii hyvin sakkiin... Se ei ole kouluttautunut (vain kampaajaksi), eikä sen kanssa voi puhua mistään, kun se on niin tyhmä. GRRR. Me asutaan naapureina rivarissa, joten mun on pakko kestää sitä.

Sen koti on kamala. Sillä on lastulevyposliinikissahylly ja viuhka seinällä. Se tarjoaa kahvinsa muumikupeista, sillä on Unikot ikkunoissa ja Mariskooli koriste-esineenä. Se ei koskaan siivoa kunnolla (ei ikinä tamppaa mattojaan), niillä on tahmaisia sormenjälkiä ovissa.

Kesällä se tuli pihajuhliin salsamekossa (eikö se tajua, etteivät ne ole enää muotia!) ja nauroi kovaäänisesti mustalaistyyliin. Se ei harrasta mitään järkevää, huutonetistä vain tilailee kamalia kasarivaatteita lapsilleen ja miehelleen.

Mua puistattaa!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ei vaan jostain syystä ole ystäviä... Minä en ole av-mamma, vaan ihan tavallinen nainen vaan.

Vierailija
2/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta sen sijaan juttujen perusteella saa kuvan Hyacinth Bucketin tapaisesta hienostelijasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kananpersetukka=D

Vierailija
4/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinunkaltainen arvostelija :)

Vierailija
5/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on kivoja.

Vierailija
6/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikenlisäksi hän käyttää aikansa fiksummin kuin minä (eli ei ainakaan istu netissä) ja hänellä on työpaikka johon palata (mä oon edelleen työtön,vaikka kuinka haen...)

Kadehdin!!

Vierailija
7/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäisit sinne uusimmat trobiikkilomakehut jne. Se voisi auttaa kestämään.

Vierailija
8/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos tämä kyseinen henkilö ei käytä nettiä niin se en siis voi olla minä!! :)

Vierailija
9/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps ja kops

Vierailija
10/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kananpersepäähän kuulostaa ihan mukiinmenevältä ETENKIN jos vertaa meidän rivariyhtiötä varpaillaan pitävään 60-v naiseen, joka on hapan kuin sitruuna ja kettuilee kaikille milloin mistäkin.

Vierailija
11/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen todellinen luonnonlapsi. Ei esitä mitää muuta kuin sitä mitä on oikeasti.

Vierailija
12/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi enää olla yhteyksissä..

Vierailija
13/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä päivänä muutamana tuo naapuri avautu mulle pihalla nykymuodista. On kuulemma ihan kamalaa, kun nykynuoret pitävät housuja ja hametta yhtäaikaa päällään. Semmossii lekkinssii ja hammeita, ei voi ymmärtää... Yritin siinä pitää kasvojani peruslukemilla, mutta se on usein tuon ihmisen seurassa lähes mahdotonta. Iältää naapurini on kyllä jo lähempänä neljää- kuin kolmeakymmentä, mutta eihän se ole ikä eikä mikään. Eivät kai kaikki nelikymppiset ole paikoilleen luutuneita?

Toinenkin juttu muistuu mieleen. Kerran se tuli lainaamaan multa lasagnevuokaa, että saisi tehdä trentikästä ruokaa Timpalle, oli vallan päättänyt kokeilla jopa valkosipulia lasagnekastikkeessa, ihan aitoo itaalialaista laittoi:)

En tiedä, mistä saisin voimaa kestää naapurini.

Kerran, kun heillä oli käynyt vieraita, se ihmetteli mulle pihalla, että vierasperheen emäntä oli ehdottanut iltapalalle juustotarjotinta. " Mitenkäs sitä nyt pelekkää juustoa voisi syyä, ihan ihmettelin, ohan se juusto melko arvokastakin"

T: ap

Vierailija
14/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko vaan kärvistellä. Laitanpa vielä illanratoksi muutaman jutun, koska voin olla todella varma, ettei hän tätä palstaa lue. Taloyhtiössämme asuu muitakin, joten jos maailman kahdeksas ihme tapahtuisi, en olisi ainoana tulilinjalla...

Naapurini on kummallinen kaksoieläjä. Hän on yhtä kuin hän ja Timppa. Kaikki mielipiteet ja asiat ovat aina " meidän" tapahtumia. Me Timpan kanssa ajateltiin tai me Timpan kanssa tehdään näin ja näin. Kerran hän tuli kananperhe innosta heiluen hiekkalaatikolle kertomaan, kuinka he Timpan kanssa panostavat tänään vähän kulttuuriin ja menevät elokuviin (kas kun ei eläviin kuviin). Elokuvissa meni mister biini.

Naapurini haluaa jakaa minulle ihan kaikki. Ihan kylmät väreet kulkevat, kun ajattelen, kuinka hän lauantaisin tulee kertomaan, miten he panevat Timpan kanssa illalla hösseliksi ja vinkauttaa silmäänsä... YÖK. Aivan sama, Timppa mahtaa olla melkonen sankari vällyjen välissä. EN HALUA TIETÄÄ. Kerran naapurini takelteli huolissaan, että kyllä ne nuo postimyyntikuvastotki ovat melekomoisia lehtiä, puolialastommii naisiihan niissä on, etä täytyy vähän kattoo että missä lojuvat ettei lapset saa kässiinsä (lue: Timppa saa kässiinsä!)...

Kesän alussa törmäsin heihin illalla, kun olin tulossa lenkiltä. Rouva oli pukeutunut parhaaseen neuleeseensa ja puoli hameeseen, Timpalla oli lippis, farkut ja seppälä-teepaita, olivat menossa ulos syömään. Toivotin hauskaa iltaa hotellilla (paikkakuntamme ainoa vähän tasokkaampi ruokapaikka). He katsoivat minua ja vaimo lausahti: eihän me nyt sinne raaskita, me mennään grillille!

T: ap

Vierailija
15/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini on kauhean ruma. -Joo

Sillä on punaiseksi värjätty, lyhyeksi kynitty ja takaa vahalla pöyhitty (edestä pinnillä litistetty) kananpersetukka -Naapurillani on

Se painaa 70kg ja on vain 160cm pitkä (pitää itseään normaalipainoisena) -Ei, naapuini painaa enemmän ja on pidempi

ja sillä on huono iho ja hampaat -Ei ole

Sen ääni on kimeä, sillä on ruma nimi -Ei ja ei

sen lapsilla on lähiönimet -Ei

ja sen mies sopii hyvin sakkiin... -Sopii joo

Se ei ole kouluttautunut (vain kampaajaksi) -Minä

eikä sen kanssa voi puhua mistään, kun se on niin tyhmä -Naapurini on

GRRR. Me asutaan naapureina rivarissa, joten mun on pakko kestää sitä. -Jep, pakko minunkin kestää

Sen koti on kamala. Sillä on lastulevyposliinikissahylly ja viuhka seinällä. -On

Se tarjoaa kahvinsa muumikupeista, sillä on Unikot ikkunoissa -Minulla kyllä, naapurilla ei ole kun Tiimari-kuppeja

ja Mariskooli koriste-esineenä. -Ei kummallakaan

Se ei koskaan siivoa kunnolla (ei ikinä tamppaa mattojaan), niillä on tahmaisia sormenjälkiä ovissa. -Näin on, ei naapuri jaksa siivota

Kesällä se tuli pihajuhliin salsamekossa (eikö se tajua, etteivät ne ole enää muotia!) -salsahame löytyy myös minun naapuriltani

ja nauroi kovaäänisesti mustalaistyyliin. -Aina

Se ei harrasta mitään järkevää, -Naapurini ei harrasta mitään

huutonetistä vain tilailee kamalia kasarivaatteita lapsilleen ja miehelleen. -Minä myyn huutonetissä kasarivaatteita

Mua puistattaa! -Syytä onkin

Vierailija
16/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on taas ihana naapuri joka ei käy suihkussa varmaan kun kerran viikossa ´ja kivasti pukeutui kun lähti ulos ; polviin asti olevat trikoot ja korkokengät a keltaiset nilkkasukat ja jeesus pitkät karvat jaloissa yäks

Vierailija
17/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet kampaamoon jossa on kaksi kampaajaa. Toisella on upeat hiukset ja toisella kananperse. Loogisesti voisi ajatella, että tietysti menee sille jolla on upeat hiukset. Mutta siinä kohtaa menee usein valitettavasti pieleen, sillä hyvin harva kampaaja pystyy itse oman tukkansa laittamaan, vaan yleensä sen tekee se liikekumppani. Eli sen kananperseen on tehnyt se upeatukkainen ja sen upean tukan se kananperse.

Älä siis ap tuomitse parturia hänen omien hiustensa takia!

Vierailija
18/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Menet kampaamoon jossa on kaksi kampaajaa. Toisella on upeat hiukset ja toisella kananperse. Loogisesti voisi ajatella, että tietysti menee sille jolla on upeat hiukset. Mutta siinä kohtaa menee usein valitettavasti pieleen, sillä hyvin harva kampaaja pystyy itse oman tukkansa laittamaan, vaan yleensä sen tekee se liikekumppani. Eli sen kananperseen on tehnyt se upeatukkainen ja sen upean tukan se kananperse.

Älä siis ap tuomitse parturia hänen omien hiustensa takia!

Apua, tää on hyvä!!!

Vierailija
19/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehellisesti sanottuna aika moni teistä päihittäisi tuon minun naapurini. Sitä kamalampaa junttia saa hakea. Ei kai kaikista tarvitse tykätä?

Vierailija
20/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, koska se käyttää purkkareita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme