Adams kids
Saako Helsingin myymälästä samoja vaatteita kuin Adamsin nettisivuilta englannista? Onko tietoa, suostuvatko lähettämään postitse jos maksaa postikulut?
Kävin Adamsin englannin sivuilla ja siellä on myynnissä pojille ihania värikkäitä trikoopaitoja ja haluaisin ostaa niitä. Olen kyllästynyt Suomessa myytäviin harmaisiin, mustiin ja tummansinisiin vaatteisiin!
Kalamami
Kommentit (6)
Joku kirjoitti, että sen nettikaupan kanssa oli ollut ongelmia...jossain viestissä täällä luki.
Kalamami jos et muuten saa, niin laita mulle sähköpostiin linkkejä ja tarkat tiedot mitä haluat. Voin käydä ostamassa ja postittaa. Tuotteiden hinnan ja postikulut luonnolliesti vaihdossa ottaisin :) angelinako@netti.fi
tilata.
Tässä kuitenkin sen suomalaisen Adams Kidsin netttikaupan osoite.
http://www.adamskids.fi/
Sieltä alhaalta vasemmalta Adams kids nettikauppa palkkia. En siis ole itse tilannut kun olen aina ostanut myymälästä, joten varmaa kokemusta minulla ei siis ole.
ja luki että päivitetään elokuun aikana uudet tuotteet sivulle.
Eli tilasin sieltä englantilaisesta kaupasta, annoin luottokortin tiedot, odotin pari viikkoa eikä mitään kuulunut, otin yhteyttä, ja vasta sitten paljastui, etteivät lähetä ulkomaille (oli ollut niiden nettisivuillakin FAQ-kohdassa, mutta ei itse tilauslomakkeessa).
Suomalaisesta nettikaupasta ei ole mitään pahaa sanottavaa!
Muistankin eksyneeni keväällä sinne suomenkielisille sivuille mutta siellä oli paljon suppeampi valikoima kuin englannin nettikaupassa. Onko myymälässä laajempi valikoima??? Ja tämän Nallentassun on vissiin ollut jotain vaikeuksia...
Odottelen nyt, tuleeko suomen nettikauppaan haluamiani paitoja myyntiin mutta jos ei tule niin olisin todella kiitollinen, jos Angelinako suostuisi postittamaan minulle vaatteet. Miten vaan voin korvata vaivannäön?
Kalamami
Löysin ne sivut joskus keväälle, kun olivat aloittelemassa postimyyntitoimintaa. Eli varmasti lähettävät postitse tarvittessa myymälästäkin