2008 vuoden vauvaa yrittämään- painos 19. ONNEA M@m@-3x, Kevät76, Kaskas78, NiNaZZA, wilma77, Caarina2!!!
Tässä olemme me jotka yritämme vauvaa vuodelle 2008:
♥ Annie28: toisen yritys aloitettu 7/07, lapsi 9/01, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta
♥ arabel: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07
♥ dharmian: ensimmäisen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 26 vuotta
♥ Eliador: toisen yritys aloitetaan 9/07 lapsi 3/04, ikää kertynyt itselle 31 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta
♥ Emily1: Ensimmäinen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta
♥ Enea: kakkosen yritys alkanee 01/08, lapsi 10/06, itse vm.-81, mies vm.-79.
♥ fatmama05: kolmannen yritys aloitettu 6/07 lapset -99 ja -01
♥ girl24: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle 24 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ Elsa78: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07, ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle
♥ haaveissatoinen: toisen yritys aloitetaan ?, lapsi 1/05, ikää kertynyt itselle 27 ja tulevalle isälle 29 vuotta
♥ Heksu76: ensimmäisen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta
♥ Hellu70: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 10/03 ja 2/05, ikää kertynyt itselle 37 vuotta ja tulevalle isälle 39 vuotta.
♥ Hepuna: toisen yritys aloitetaan 9/07, lapsi 12/03, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta
♥ iivana0: neljännen yritys aloitettu 5/07, ikää kertynyt itselle 36 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta
♥ Jaana.p3: toisen yritys aloitettu 5/06, lapsi 2/05, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ Kaktus-84: ensimmäisen yritys aloitettu 7/07, ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ kantopussi: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 4/02, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta
♥ Karkki84: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ Kielo77: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle 34 vuotta
♥ Kirppu-06: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 2/06, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 34 vuotta
♥ KirVi72: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 11/00, ikää kertynyt itselle 35 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta
♥ klematis, lapset -04, -05,
♥ kuminauha: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 3/06 ikää kertynyt itselle 33 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ költtänä: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 11/96, 12/96, 2/04 ja 8/06 ikää kertynyt itselle 33 vuotta ja tulevalle isälle 36 vuotta
♥ lel79: kolmannen yritys aloitetaan ?, lapset 8/02 ja 1/04, ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 28 vuotta
♥ lumikki80: viidennen yritys aloitettu 2/07, lapset -00, -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle 27 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ _mammamyy_: kuudennen yritys aloitetaan 9/07, lapset 12/90, 5/92, 12/94, 7/00 ja 10/03. ikää kertynyt itselle 34 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta
♥ Marenda: kolmannen yritys aloitettu 5/07, lapset 10/04 ja 7/06 ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ mariatar: toisen yritys aloitetaan 8/07, lapsi 7/05 ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 26 vuotta
♥ marttta: toisen yritys aloitetaan 08/07, lapsi 04/05, ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 29 vuotta
♥ mauii: kolmannen yritys aloitettu 05/07, lapset 3/03 ja 11/04, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta.
♥ Memama: toisen yritys aloitettu 7/07, lapsi 5/05 ikää kertynyt itselle 32 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta
♥ miiu70: neljännen yritys aloitetaan 8/07, lapset 4/90, 5/91 ja 8/93
♥ miiku85: ensimmäisen yritys aloitettu 6/06 ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ mimmi1975: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 5/04 ikää kertynyt itselle 32 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta
♥ Mio80: toisen yritys aloitettu 6/07 (?), lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ Myrtti84: ensimmäisen yritys aloitettu 7/07, ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ nazuli: toisen yritys aloitettu 6/07, tyttö 06/06, ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ NiNaZZA: toisen yritys aloitetaan 8/07, lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle 21 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ -NiiSku: ensimmäisen yritys aloitettu 7/07. ikää kertynyt itselle 19 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ notsus: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 10, ikää kertynyt itselle 26 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ peetu.t: kolmannen yritys aloitettu 6/07 lapset -01 ja -06, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 26 vuotta
♥ -piias-: neljännen yritys aloitettu 1/07 lapset 02/02, 06/04 ja 9/06, ikää kertynyt itselle 24 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ pupujussitar: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta
♥ r79: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ Rizza: Ensimmäisen yritys aloitettu /06, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ RvaSaarinen: ensimmäisen yritys aloitettu 3/07, ikää kertynyt itselle 21 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta
♥ Salsa_42: toisen yritys aloitettu 10/06 lapsi 8/04, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta
♥ seela-matilda: ensimmäisen yritys aloitettu 2/07 ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ seppäskä: Neljättä aloitettu yrittämään 6/07, lapset 8/01, 6/03, 3/06. Ikää itsellä 30 ja miehellä 37 vuotta
♥ sj85: toisen yritys aloitetaan ?/07, ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 29 vuotta
♥ Syysvilja: toisen yritys aloitetttu 5/07, lapsi 11/99, ikää kertynyt itselle 32 vuotta ja tulevalle isälle 32
♥ Tango: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 12/05, ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ tapsu85: toisen yritys aloitettu 7/07, lapsi 7/06., ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ tiity: ensimmäisen yritys aloitettu 1/07, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 29
♥ Tikruäiti: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 6/05 ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ UfaKuk: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 2/07, ikää itsellä pian 20 vuotta ja isukilla 21 vuotta
♥ wannabe_amma: ensimmäisen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta
♥ Zsara: toisen yritys aloitettu 7/05, lapsi 3/04 ikää kertynyt itselle 35 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta
♥ äityliina: toisen yritys aloitetaan 9/07, lapsi 1/03 ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 26 vuotta
MEIDÄN PLUSSANNEET ÄIDIT!!
♥ kaur@
♥ Aamun_kuiskaus
♥ Autumn78
♥ Allu2006
♥ Tohina
♥ suan: laskettuaika 13.2.2008, ikää kertynyt itselle 19 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta
♥ Minni-äinen
♥ Tango-mama
♥ kylli78
♥ happy76
♥ Aleida
♥ M@m@-3x, laskettuaika ?, lapset -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta
♥ Kevät76: laskettuaika 4/08, lapset 2/99 ja 4/01 ikää kertynyt itselle 31 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta
♥ Kaskas78: laskettuaika 3.4.2008, lapset 2/01 ja 4/03 ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta
♥ meebu: laskettuaika ?, lapset -03 ja -05, ikää itsellä 27 vuotta ja tulevalla isällä 24 vuotta
♥ NiNaZZA: Laskettuaika 1.4.2008, lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle 21 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ wilma77: laskettuaika 17.4.2008, lapsi 10/05 ikää kertynyt itselle pian 30 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta
♥ Caarina2: laskettuaika lapsi 11/06 ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta
Jos kaipaat mukaamme joukkoon tähän, jätä tietojasi edes vähän:
♥ Monettako yritetään ja milloin yritys alkanut
♥ Oma ja tulevan isukin ikä
♥ Aikaisempien lasten syntymä kuukausi ja vuosi
Kommentit (43)
bee83: ensimmäistä yritetään alkaen 06/07, ikää itsellä ja tulevalla isällä molemmilla 24 v.
Olen niin pahoillani sun puolesta! Tuntuu niin pahalta. Voimia!
suan
12+6
Onhan tossa jo aikamoinen lista niin kuumeilijoita kun plussanneitakin. Hui! =)
Elikkäs onnistuin suunnitelmassani, tein testin aamulla (nega) ja rusehtava vuoto alkoi päivällä. Eli huomenna varmaankin alkaa kp1. Parempi näin, vaikka nuo negat aina harmittaakin.
Onnea uusille plussille, aika monta iloista uutista tuli viime ketjussa. Ja Annielle voimia suruun... :(
Nyt saunan lämmitykseen.
pupujussitar kp53 yk2
Mutta ensin Caarinalle onnittelut plussasta!
Ja Annielle iso halaus! Voimia...
(.) Ultrassa käytiin siis aamulla ja siellähän se veijari potkiskeli! Vau! Oli se näin toisella kierroksellakin ihan liikuttava näky. Sydän sykki ja kaikki näytti kuulemma olevan kunnossa. Mittojen mukaan viikkoja olis 12+1, mutta kätilö ei kuitenkaan muuttanut " neuvolan" (eli siis näiden sivujen!) laskettua aikaa, joka on siis 16.2. En nyt sitten tiedä, kumpien viikkojen mukaan pitäis laskea... No, tuskin tuolla kolmella päivällä muutenkaan niin suurta merkitystä on.
Tänään sitten kerrotaan _pieniä_ uutisia lähimmille.
Ja mä kerron tän loppuviikon aikana pomolleni... Hui.
Mut nyt maan pinnalle täältä pilvistä ja töihin!
-Tango 12+1 (tai 4)
Onnea mukavien ultrakuulumisten johdosta! Kiva että pikkuisella oli kaikki hyvin..
(.) Mua ahdistaa ajatus siitä että vasta 5 viikon päästä pääsen kuulemaan asukista seuraavan kerran. Sillon on neuvola ja pääsee sydänääniä kuuntelemaan. Ja ultrakin vasta parin kuukauden päästä. En tiedä miten kestän tämän viiden viikon tietämättömyyden. Se olisikin ihan eri asia, jos jo tuntisi liikkeitä jotta tietäisi onko siellä kaikki ihan hyvin. Mutta nyt pitää vain monta viikkoa luottaa siihen että siellä se jatkaa kasvuaan. Toivon vain niin paljon että maha edes kasvaisi jotta näkisi siitä että pieni kasvaa. En tiedä. Pelottava ajatus..
Suan
13+0
ja tulihan se täti sitten, eilen jo...ei muuta kun yk kolmoselle sitten...
peetu kp 2 yk 3
Suan: onnittelut hyvistä ultrakuulumisista.
peetu.t: pahoittelut tädin saapumisesta :(
Meikä on ollut taas tosi kireänä. Kait tää töiden alkaminen yhdessä kesäkelien kanssa ottaa mua niin paljon päähän. Huomaan tiuskivani esikoiselle turhan äkkipikaisesti. Harmittaa hirveästi, miten sitä osais ottaa rennommin uhmiksen kanssa? Ei tunnu meikäläiseltä onnistuvvan.
Mulla alkaa perjantaina viimeisen pilleriliuska syöminen. Innolla odotan että kuukausi menisi ja tulisi syyskuun alku. Kärsimätön tässäkin asiassa.
Tähän pinoon ei ollakaan saatu plussauutisia. Jo olis aikakin :) Onko kukaan testailemassa lähipäivinä? Plussatuulia täältä puhaltelen kaikille niitä odottaville.
Astarte.: ensimmäisen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 32
Tänne kannattaa näköjään ilmoittautua, kun on niin paljon plussanneita :)
Kirjoittelen myöskin toukotuhisijoissa.
Onnea kaikille plussanneille! Hienoa, että niin monella on onnistanut. Erityisonnittelut Caarinalle, sun plussaasi jännittelinkin tuossa ennemmin, mutta en saanut aikaiseksi vaan kirjoitella mitään. :)
Annielle lämmin hali. Elämä on välillä tosi kurjaa.. :(
Ja tervetuloa taas uusille!
ON: kovasti yritin pongailla ovislimoja, mutta ei ole oikein näkynyt. Pakko luottaa siihen, että ovis kuitenkin on tapahtunut ja itse olen vain heikko tarkkailussa. Pupuiltu ollaan sitten varmuuden vuoksi sekä aikaisemman kuukautiskierron mukaan että viime kerran pitkän kierron mukaan laskettuina aikoina. ;) Kuukautisia yritän nyt kuitenkin odottaa sen viime kierron 33 päivän aikoihin, mutta arvaahan sen että tekis hirveästi mieli testata jo entisen 27 päivän tienoilla. Ei tässä oikein tiedä miten päin olisi :) Ensi kierroksi mietiskelen kyllä jo vähän ovistikkujen hankkimista. Harmittaa, kun ei yhtään tiedä tapahtuuko mitään ja koska. :( Jonkin verran väitän silti kuumeilussa relanneeni. Nykyään joutuu jo oikein laskemaan kp:tkin, kun ei muista niitä enää suoraan ;)
dharmian kp23/26-33
ANNIE: Pahoittelut sinulle. Oikein paljon voimia ja halaus.
TANGO-MAMA: Ihania uutisia sinulla. Toivottavasti jatkokin menee hyvin.
PEETU: Pahoittelut tädistä. Häädät sen pois niin pääset sit toukotuhisijoihin.
ELIADOR: Nopeasti se aika menee. Minusta tuntuu, et vasta oli huhtikuu ja itse pohdiskelin, et vasta heinäkuussa saa aloittaa yrittämisen. Ja siinäkin missasin ovulaation :(
UUDET: Tervetuloa joukkoon kirjavaan!!
DHARMIAN: Samoissa lukemissa näköjään mennään. Mutta mä missasin totaalisesti oviksen, joten odotan vaan ferrarin saapumista, että pääsisin siirtymään toukokuisiin. Mut tsempit piinailuun.
).( Tänään tuli postissa mammaksin raskaustestejä. Päätin sit yhden tehdäkin ja negaahan se näytti. Mut pitihän se kokeilla :) Tosiaan missasin sen oviksen, joten odotan vaan, et se täti tulis, jotta pääsis tosi toimiin ensi kuussa.
Kaktus kp23/28 yk1
Kiva kuulla, että Tango-mamalla oli kaikki masussa hyvin :)
Tilasin just mammaksin ovistikkuja. Otin heti sen 18 kpl paketin, kun niitä saattaa mennä useampikin, jos kierrot jatkuu näin pitkänä. Osaisko kukaan sanoa, minä k-päivänä se testaaminen kannattaa aloittaa, kun edelliset kierrot on ollu yli 40 ja yli 50 päivää? Minä päivänä te (jos teitä testaajia tässä pinossa on) aloitatte?
Tänään on ollut tosi kuuma päivä! Ei se kuumuus haittaisi jos olisi lomaa, mutta töissä on ihan kamalaa olla helteellä. Varsinkin kun joutuu välillä tekemään ruumiillista hommaa ja olemaan pihalla auringossa. Melkein tuli jo ikävä talvea ja lunta tänään :) Viime yönä oli jo vaikea nukkua kuumuuden takia, ensi yönä tiedossa varmaan sama :)
pupujussitar kp1/? (40-50) yk3
mä olen käyttänyt nut ovistikkuja 3kiertoa..ekassa ovis kp21 testailun aloitin lyhyimmän kierron mukaan eli mulla aloitus kp12,toisessa kierrossa aloitin taas samaan aikaan ja lopetin tikuttelut kp25 sillä ovista en pongannut ja menkat alkoivat kp52 eli jos ovis oli, niin se oli tosi myöhään.
Kolmanessa kierrossa (joka siis meneillään) aloitin tikuttelun jo kp10 (ajattelin tikuttaa niin kauan kuin menkat alkaa)mutta kp16 tunsin selviä ovisoireita ja tikussa todella selkeä viiva..pupuilut päälle pariin otteeseen ja nyt siis ootellaan tulosta! Näissä pitkissä kierroissa on tikkujen menekki aika valtava..mutta mä ainakin halusin tietää tapahtuuko mun elimistössä mitään..eli meillä eka yritys alkoi vasta tässä kierrossa. Mullakin noi mammaksin tikut käytössä. Toivottavasti toimivat myös sulla!
-kuminauha- kp21/30-52 yk1
No niin, hyvin alko! En ole ennen tämmöisille kirjoitellut...
Aattelin kans ilmoittautua tänne. Olen sivusta seurannut silloin tällöin teidän keskusteluja.
Elikkäs ensimmäistä yritetään, aloitettu 6/07 ja ikää molemmilla 25.
Meidän esittelypino alkaa venyy pian kahdelle sivulle :) uudet tervetuloa ja plussaonnea matkaan.
Muakin kiinnostaa kaikki tieto ovistesteistä. Ajattelin itsekin niitä heti testata ihan omasta mielenkiinnosta. Onko jokin merkki parempi? Luin jostain viestiketjusta, että jollain halppistestillä ei ollut saanut mitään tulosta ja sitten jollain kalliilla digitaalisella oli saanut tuloksia. Mä en kyllä halua mitään hirmu kallista ostaa, ihan noita apteekin ovistestejä. Onko kellään niistä kokemusta?
Aurinko taas möllöttää. Paistais nyt viikonloppunakin kun ollaan mökille menossa.
Lomalta on palattu ja tulen heti kertomaan plussauutisen. Plussasin juuri lomalle lähtiessä ja nyt viikkoja 8+1 kasassa. LA ehkä 18.3.08, tarkentuu ultrassa.
Onnittelut kaikille plussanneille tasapuolisesti.
Annielle pahoittelut ja voimia.
Nyt taidan siirtyä odottajien puolelle, mutta käyn kyllä kurkkaamassa mitä täällä tapahtuu.
Kirppu rv 8+1
♥ RouvaK-07: Yritetään toista ja yritys aloitettu 08/07, mie olen 26v ja tuleva isi 24v, minulla ennestään tytär 07/02 eli mun toka ja mieheni eka on yrityksen alla
Kiitos kuminauha vinkeistäsi. Ajattelin, että jos aloittaisin oviksen tikuttelun jo kp10 ja tikuttaisin niin pitkälle kuin tikut riittää, ellen sitten innostu tilaamaan lisää. Minäkin haluan vain nähdä, että tapahtuuko ovista vaiko ei. Toivottavasti jotain tapahtuu ennen kp28, että riittäisi tämä yksi satsi testitikkuja :)
Kamalan runsaat menkat nyt, onneksi on kuppi. Ei tätä muuten kestäisi näin kesäkuumalla!
pupujussitar kp2 yk3
saatiinhan tähänkin pinoon plussa toivottavasti lisää pukkaa!
Kävin tänään ostamassa esikoiselle uudet rattaat ja katselin sivusilmällä tuplia..on ne vaan aikamoisen kokoisia hökötyksiä...
(.) Mulla tänään vatsassa nippailua..mistä lie johtuvaa..sellasta menkkamaista jomotusta..mutta menivat illaksi ohitse. On tää vaan niin hullua alkaa kehitellä itselle raskausoireita tässävaiheessa varsinkin kun esikoisen kanssa ei oireita tullut koskaan,raskaustestikin näytti positiivista vasta kun menkat oli yli viikon myöhässä..mutta kait se raskaustoive saa ihmisen mielen niin kummalliseksi!
-kuminauha- kp22/30-52
Miten paljon viestejä ja Plussia. Meinasin ihan tuolilta pudota! Onnea kaikille plussanneille!
Annielle suuri virtuaali hali täältä. Älä kuitenkaan jätä meitä vaan tule kertomaan kuulumisia. Halaus!
Ja uusille, toivottavasti kaikki tuli listalle, oli sen verran pitkä tuo lista. Eli älkää kopioiko koko esittelylistaa vaan laittaa viestiin vain omat tietonne. Näin niitä on helpompi päivittää. rouvaK (toivottavasti meni nimmerkki oikein) en löytänyt listalta sun tietoja, tai sitten en vain nähnyt niitä. mutta laita tähän viestiketjuun nyt tietosi, niin päivitän niitä sitten.
ja jo plusanneet, tulkaahan kertomaan lasketut aikanne niin laitetaan listaan. Jätin plussanneilta pois tiedon milloin yritys aloitettu. Ajattelin että sillä tiedolla tuskin enää on niin väliä.