2008 vuoden vauvaa yrittämään- painos 19. ONNEA M@m@-3x, Kevät76, Kaskas78, NiNaZZA, wilma77, Caarina2!!!
Tässä olemme me jotka yritämme vauvaa vuodelle 2008:
♥ Annie28: toisen yritys aloitettu 7/07, lapsi 9/01, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta
♥ arabel: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07
♥ dharmian: ensimmäisen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 26 vuotta
♥ Eliador: toisen yritys aloitetaan 9/07 lapsi 3/04, ikää kertynyt itselle 31 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta
♥ Emily1: Ensimmäinen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta
♥ Enea: kakkosen yritys alkanee 01/08, lapsi 10/06, itse vm.-81, mies vm.-79.
♥ fatmama05: kolmannen yritys aloitettu 6/07 lapset -99 ja -01
♥ girl24: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle 24 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ Elsa78: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07, ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle
♥ haaveissatoinen: toisen yritys aloitetaan ?, lapsi 1/05, ikää kertynyt itselle 27 ja tulevalle isälle 29 vuotta
♥ Heksu76: ensimmäisen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta
♥ Hellu70: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 10/03 ja 2/05, ikää kertynyt itselle 37 vuotta ja tulevalle isälle 39 vuotta.
♥ Hepuna: toisen yritys aloitetaan 9/07, lapsi 12/03, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta
♥ iivana0: neljännen yritys aloitettu 5/07, ikää kertynyt itselle 36 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta
♥ Jaana.p3: toisen yritys aloitettu 5/06, lapsi 2/05, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ Kaktus-84: ensimmäisen yritys aloitettu 7/07, ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ kantopussi: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 4/02, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta
♥ Karkki84: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ Kielo77: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle 34 vuotta
♥ Kirppu-06: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 2/06, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 34 vuotta
♥ KirVi72: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 11/00, ikää kertynyt itselle 35 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta
♥ klematis, lapset -04, -05,
♥ kuminauha: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 3/06 ikää kertynyt itselle 33 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ költtänä: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 11/96, 12/96, 2/04 ja 8/06 ikää kertynyt itselle 33 vuotta ja tulevalle isälle 36 vuotta
♥ lel79: kolmannen yritys aloitetaan ?, lapset 8/02 ja 1/04, ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 28 vuotta
♥ lumikki80: viidennen yritys aloitettu 2/07, lapset -00, -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle 27 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ _mammamyy_: kuudennen yritys aloitetaan 9/07, lapset 12/90, 5/92, 12/94, 7/00 ja 10/03. ikää kertynyt itselle 34 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta
♥ Marenda: kolmannen yritys aloitettu 5/07, lapset 10/04 ja 7/06 ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ mariatar: toisen yritys aloitetaan 8/07, lapsi 7/05 ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 26 vuotta
♥ marttta: toisen yritys aloitetaan 08/07, lapsi 04/05, ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 29 vuotta
♥ mauii: kolmannen yritys aloitettu 05/07, lapset 3/03 ja 11/04, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta.
♥ Memama: toisen yritys aloitettu 7/07, lapsi 5/05 ikää kertynyt itselle 32 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta
♥ miiu70: neljännen yritys aloitetaan 8/07, lapset 4/90, 5/91 ja 8/93
♥ miiku85: ensimmäisen yritys aloitettu 6/06 ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ mimmi1975: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 5/04 ikää kertynyt itselle 32 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta
♥ Mio80: toisen yritys aloitettu 6/07 (?), lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ Myrtti84: ensimmäisen yritys aloitettu 7/07, ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ nazuli: toisen yritys aloitettu 6/07, tyttö 06/06, ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ NiNaZZA: toisen yritys aloitetaan 8/07, lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle 21 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ -NiiSku: ensimmäisen yritys aloitettu 7/07. ikää kertynyt itselle 19 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ notsus: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 10, ikää kertynyt itselle 26 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ peetu.t: kolmannen yritys aloitettu 6/07 lapset -01 ja -06, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 26 vuotta
♥ -piias-: neljännen yritys aloitettu 1/07 lapset 02/02, 06/04 ja 9/06, ikää kertynyt itselle 24 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ pupujussitar: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta
♥ r79: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ Rizza: Ensimmäisen yritys aloitettu /06, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ RvaSaarinen: ensimmäisen yritys aloitettu 3/07, ikää kertynyt itselle 21 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta
♥ Salsa_42: toisen yritys aloitettu 10/06 lapsi 8/04, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta
♥ seela-matilda: ensimmäisen yritys aloitettu 2/07 ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ seppäskä: Neljättä aloitettu yrittämään 6/07, lapset 8/01, 6/03, 3/06. Ikää itsellä 30 ja miehellä 37 vuotta
♥ sj85: toisen yritys aloitetaan ?/07, ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 29 vuotta
♥ Syysvilja: toisen yritys aloitetttu 5/07, lapsi 11/99, ikää kertynyt itselle 32 vuotta ja tulevalle isälle 32
♥ Tango: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 12/05, ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ tapsu85: toisen yritys aloitettu 7/07, lapsi 7/06., ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ tiity: ensimmäisen yritys aloitettu 1/07, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 29
♥ Tikruäiti: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 6/05 ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ UfaKuk: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 2/07, ikää itsellä pian 20 vuotta ja isukilla 21 vuotta
♥ wannabe_amma: ensimmäisen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta
♥ Zsara: toisen yritys aloitettu 7/05, lapsi 3/04 ikää kertynyt itselle 35 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta
♥ äityliina: toisen yritys aloitetaan 9/07, lapsi 1/03 ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 26 vuotta
MEIDÄN PLUSSANNEET ÄIDIT!!
♥ kaur@
♥ Aamun_kuiskaus
♥ Autumn78
♥ Allu2006
♥ Tohina
♥ suan: laskettuaika 13.2.2008, ikää kertynyt itselle 19 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta
♥ Minni-äinen
♥ Tango-mama
♥ kylli78
♥ happy76
♥ Aleida
♥ M@m@-3x, laskettuaika ?, lapset -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta
♥ Kevät76: laskettuaika 4/08, lapset 2/99 ja 4/01 ikää kertynyt itselle 31 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta
♥ Kaskas78: laskettuaika 3.4.2008, lapset 2/01 ja 4/03 ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta
♥ meebu: laskettuaika ?, lapset -03 ja -05, ikää itsellä 27 vuotta ja tulevalla isällä 24 vuotta
♥ NiNaZZA: Laskettuaika 1.4.2008, lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle 21 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ wilma77: laskettuaika 17.4.2008, lapsi 10/05 ikää kertynyt itselle pian 30 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta
♥ Caarina2: laskettuaika lapsi 11/06 ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta
Jos kaipaat mukaamme joukkoon tähän, jätä tietojasi edes vähän:
♥ Monettako yritetään ja milloin yritys alkanut
♥ Oma ja tulevan isukin ikä
♥ Aikaisempien lasten syntymä kuukausi ja vuosi
Kommentit (43)
..nyt on vahva plussaolo: maha turvoksissa, etoo, päänsärkyä, väsymystä ymym. siis samoja oireita kuin esikosta. tosin vielä ei kannata iloita. menkkojen alku n.9-13 päivän tienoilla. ensi perjantaina testi esikon neuvolassa, jos täti ei tule kylään. (peukut pystyssä!)
ONNEA plussanneille!
t.Ufa
Täällä nautitaan viikonloppuvapaista - olen ekaa kertaa koko viikonlopun lomalla koko kesänä! Ja vielä sain aurinkoiset säätkin kaupan päälle :)
O-testit saapuivat postissa ja iloinen yllätys olikin se, ettei testiä saakaan tehdä aamupissistä. Minulla on nimittäin pieni rakko ja toisinaan se tuottaa tuskaa, jos ei saa käydä aamuyön aikaan vessassa. Raskaustestitkin olen joutunut yleensä tekemään jo aamuviiden aikaan, koska ei ole vain pystynyt enää kauempaa pidättelemään :)
Annielle terveisiä, sait kuitenkin jotain positiivisia uutisia kaiken surun keskelle. Onnea uuteen yritykseen, sitten kun siltä tuntuu!
Tämä tyttö lähtee paistattelemaan päivää takapihalle, kunha pääsen pois täältä vauvakeskusteluista :)
pupujussitar kp4 yk3
Täytyi tulla vähän nostamaan ylöspäin!
Ja tietysti Kirpulle onnittelut plussasta! =)
(.) Pitäis tänään saada kerrottua pomolle odotuksesta. Jännittää. Yritän kerätä tsemppiä, että saan samalla sanottua kaikki asiat, mitkä mulla mielenpäällä on. Siis työntekoon liittyviä juttuja ja osittain tästä odotuksesta johtuviakin... Huh.
Mukavaa viikkoa kaikille!
Meinasin ensin kirjoittaa, että " Aurinkoista viikkoa" , mutta mun puolesta nää helteet sais jo helpottaa! Viileämpiä kelejä odotellessa...
-Tango 13+2 (kai)
Mulla siis menkat alkoi tänään... Siis uusi yritys kerta lähtee käyntiin. Kyllähän se tympäsee taas aloittaa alusta... Mutta alussahan tässä yrityksessä vielä ollaankin..
Mariatar84 kp1/28-30
Kirpulle onnea!
kaktus-84: kiitos tsempeistä! Ei auttanut tosin tällä kertaa :( Mutta siirrytään sitten molemmat iloisin mielin seuraavaan yritykseen.
mariatar-84:lle kans halit ja pirteää mieltä uuteen kiertoon!
Tosiaan mäkin siirryin tänään taas kp1:seen. Yritän ajatella positiivisesti, että nyt sentään kierto palautu taas normaaliin pituuteensa. Toivottavasti siinä nyt sitten pysyykin, niin on helpompi pongailla oviksia jne. Päätin vaihtaa laskurinikin takaisin " normiaikaan" .
Tänään aion tilata ovistikkuja. Saa jotain lisäviihdykettä päiviin ;)
Mut jos tästä etsimään pizzaa ja mansikkarahkaa. Kuukautisten aikaan kuuluu syödä lohturuokaa :)
dharmian kp1/26-27 yk3
Missä kaikki luuraavat...lomillako? Mulla alkoi tänään työt ja tietysti pomo kysyi heti ens kättelyssä " montako kuukautta aion olla töissä?" Vastasin vain et saas nähdä...välillä vähän ärsyttää ihmisten jatkuva kysely,koska,koska,joko,joko..plääääääh! Antaisivat rauhan,kyllä mä kerron kun aika koittaa! Miten teillä muilla, kyseleekö ihmiset jatkuvasti raskaus-suunitelmista?
Olishan se tietysti mukava kertoa uutisia pian..mutta odottavan aika on pitkä ja tuntuu et tääkin viikko on tosiaan PIINAVIIKKO! Oireita ei juuri ole, hiukan väsymystä,vatsan turvottelua ja kiukkuisuutta...mutta kaikki nämä oireet voivat olla ihan mitä tahansa muuta kuin raskausmerkkejä.
Eilen tilasin Mammaksin herkkiä raskaustestejä,tulevat varmaan parin päivän sisällä,mutta mä en testaa ennen kuin kp30 päivän jälkeen. Mulla ovis kp16,joten oletetun kierron pitäisi olla tälläkertaa jotain 30-32päivää.
Nyt siis menossa kp27 eli toivon ja odotan!
-kuminauha- :)
Mä olen ollut töissä jo muutaman viikon.
Meillä ei kyllä kukaan kysele vauva-suunnitelmista. Joku kaveri joskus heittää jotain, mutta eipä juuri. Ehkä kaikki ajattelee, että oon niin puhki tuon yhden uhmiksen kanssa, etten enää edes halua lapsia lisää. Eräänä tavanomaisena aamuna kun neidin kanssa väännettiin joka asiasta kättä sanoi mies meille: " on toi äiti aika sissi, kun se haluaa näitä lisää" . Välillä ajattelen kyllä olevani hullu. Mutta vauvan kaipuu on niin kova. Samoin raskausajan muisteleminen saa aikaan " voi kunpa saisi pian kokea uudestaan" -fiiliksen.
Tänne ei uutta, pillereitä lasken monta niitä on jäljellä. Urhoollisesti aion koko levyn syödä loppuun...
Luulisi pian tulevan plussauutisia, meitä kun on niin paljon, ainakin tuossa listalla. Niitä odotellessa...
Täytyy siirtää noita vauvahaaveita tulevaisuuteen, joten tuskin enää ehtii haaveilemaan vuodelle 2008. Minut voi poistaa listalta, täytyy keskittyä muihin juttuihin, kun ensin täytyy oma terveys hoitaa kuntoon, ennen kuin ajattelee lisää jälkikasvua.
Onnea kaikille, niin plussanneille kuin myös niille jotka vauvaa ensi vuodelle yrittävät.
Palaan joskus taas palstalle, kunhan on sen aika.
Ihanaa loppukesää kaikille ja toivotaan että muilla on paljon iloisempia uutisia.
äityliina
Kurjaa äityliina että joudut siirtämään vauva haaveita myöhemmäksi. Toivottavasti olet itse kunnossa. Hali.
Arvatkaas mitä tämä tyttö osti. Ovulaatiotestejä! Kävin apteekissa ja ajattelin testailla heti yk1:ssä. Hullu minä! Luin käyttöohjeita, eikä kyllä tunnu mitenkään kovin helpolta tuo näytteenotto. Testi on Aconin Eysy prediction One step ovulaatiotesti. No, en ota paineita jos näytteiden otot ei onnistu. Onpahan kokeiltu, ainakin kerran elämässä.
Ei uutta tämän auringon alla. Odottelen vaan, et kurvailis se ferrari jo tänne, et pääsis keskittyy uuteen kiertoon. Sittten kyl pupuillaan joka päivä, jotta ovis ei menis taas ohitse.
Väsynyt Kaktus kp 30/28-35 yk1
Nyt onnistui, plussa tuli 9.8. Olen ollut niin tohkeissani, etten ole muistanut tänne kirjoittaa. Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin.
Onne kaikille muillekin plussanneille, teitä on paljon! Ja onnea matkaan myös kaikille yritystä jatkaville!!
tänään alkoi aamulla kunnon menkkamaisia kipuja vatsassa..tein huvikseni raskaustestin kuitenkin ja negahan se oli..nyt olen tasan varma että menkat todella ovat alkamassa lähipäivinä..no viikonlopunaikana tai viim ma.luulis niiden tulevan kylään taas...no sitten jatketaan vaan harjoituksia ens kierrossa ja eihän sitä vielä tiedä mitä uutisia viikonloppuna/ensviikolla tulee..fiilis menkoista on vaan jotenkin niin vahva!
-kuminauha- kp28/30-32 yk1
neuvolassa ei kuulemma tehdä testejä, vaan olisi labraan pitäny varata aika niin ostin sitten itse testin ja tein eilen. esikoisen (reilu 5,5kk) imetyski loppui aivan yllättäen niin oli aivan plussaolo.. nyt kp35. kai sitä tarvii vaan tätiä odottaa ja uutta yritystä kehiin.
tarrasukkia kaikille plussanneille ja paljon onnea.
voimia suru-uutisia kuulleille!
t.U
Onnea onnea elsa plussasta.
Ufalle pahoittelut negasta.
Mä hiukan huhuilen niitä, jotka täällä keväällä pyöri kun tämä ryhmä perustettiin. Mitä teille kuuluu? ketäs meitä nyt oli...Salsa, rvasaarinen, mariatar ja kaikki muut!! Olisi kiva kuulla kuulumisia.
niin ja sitten mammamyy ja äityliina, joilla alkaa yritys ensi kuussa, kuten itsellänikin. Mitkä on fiilikset ja milloin alkaa todellinen yritys? Itselläni kaksi viikkoa pillereitä jäljellä + menkat eli todellinen peittojen pöllytys alkaa 7. päivän jälkeen.
Mukavaa päivänjatkoa kaikille!
kyllä tuntuu päivät pitkiltä menkkoja ootellessa ja toivon tietysti ettei alkaiskaan ja plussa tulisi..mutta tunne vaan niin vahva menkoista,kait se on myös jotain " itsensä suojelemista" pettymykseltä! Työt mulla tosiaan alkaneet ihan vanhalla rutiinilla, esikoisella päiväkoti alkanut hyvin rullaamaan,mies taas työmatkalla (onneksi ei ovis aika)...no viikonloppuna tyttö menee yökyläään isovanhemmille niin pääsen vähän bilettämään kaverin kanssa...katsotaan vain onko alkoholilla vai ilman!
-kuminauha- kp29/30-52
Ja olen kysymysmerkkinä tästä hiljaiselosta meidän palstalla.
Miten kuminauhan piinailut? Onko täti pysynyt poissa? Meinaatko milloin testailla?
että meidän perheeseen tulee toinen lapsi...Lauantaina aamulla haamu ja iltapäivällä kunnon plussa ja tänään vielä varmistus plussa,kun en millään meinaa uskoa että yhdestä kerrasta voi raskautua..mutta totta se näköjään on! Nyt toivon että pikkunen pysyy matkassa mukana :)
olo onnellinen,jännittynyt,hiukan vellova ja vatsakipuinen!
Siirryn siis huhtikuun/toukokuun odottajiin mun kierronmukainen LA on 28.4.2008
Aurinkoista Sunnuntaita kaikille ja paljon plussasäteitä!
-kuminauha- rv4+3 tai jotain semmosta......
KUMINAUHALLE paljon onnea ja pitävät tarrasukat matkaan =D
Täällä on tosiaan hiljaista ollut (vaikka uutena itse vielä seurailen). Varovaisesti uskallan nyt ilmoittaa, että vauva onkin ehkä tulossa.. kp38 ei tätiä, ensi viikon torstaina testaillaan labrassa uudemman kerran. Esikon neuvolassa th oli sitä mieltä, että olisi niin alussa eikä sen tähden testissä vielä näkynyt.. :):)
t.U [toiveikkkaana]
Mä kävin eilen ultrassa. totesi lääkäri että kohtu on tyhjentynyt hyvin ja sanoi että uutta vauvaa voi ruveta yrittämään heti kun pää kestää. Vaan en tiiä miten tuo kestää.. ehkä aika parantaa haavat. Sain viikon sairaslomaa, pelottaa valmiiksi töihin meno.
Kiitos kaikille tsempistä! Ei tätä tuskaa yksin kestäis.
Annie ja enkelivauva