Gelee: pyöritkö vielä täällä vauvasivuilla?=)
Moi!
Ootko uudestaan kuumeilemassa tai yritättekö vauvaa? Mä olin ennen nimimerkillä Rose-74 ja oltiin samaan aikaan täällä ja chatissakin. Sulle taisi syntyä vuonna 2005 poika? Muistanko oikein? Mulle syntyi v. 2005 heinäkuussa poika ja toinen poika syyskuussa 2006.
Vastaa viestiin jos huomaat tämän. =)Ois kiva kuulla mitä sulle nykyään kuuluu?
Kommentit (8)
Teidän molempien nimimerkit on jääny mun mieleen :) Ja oliko joku Gandalf? Ite olin tällä samalla nimimerkillä Noora79 täällä palstalla ja chatissa. Silloin kuumeilin esikoista joka syntyikin sitten syksyllä 2004 :)
Oispa tosiaan kiva kuulla mitä teille " vanhoille tutuille" kuuluu nyt?
Aika jännä juttu... en oo kirjoitellu juurikaan tänne tuon esikoisen syntymän jälkeen ja nyt kun kirjauduin sisään niin tunnus&salasana muistu heti mieleen ;) Tulikohan silloin muutaman kerran palstalla käytyä... ;);)
Kiva että " vanhoja tuttujakin" täällä tapaa. :) Juu, taisi olla myös Galdalf ja sitten Niina.
Haluaisitko vaihtaa sähköpostiosoitteita? Kun en oikein tähän viitsi kirjoittaa kuulumisia, knu on sitten kaikkien nähtävillä.
Tai jos sitten nopeasti vaan kirjoittaisi pääasiat. Vai mitä sanot?
Tulee harvemmin näillä sivuilla käytyä niin olipa yllätys huomata oma nick kun sattumalta vilkaisin :) Kiva kuulla teistäkin, on PIKKASEN aikaa siitä kun yhdessä kuumeiltiin.
Nyt pikkuhiljaa elämäntilanne näyttäisi siltä, että toinen lapsi olisi tervetullut. Talo on remontoitu ja kohta myytykkin ja alkaa elämä rauhoittumaan. Vakityönkin olen saanut ja koulut on loppuun opiskeltu. Pitää kai alkaa aktiivisemmin taas vierailemaan vauva palstalla.
Kertokaahan nyt lisää kuulumisia. Gandalffia ei ole nyt näkynyt vähään aikaan.
Elikkäs meille tosiaan synty silloin syksyllä 2004 tyttö ja kesällä 2006 syntyi toinen tyttö :) Elikkäs 2 lasta tällä hetkellä. Vielä oon ollu tyttöjen kans kotona hoitovapaalla mutta nyt syksyllä ois tarkotus palata töihin. En oo siis välillä käyny töissä ollenkaan.
Niinan kans ollaan välillä sähköpostia laiteltu. Ei kylläkään aivan hetkeen.. Semmonenkin nimimerkki on jääny mieleen kuin Miniomena :) Mitähän hänelle kuuluu? Ketäs muita meitä chattiläisiä oli silloin? Siri tietysti, hänen kans pidämmekin tiiviimmin yhteyttä vieläkin :)
Kiva kun sä huomasit tämän. :) Ja kerroit kuulumisia. Niinan kanssa kirjoittelin varmaan vuosi sitten, mutta hänestä en ole sen jälkeen kuullut mitään.
Minulle ei kuulu mitään erikosita. Ollaan etsitty uutta omakotitaloa, mutta ei ole vielä löytynyt sopivaa. Tai yksi olisi ollut, mutta meni nenän edestä.
Keväällä oli kova vauvakuume, mutta onneksi kuitenkaan en silloin tullut raskaaksi. Kevät muutenkin laittaa hormoonit sekaisin. ;) En olekaan niin varman enää kolmannesta lapsesta, mutta katsotaan tässä pikkuhiljaa.
Mitä mutta teille kuuluu?
Kiva kuulla teistä kaikista :)
Meille kuuluu hyvää, Onni-poikahan syntyi tammikuussa -05. Sitten sain km helmikuussa -06 ja maaliskuussa -07 meille syntyi ihanainen tyttövauva. Kaksi lasta siis täälläkin ja näin ollen saa riittääkin. Kotona olen näiden kanssa ainakin ensi kesään/syksyyn asti. Onnin jälkeen olin vähän aikaa töissä.
terkut kaikille tutuille :)
ja sori että näin tungen tähän väliin. Mutta mä kans muistan teidät chatista ainakin! Meille syntyi tyttö vuonna -05 ja nyt nelosta odotan (la joskus maaliskuun lopulla tai huhtikuussa) :)
Ja syntyikös sinun poikasi joulukuussa? Kirjoittelehan kuulumisia jos huomaat tämän. :))