Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anna-nimen suosiosta. Olen kuullut että Anna on yksi maailman suosituimmista nimistä klassisen kaunis jne.

Vierailija
07.08.2007 |

Minun korvissa ei kuulosta yhtään kauniilta päinvastoin eli kuuluuko se lausua jotenkin erikoisesti jotta on kaunis vai onko se ulkomailla kauniimpi vai mitä hittoa. Minun korviini se on ihan tavis sana vaan niinku lauseessa " anna vettä" en kuule sitä kauneutta yhtään, olenko mä jotenkin outo...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna-manna, manne-anna, anaali-anna, saatannan anna, annan kannut, kannu-anna, anna panna, anna tänne!

Vierailija
2/7 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanananaannnannnannnnannnananannnanannannannannanna!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nanna :)

 

Mutta kaunis on nimi.

Vierailija
4/7 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katolisissa maissa suosittu nimi, koska katolisen perinteen mukaan (ei Raamatun) Marian äidin nimi on Anna. Katolisia maailmassa on aikamoinen määrä, ja Anna ja Maria ovat hyvin korkealla maailman suosituimpien nimien listalla. Mutta Muhammed on silti maailman suosituin nimi.

Vierailija
5/7 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna-verbi häiritsee tuossa ja sitten se " Anna, anna mun panna" jne.

Vierailija
6/7 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihasin anna-panna saanko sua panna seksiaiheiseen kiusaamiseen koulussa ja olisin ollut mieluummin vaikka Pirkko.



Toisaalta näin maailmanmatkaajana, en ole koskaan joutunut selittelemään omaa nimeäni.



On se kaunis nimi niissä maissa missä kukaan ei halua anna-panna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi kaunauden takia, niin siksi, että on vanha nimi (on siis suvussa ihmisiä, joiden kaimoja halutaan) ja on todella kansainvälinen ainakin eurooppalaisittain (sama tai lähellä sekä englanniksi, saksansukuisilla kielillä kuin myös latinansukuisilla kielillä, myös latinalaisessa Amerikassa).



Minusta Anna on kaunis nimi. Suurimmassa osassa maailmaa se varmaan alusutaan yhdellä n:llä, kaksoiskonsonantti on aika harvoissa kielissä.