harjoitus supistukset jo vko 27!!
onko taalla muita joilla harjoitus supistukset jo ajoissa!
itsellani alkoi jo viikolla 26.
onko tulleet nain aikasin jo koska odotan jo neljatta?
pikkasen kauhistuttaa vaikka tiedan etta on ihan normaalia etta niita supistuksia tulee??
Kommentit (4)
hyvin ovat raskaudet sujuneet suppareista huolimatta. tässä raskaudessa olin kolmisen viikkoa töistä pois (hoitoalan työt) kun supistelut haittasivat ja lääkärikin suositteli lepoa vaikkei kohdunsuulla mitään ihmeempiä ollut tapahtunut.olin saikkarilla rv 23-26 kesäloma alkoikin rv 29.
huomasin myös että itselläni kohdun kasvu oli tuolloin kiivaimmillaan, ja maha tuli esiin.sen jälkeen onkin kasvanut kovin hitaanlaisesti.
neitiniiskunen rv 38
Vaarattomiahan ne suurimmaksi osaksi ovat.
täällä kans supistuksia 20 viikolta lähtien ja muutamien jo ennen sitä..nyt viikkoja 28+2
Mutta minun kohdalla ovat pehmentäneet kohdunsuuta, minäkin olen luullut ettei niistä haittaa ole mutta näyttävät tekevän hallaa ajan mittaan..olin jo viikonlopun seurannassa osastolla niiden takia
mulla ollu supistuksia suunnilleen alusta asti. ennen ekaa ultraa alko jo... jos lohduttaa niin tänään kävin lääkärillä kun supistelut pahentuneet (=kipeempiä, pidempi kestoisempia ja useammin eli muutaman kerran tunnissa) ja ainoa tuho jota aiheuttaneet oli se että oli hieman pehmentyneet apikat, mutta kiinni vielä. lääkäri sanoi että vauva on niiiiin alhaalla ja kiinnittynytkin jo ja sen takia provosoi supisteluja ja muita vaivoja helpommin. myös tukalaa oloa valitettavasti... alhaalla tää veitikka on viihtynyt alusta asti myös, joka kerta kun tutkittu tavalla tai toisella, on todettu että kovin on alhaalla taas.
freya rv 28+5