Mä olen niiiin raivona!!! Päästin miesystäväni tutustumaan lapseenkin ja hän onkin varattu, prkle!!!!
Nyt siskot porukalla keksimään kostotoimia kusipäämiehelle. Näyttelee niin kunnollista koko kesän, kuukauden jälkeen annan tutustua poikaanikin ja sitten paljastuukin, että vaimo ja lapset ovat olleet koko kesän ulkomailla. Haluan laittaa äijän kärsimään!
Kommentit (26)
kun sinäkin tietäisit, kuinka paljon varatut miehet käyvät esim maksullisissa. Kerro vaimolle. Jos elää parisuhteessa, pitää tehdä tekoja, jotka eivät loukkaa toista.
lapselle lapsenvahtia, jokaiselle tapaamiskerralle, joten ihan ymmärrettävää.
Pitää valita kumpi on tärkeämpää, itse ja mahdollinen uusi suhde vai lapsi ja hänen onnellisuutensa.
Asioita voi järjestellä, eikä aina tarvitse edes silmästä silmään nähdä. Puhelimet ja nettikin on keksitty yhteydenpitoa ja tutustumista varten. Lapsen voi myös laittaa aikaisin nukkumaan...
Jos mies (tai nainen) on se oikea, ymmärtää hän myös elämän tärkeysjärjestykset.
Laita ap vaimolle osoitettu kirje, jossa kerrot kaiken. Päättää sitten itse haluaako pitää kiinni noin halpamaisesta ällötyksestä. Sitten unohdat koko jutun ja jatkat elämääsi.
Taas on viatonta miestä viety, kuin pässiä narussa. pahat yh:t vikittelee varattuja miehiä, minkä ehtivät! ;)