Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kumpi on mielestänne kauniimpi nimi:
Kommentit (3)
HelMI MImosassa menee myös vähän kieli solmuun.
Mutta kumpi vain käy kyllä. Ei kannata liikaa tuijottaa etunimien yhteensopivuutta, koska etunimiä ei luetella putkeen kuin ehkä ristiäisissä ja häissä. Joten valitse se kutsumanimi, joka sopii sukunimen kanssa yhteen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta tuo mi-mi häiritsee liikaa. Ääni siis Ada Mimosalle. Ida Mimosa olisi vielä kauniimpi.
Alue: Aihe vapaa
Adasta ja Helmista en kyllä tykkää kummastakaan, eli jokin vähän vähemmän tavis olisi kiva!