Lue keskustelun säännöt.
Miten osata olla suhteessa täysillä
07.08.2007 |
mutta silti pysyä tarpeeksi itsenäisenä ettei hajoa jos ero tuleekin?
Tätä olen vuosikausia miettinyt ja yrittänyt järkeillä mutta en löydä tasapainoa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla