pitäiskö pojat opettaa pyyhkimään pissillä käynninkin jälkeen?
Kommentit (22)
Pojan isä ei pyyhi ja hyh, mikä pöntön kunto hänen jäljiltään!
Tosin in erityisen herkkiä lapsia jotka itse haluevat sen tehdä . Puhtaat " kalsarit " vaihdatan joka päivä .
ja en tiedä miten tässä asiassa pitäisi opettaa. mieheni ei pyyhi, ravistelee vain.
inhonne oraaliseksiä kohtaan. Ei kai kukaan mitään sissijuustoista, kusista vehjettä suuhunsa huolisikaan. HYI saatana!
Samaa kusta sitä tulee onko tyttö vai poika!
Meillä on tapana käydä pesulla / suihkussa / saunassa ennen seksiä aina oli kyseessä mikä muoto tahansa ! Ihan on toisen kunnioittamista se ...
En tunne enkä tiedä yhtäkään miestä, joka pyyhkisi kalunsa vessassakäynnin jälkeen. Eikä tunne muuten miehenikään, joka repesi hillittömään nauruun kysyessäni asiaa.
saa tästä vitsaillakin, mutta ihan tosissaan kysyn. ap
Kiva olla sohvalla sylikkäin, jos kusitipat haisee toisen housuissa.
Vierailija:
En tunne enkä tiedä yhtäkään miestä, joka pyyhkisi kalunsa vessassakäynnin jälkeen. Eikä tunne muuten miehenikään, joka repesi hillittömään nauruun kysyessäni asiaa.
Vierailija:
Samaa kusta sitä tulee onko tyttö vai poika!
tyttöjen ja poikien virtsatiehyeiden anatomia ja mekaniikka poikkeaa toisistaan. Poikien virtsatiehyissä syntyy alipaine virtsaamisen loputtua joka imaisee tiehyissä olevan virtsan takaisin rakkoon. Tytöillä tällaista alipainejärjestelmää ei ole.
Ei ole aivan sattumaa, että tytöt pyyhkivät yleensä aina ja pojat harvemmin.
Onko tämä todella teille uusi asia?
Teenkö valituksen johtajalle vai siirrynkö suoraan ylemmälle taholle? Vai otanko kenties lapseni pois hoidosta?
Mun uus poikaystävä tekee niin. En oo ikinä kuullukaan, et miehet tekis muuta ku ravistelis! Pyyhkiminen on kyl paljon parempi ku kuse roiskiminen vessan seinille...
kuullut minäkään miehestä, joka pyyhkisi. Mutta istuen ne voisi opettaa pissimään ne poikalapset. Oppivat äkkiä, jos vaihtoehtona on roiskeiden pesu;)
mies kusee sekä istuen, että seisoen --> ei pyyhi
lapsi (vajaa 3 v.) pissaa pöntölle istuen, pyyhkii, kesällä seisoen pihalle, ravistaa.
Oon opettanut pääsääntöisesti pyyhkimään, jos mahdollista, sillä ravistelu on hieman lapsen kengissä.
Vierailija:
ravistelu on hieman lapsen kengissä.
ymmärrän
Tosin poika on jo oppinut kavereiltaan, että riittää, kun ravistelee...
mies suihkuttelee. usein suihkasee lavuaarin päällä ihan vaan hanan alla nopeasti. naurakoon ketä huvittaa. mulle sama mitä vessassa tekee.
Tietenkin poikani JA mieheni pyyhkivät, kuten tyttäreni ja minäkin.
Hyi yök, en koskaan halua pestä " ravistelijan" kalsareita, saati miehekseni sellaista ottaa.