Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kenelläkään kahta nimimerkkiä huutonetissä?

Vierailija
16.10.2008 |

oletko koskaan yrittänyt nostaa kohteesi hintaa toisella nimimerkillä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

omia kohteitaan korottelemassa...näin ainakin olen ymmärtänyt noita ongelmapalstoja lukiessani.

Itselläni on vain yksi tunnus enkä tajua miksi edes tarvisin toisen/useamman?

Vierailija
2/11 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä viitsinyt pyytää tietojen palautusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain kerran olen korottanut omaa huutoani.

Periaatteessa kannattaa laittaa tuote alhaisella hinnalla myyntiin ja huutaa itse siihen huutoja, monet ostajat eivät jaksa selata tuhansia kohteita vaan katsovat osastosta ne eniten huutoja saaneet. Oikeastaan tähän tarvisi 3 tunnusta mutta minullakin on vain 2.

Vierailija
4/11 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on tullut mieleen että pitäiskö hommata ja korotella sillä omia kohteita.

Mutta ei ole onneksi tarvinnut, kyllä kaikki on mennyt tähän saakka aina muutenkin hyvin kaupaksi.

Vierailija
5/11 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen ostajana ajatellut asiaa jotenkin just toisin päin, eli että ne joissa olen ainoa huutaja tuntuvat enemmän "löydöiltä", ja jos näen että siinä on joku toinenkin mukana niin se vähentää mun kiinnostustani ruveta huutamaan. Eihän tässäkään mitään oikeaa järkeä varmaan ole, mutta vaistoimaisesti musta tuntuu että jos joku muu on huutanut vaikka 10 euroa niin että se on varmaan sen kohteen järkevä hinta, ja että mä olisin ihan hölmö jos maksaisin enemmän...

Vierailija
6/11 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielummin yksinäni. Saatan jättää varsinkin monen huutajan kohteet huutamatta siksi, että ajattelen että hinta tulee nousemaan kilpailun seurauksena.

Mulla on yksi tunnus. Miehellä oma, ja ainoa kikkailu mitä tehdään on se, että joskus kilpailutilanteessa huudetaan vuoronperään. Siis jos joku ylittää minun tarjoukseni, mieheni taas ylittää sen jne. Usea huutaja kun saattaa pelottaa jotkut pois ;)

Vierailija
7/11 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen ostajana ajatellut asiaa jotenkin just toisin päin, eli että ne joissa olen ainoa huutaja tuntuvat enemmän "löydöiltä", ja jos näen että siinä on joku toinenkin mukana niin se vähentää mun kiinnostustani ruveta huutamaan. Eihän tässäkään mitään oikeaa järkeä varmaan ole, mutta vaistoimaisesti musta tuntuu että jos joku muu on huutanut vaikka 10 euroa niin että se on varmaan sen kohteen järkevä hinta, ja että mä olisin ihan hölmö jos maksaisin enemmän...

Vierailija
8/11 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu! :) ja minulla on siksi kaksi tunnusta, että toisella on liikaa palautetta

Vierailija
9/11 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tulen katumapäälle enkä haluakaan myydä...

Olen vähän turhan impulsiivinen ja pelkään että innoissani myyn joku kerta jotain mitä oikeasti tarvitsen itsekin.

Vierailija
10/11 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ole tullut mieleen huutaa omia, yleensä kyllä myyn vain lasten tarvikkeita joita on pakko saada pois uusien edeltä. Minä laitan alimmaksi hinnaksi sen mitä vähintään haluan niin ei tarvi korotella. Kamalaa jos noin tehdään, kuulostaa kuitenkin loogiselta ja eipä niitä voi seurata, että huutaako aina sama nimimerkki jonkun tuotteita ja eikä sekään auta, kun mulla ainakin muutama vakiomyyjä joiden myyntejä huutelen

Mutta kaksi tunnusta siksi, että ystäväni tietää nimimerkkini ja kun sillä on sopivasti positiivísta palautetta niin sillä saa paremmin tainakin kalliit uotteet kaupaksi. Mutta ystäväni käy aina joskus tarkistamassa mitä olen huutanut. Pidän romanttisista elokuvista ja aina hän jaksaa kommentoidam että taas olit huutanut hömppäelokuvia, samoin huutelen jotain uusia sexyjä alusvaatteita näiltä jenkkimyyjiltä niin en halua ystäväni niitä kommentoivan

Vierailija
11/11 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sylissä 2v apukirjuri eikä vielä selvästikkään kirjaintuntemusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi