Onko Pentti Rasinkankaan lastenlaulut hyviä?
Kommentit (11)
Lapset tykkää lauluista ja äipät Penasta :)
vaihtelevia musiikkityylejä (en kyllä oo musiikin asiantuntija mutta jokukin on jotain rumbaa ja toinen jotain 5/11 tahtista pikatahtisoittoa), ei siis kyllästy kuuntelemaan vaikka koko levyä moneen kertaan.
loistosanoitukset, virnistelen itekseni jos en sit loilota mukana, koska ovat tarttuvia.
Jaa, tuli mieleen että mitäs lapset tykkää... kyllä nekin kitisemättä kuuntelee (alle 5v:t) esmees autossa.
Mun ehdoton suosikki on kyllä Minä hiirten kanssa en heilu.
Komppi yllä oleville, mukavaa lastenmusiikkia, joka uppoaa aikuiseenkin.
Joo Pena on paras! :) Ootteko kuunnellu uutta levyä Pupulaarimusiikkia?
meillä soi aina automatkoilla pupulaarimusiikkia. aikuisetkin jaksaa kuunnella! suurinta osaa lasten musiikista ei kestä aikuinen kuunnella ,mutta ohilyönti-orkesteri on onneks poikkeus tässä.
En olekaan kuullut tuota Minä hiirten kanssa en heilu. Millä levyllä se on? Kirjastossa on aika hyvin ollut Rasinkankaan levyjä, meillä omana ne kaksi uusinta (?). Kunpa tulisivat tänne päin taas pian keikkailemaan! :)
On karhut nousseet juhlimaan levyllä. Siltä löytyy myös Meidän uusi vauva, joka lienee tuttu niillekin, jotka eivät tiedä koko Rasinkankaasta muuta. On tosiaan vanhempaa tuotantoa ja tosi hyvä levy. Ostin tuon joltain keikalta.
Ok, kiitos! Näköjään nettikaupasta saa tilattua tuota On karhut nousseet juhlimaan. Siinä näkyy olevan myös Mamma miau -laulu josta meillä tykätään kovasti :) Muksulla synttärit tulossa elokuussa, voisin tuon hankkia! Ootteko muuten nähneet Rasinkankaan levyjä paljon levykaupoissa tai marketeissa? Täälläpäin niitä on aika huonosti. Onneksi on ne kirjastot :)
KYSYMYS:Voiko 10 vuotta täyttävälle ostaa Pentti Rasinkangas ja Ohilyönti orkesterin cdn lahjaksi, vai onko liian lapsellinen lahja?? Onko pienemmille tarkoitettu?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 12:15"]
KYSYMYS:Voiko 10 vuotta täyttävälle ostaa Pentti Rasinkangas ja Ohilyönti orkesterin cdn lahjaksi, vai onko liian lapsellinen lahja?? Onko pienemmille tarkoitettu?
[/quote]
UP! Koska samaa kyselisin itse, onko liian lapsellista 9-v lahjaksi?
Melodiat mukavan tarttuvia, toteutus ammattitaidolla tehtyä ja sanoissa juuri sen verran jekkuja, että aikuistakin hymyilyttää.