Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tottuvatko KAIKKI vauvat rintareppuun/kantoliinaan, jos vaan yrittaa sinnikkaasti...? Toisaalta kylla ei kiinnostaisi huudattaa yhtaan, mutta sais kadet vapaaksi edes hetkeksi...

Vierailija
06.08.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä liinassa esim. kietaisuristi2-sidonta toimii hyvin ja kunhan muistaa aina levittää lapsen haaroihin tulevat kankaat polvitaipeesta toiseen asti, on vauva hyvin kyydissä. Ja nimenomaan kyydissä eli itse ei parane istuskella vaan olla pienessä liikkeessä koko ajan.

Vierailija
2/9 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vauva inhosi kehtoasentoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opi tuntemaan lapsi -älä pakota.

Vierailija
4/9 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika

a. ei suostunut makaamaan, piti saada olla pystyssä. Ei mitään nunnuttavia vauva-asentoja

b. hänelle tuli tuskaisen kuuma minua vasten, valuimme molemmat hikeä ja hän huusi.

Sori.

Vierailija
5/9 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viihtynyt ikinä liinassa. Ei vaikka kokeiltiin eriasentoja/sidontoja. Rintareppuun en lasta halua laittaa koska vauva on siinä niin huonossa asennossa. Mutta tuskin olisi siinäkään viihtynyt. Kuopus taas viihtyy parhaiten liinassa tai ergossa. Eli olen sitä mieltä että riippuu ihan lapsesta.

Vierailija
6/9 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liinoja tehdään erilaisista kankaista, joista osa on hengittävämpiä kuin toiset. Monilla liinoja käyttävillä on ainakin pari liinaa, joista valita tilanteen mukaan.

Vierailija
7/9 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liinoja oli 2 erilaista ja sidontana käytin nimenomaan tuota kietaisuristi2:sta.

Vauva oli jo alkuun vaikea saada liinaan, koska piti jalkoja ja käsiä tikkusuorina. Kun taistelun jälkeen onnistuin, vauva ei viihtynyt yhtään vaan huusi. On kova hikoilemaan ja kummassakin liinassa oli tukka aivan märkänä.

En jaksanut panostaa rahaa enää yhteenkään erilaiseen liinaan, ehkä joku olisi ollut hengittävämpi tai sitten ei (omistani toinen ohutta trikkota ja toinen puuvillaa).

Vierailija
8/9 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy poikkeuksia. Tai sitten oppiminen vie aikaa pari vuotta, jolloin nuo kantovehkeet ei ehkä oo ihan niin tärkeä juttu, että äidin kannattaa käyttää pari vuotta opettamiseen.

Vierailija
9/9 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi minä en ostakaan reppua/liinaa vaan lainaan molemmat ja jos toinen tuntuu itsestä ja vauvasta hyvälle niin vaikka sitten ostan omaksi. Ovat ne sen verta kalliita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi