Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aaarghh! torstaina pitäis lähteä kaheksi viikoksi anoppilaan!!

Vierailija
06.08.2007 |

mä en kestä!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi noin pitkäksi aikaa?

Vierailija
2/8 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä lähdet sinne ja vieläpä noin pitkäksi aikaa!!!!??????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

välimatkaa 400km. En tiiä mitä keksisin syyksi etten vois lähteä. Ihmettelevät siellä sitten että mikä on... Täytyy jotain keksiä. Tiedän että saan istua kaiket päivät vaan omien lasteni kanssa kun mies sorsalla tai merellä tms.. ja anoppi töis ja appi huitelee missä milloinkin. Sitten meijän tytöt on vaikeita saaha illalla nukkumaan ja huutavat kauna, mä saan kuulla aamulla miten pitäis tehä ja miten ei! PAskat!

Vierailija
4/8 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... niin minäkin tein ja sain levätä::)))

Vierailija
5/8 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä parisuhteita (joo, sori vaan mut en oikeesti ymmärrä) missä täytyy mennä " siamilaisina kaksosina" joka paikkaan.

Me käymme paljolti myöskin itseksemme tuonkaltaisilla vierailuilla. Sitä paitsi, mä en tykkää kyläillä kenenkään luona pitkiä aikoja, tunnen oloni aina vaivaantuneeksi jos yövyn jonkun muun kotona.

Mutta 2 viikon anoppilakeikka olis mulle kyllä maanpäällinen helvetti!

Mä vaan jäisin kotiin ja sanoisin, että " haluan viettää laatuaikaa itseni kanssa" . Ja that' s it.

Vierailija
6/8 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaikki mistä hän neuvoo, niin sanot että tee sinä ensi kerralla.

Vierailija
7/8 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi käy töissä ja tulee kotiin ja syö ja yleensä menee päikkäreille. Jos tuo miehen tolvana haluais tehä jotain perheensäkkin kanssa mutta oli ottanut kesälomansa niin että pääsee sorsalle ja merilinnustamaan ja vielä viikko syksyllä että pääsee lappiin kanalintujahtiin! Välillä tekis mieli sanoa että kato onko siellä sopeutuvampi pulu sun juttuihis, mä lähen!

Vierailija
8/8 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota päivä itsellesi ja lähde shoppailemaan. Tai ihan minne vain. Näin mä selviän anoppivierailut järjissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme