Aaarghh! torstaina pitäis lähteä kaheksi viikoksi anoppilaan!!
Kommentit (8)
Miksi ihmeessä lähdet sinne ja vieläpä noin pitkäksi aikaa!!!!??????
välimatkaa 400km. En tiiä mitä keksisin syyksi etten vois lähteä. Ihmettelevät siellä sitten että mikä on... Täytyy jotain keksiä. Tiedän että saan istua kaiket päivät vaan omien lasteni kanssa kun mies sorsalla tai merellä tms.. ja anoppi töis ja appi huitelee missä milloinkin. Sitten meijän tytöt on vaikeita saaha illalla nukkumaan ja huutavat kauna, mä saan kuulla aamulla miten pitäis tehä ja miten ei! PAskat!
... niin minäkin tein ja sain levätä::)))
Mä en ymmärrä parisuhteita (joo, sori vaan mut en oikeesti ymmärrä) missä täytyy mennä " siamilaisina kaksosina" joka paikkaan.
Me käymme paljolti myöskin itseksemme tuonkaltaisilla vierailuilla. Sitä paitsi, mä en tykkää kyläillä kenenkään luona pitkiä aikoja, tunnen oloni aina vaivaantuneeksi jos yövyn jonkun muun kotona.
Mutta 2 viikon anoppilakeikka olis mulle kyllä maanpäällinen helvetti!
Mä vaan jäisin kotiin ja sanoisin, että " haluan viettää laatuaikaa itseni kanssa" . Ja that' s it.
Siis kaikki mistä hän neuvoo, niin sanot että tee sinä ensi kerralla.
anoppi käy töissä ja tulee kotiin ja syö ja yleensä menee päikkäreille. Jos tuo miehen tolvana haluais tehä jotain perheensäkkin kanssa mutta oli ottanut kesälomansa niin että pääsee sorsalle ja merilinnustamaan ja vielä viikko syksyllä että pääsee lappiin kanalintujahtiin! Välillä tekis mieli sanoa että kato onko siellä sopeutuvampi pulu sun juttuihis, mä lähen!
Ota päivä itsellesi ja lähde shoppailemaan. Tai ihan minne vain. Näin mä selviän anoppivierailut järjissä.
Ja miksi noin pitkäksi aikaa?